miksi kaikki mekot on hihattomia?!! Ei kyllä sovi kenellekään
Olen etsimässä juhlamekkoa ja hitto kun kaikki kivat mekoton hihattomia!! Miksi?! Ei nyt ole mitkään hirveet allit, mutta väitän että todella harvalla on niin kauniit käsivarret että olisi syytä pitää hihatonta mekkoa. Onko se hiha jotenkin niin vaikea tehdä, vai miksi ihmeessä lähes kaikki mekot on hihattomia. Sitten siihen pitää ostaa joku kaapu päälle, jota ei voi riisua, vaikka kuinka olisi kuuma. aaaarrrgghh.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se on tämän hetkinen muoti. Naisella pitää olla käsivarret paljaana niin arkena kuin juhlassa. Toinen on älyttömän kapea housun lahje. En tykkää kummastakaan muodista.
Niinpä. Mulla on treenatut ja lihaksikkaat jalat, eikä kapealahkeiset housut mahdu edes pohkeen kohdalta jalkaan. Muutenkin ällön näköisiä nämä porkkanalahkeet. Tavallisia suoria housuja myyntiin!
sillätavalla kirjoitti:
Mites ois vaikka jos treenaisitte? kotona 20-60 min jumpat painojen kanssa 3-5 kertaa viikossa niin alkaa allit sun muut löysät lörpäkkeet lähteä :)
ei ole siitä kiini, että olisi löllöä tai lörpäkettä, vaan sellaisessa hihattomassa mekossa tuntuu jotenkin "alastomalta". En tosiaan halua, että kainalot ja rintsikat vilkkuu.
ja mielestäni todella harvalle sopii sellainen hihaton mekko, mutta tämä nyt van minun mielipiteeni :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako näitä muuten jostain Suomen kaupoista: http://www.wingzfashion.com/
Mä muuten tilaan nyt tällaiset itselleni.. voin raportoida tänne sitten millaset on. Mietin vaan et voikohan noita käyttää ilman liivejä vai painaako rintoja, jos ei ole liivejä siinä.
Ei kai kukaan pukeudu juhliin/töihin ilman rintaliivejä?
Minä pukeudun. Pienet ja pystyt. Ei, en käytä valkoisia paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako näitä muuten jostain Suomen kaupoista: http://www.wingzfashion.com/
Mä muuten tilaan nyt tällaiset itselleni.. voin raportoida tänne sitten millaset on. Mietin vaan et voikohan noita käyttää ilman liivejä vai painaako rintoja, jos ei ole liivejä siinä.
Nyt on tuollaiset "siivet" kotona ja testattu. Ihan jees, tosin kun en käytä liivejä ja tissit ovat vain B-kupin ja pystyt niin se alaosa ei kovin luotettavasti tunnu pysyvän rintojen alla. Joten kiskoin sen rintojen päälle :D Ei varmaan toimi isorintaisilla, kun se on ihan kapea kangassuikale, mutta silloin pysymisongelmaa tuskin on. Hihat on oikein nätit, saatan tilata toisetkin. Nää on sellaista ohutta sifonkia, mistä näkyy vähän läpi, laskeutuvat kauniisti.
Mä käytän kotelomekkoja bolerolla tai hartiahuivilla ja ilman alleista huolimatta. Samoin hihattomia puseroita. jos jotakuta häiritsee ei ole mun ongelma.
Tai sitten vajaamittaiset hihat mekoissa ja paidoissa/puseroissa
Bolero voi olla joko siisti tai mauton. Jos se on hyvästä kankaasta eikä kittana niin ok, mutta jos se on kiiltävää värikästä polyesteria ja kiristää tai venyvävanuva "neule" niin voi ei.
Minä pidän hihoista siksi, että:
A) en halua näyttää kainaloitani muille
B) en halua että rintaliivin olkain näkyy vahingossakaan
C) aistin aina vedon voimakkaasti olkavarsillani -> tulee palelemisen tunne
Tarvitsen siis hihat.