Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapahtu äsken kaupassa.. Törkeyden huippu vai vahinko vaan :D

Vierailija
28.05.2016 |

Kävin ostamassa muutaman perus tarvikkeen lapseni kanssa, joka on rattaissa. Kassoilla oli hirveet jonot ja ryysis, kun ihmiset ei ostoksineen mahtuneet siihen kunnolla asioimaan ja pakkailemaan. Myyjä päästi hihnalla osan ostoksistani toisen ostosten sekaan, huomasi kyllä heti ja pysäytti hihnan. Pari tavaraa ilmeisesti siitä ehti mennä. Koitin katella sieltä maksupäätteeltä, että pakkaavalla vanhalla rouvalla menee vain omat ostoksensa kassiin. Nainen selvästi vaivaantui, enkä kehdannut enää toljottaa. En viittinyt rattailla rynniä siitä läpi, kun mulla oli ehkä 6 tavaraa vaan, joten ne nakkaa kassiin puolessa minuutissa. Kun pääsin pakkaamaan, katoin nopeasti, että kaikki on tässä, hyvä. Kotona huomasin, että porkkanat puuttuu :D tässä nyt mietinkin, että meniköhän ne tahalteen vai vahingossa sen naisen pussiin vai unohdinko peräti itse ne sinne hihnalle hmm.. Eipä tämä maailmaa kaada, mutta lähinnä mua vaan huvittaa ajatus, että joku oikeesti pakkaisi muiden ostoksiaan mukaan, vaikka ei tässä maailmassa enää ihmetytä mikään! :D
Tiedätkö tapausta, jossa joku olisi tahalteen varastanut toisen ostoksia hihnalta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota onkin hyvä pohtia. 

Vierailija
22/24 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen murretta tuo tollein ja tahalteen on? Hirveän kuuloista.

Se on aivan sama ja se miten ihmiset puhuvat, eikä liity muutenkaan aiheeseen mitenkään! Pää pois perseestä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran pölli joku vähän juopon näkönen mies muovikassin mun puolelta kassahihnaa, pokkana pakkas siihen ja lähti menee :D kun menin pakkaamaan, ihmettelin missä mun kassi on, katoin kuitista, että sellasen maksoin ja kysyin vielä kassalta, että enkö mä ottanutkin sellasen? Sitten tajuttiin kassan kanssa, että tais lähtee sen miehen matkaan :D mekin jäätiin miettimään, että oliko vahinko vaan. Sain uuden tilalle, vaikka eipä ois 15 senttiin talous kaatunu

Vierailija
24/24 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran toisinpäin. Olin pakkaamassa ostoksia, niin mun takana tuleva nainen alkoi syyttämään mua kahvipakettinsa varastamisesta. Ei edes vihjaillu, vaan syytti ihan suoraan ja yritti vielä alkaa tonkimaan mun ostoskassia. Kävi ilmi, että se kahvipaketti oli vielä tuloillaan siellä hihnalla muiden ostosten kanssa. Turha varmaan mainita, ettei nainen edes pahoitellut millään tavalla.

Minulle kävi jotenkin niin, että olin ostanut keiton ja meinasin pakata jonkun toisen saman merkin keiton mukaan. En muista yhtään, miten erehdyin, mutta kassatäti huomasi sen. Olisiko alkanut tulla jo seuraavan ostoksia sille samalle puolelle. Siitä ei mitään kohtausta tullut sentään.