Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret Kånkenin omistajat, MIKSI käytätte tuota rumaa hökötystä?

Vierailija
28.05.2016 |

Kertokaa joku järkevä syy? Miksi ette osta nättiä laukkua/reppua? Koska Kånken on muotia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos oon vanha Kånkenin käyttäjä, ei tarvii kertoa järkevää tai muuta syytä? Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
2/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Mikähän takavuosien hirvitys seuraavaksi tulee muotiin? Hiihtarit, kansitakit, buutsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo reppu oli muotia jo ainakin viisitoista vuotta sitten :) Hassua, kun tuli uudelleen niin suosituksi!

Vierailija
4/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuo reppu oli muotia jo ainakin viisitoista vuotta sitten :) Hassua, kun tuli uudelleen niin suosituksi!

Oli muotia myös 30 vuotta sitten. Vuonna 1986 Kånken oli suunnilleen joka toisella koululaisella.

T. Vanha pieru

Vierailija
5/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kånken on nykyään muotia?

Eiköhän se oo ihan klassikkoreppu hyvällä hinta-laatusuhteella. Mun mielestäni se on hyvä perusreppu. Kammottavia on ne kaikenmaailman eastpack yms.

T. Kolmekymppinen kånkenin omistaja jo vuodesta '99

Vierailija
6/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika monen mielestä kivan näköinen, siksi.

Vierailija
7/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa toi Kånken.

Ko. reppua käyttää sellaiset ihmiset jotka yrittää olla hirveän "erilaisia" ja jotka naureskelevat "kaiken maailman massateineille ja muodin orjilla" mutta kuitenkin joka toisella on sitten tuo sama reppu :D

Vierailija
8/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoille nyt annettakoon anteeksi tämä tietämättömyys, mutta nykyään Kånken on ihq pissis teinieenh reppu. Nyt voit vielä polttaa tai muuten hävittää reppusi ja säästyt loppu elämäsi häpeältä. Ap

Vierailija
9/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tykkää mistään urheilurepuista, missä on miljoona remmiä, juomapilli ja muuta typerää. Kånken on siisti perusreppu joka sopii tavallisten vaatteiden kanssa.

Vierailija
10/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on muotia, sitä saa monissa eri väreissä, se tuntuu hyvältä selässä ja se on sopivan kokoinen.

Monet "perusreput" ovat todella rumia.

Ja laukkua en halua kouluun viedä, se on pyöräillessä niin paljon hankalampi ja kävellessä rasittaa enemmän toista olkapäätä. Laukut jääkööt bussilla/autolla tuleville.

Vierailija
11/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kevyt, tilava, vedenpitävä, kauniin värinen ja ympäristölle ystävällinen.

Vierailija
12/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää. Jotkut tykkää eri asioista kuin sä. Mua ei kiinnosta Kankenit, mutta en ymmärrä miten täällä jaksetaan koko ajan jauhaa niistä. Miten ketään voi kiinnostaa niin paljon muiden reppu?

Vierailija
13/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen perusreppu. Ei olisi koulureppuna mennyt, ei mielestäni sovi oikein ison kirjamäärän kantamiseen. Itse käytän työmatkoilla (käsilaukku näyttäisi hassulta pyöräilypuvun kanssa) ja matkustaessa, kun täytyy kantaa sen verran tavaraa että yhdellä olalla pidettävä laukku painaisi hartiaa liikaa. 

Sopii muuten tosi hyvin kapeaharteisille! 

Vierailija
14/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, tulihan se sieltä. Koska se on muotia. Voi jumalauta mä oksennan. Muotia pitää olla vaikka näyttää koiran oksennukselta.

Vierailija
15/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenin reppu on nätti. Lisäksi osa repuista saaduista tuotoista lahjoitetaan uhanalaisten naalien suojeluun. Siinä on jo pari hyvää syytä käyttää kånkenia.

Vierailija
16/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on söötti ja ihan tyylikäs. Haukkujat varmaan niitä kouvola-tukalla varustettuja ikuisia tyylittömiä pissaliisoja jotka kulkee legginseissä kesät talvet ja juo ukpn kanssa kaljaa aina perjantai-iltaisin kun lähihoitajan työ on niiiiiin rankkaa. T. vi**upää

Vierailija
17/21 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näkee aikuisillakin. : X

Vierailija
18/21 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskelutoverini tuohtui kun korjasin KÅNKEN sanan tusseilla SKANK:iksi. No, olisi sen joku joka tapauksessa tehnyt.

Vierailija
19/21 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on kånken (ollaan parikymppisiä). Toisaalta hänellä on ollut se jo yli kymmenen vuotta, kun se on hyvä ja kestävä partioreppu.. Nyt kun tuli muotiin niin kehtaa käyttää muuallakin kuin vain partioretkillä :)

Vierailija
20/21 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Knatten ole suosittu?