Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kaikki mekot on hihattomia?!! Ei kyllä sovi kenellekään

Vierailija
28.05.2016 |

Olen etsimässä juhlamekkoa ja hitto kun kaikki kivat mekoton hihattomia!! Miksi?! Ei nyt ole mitkään hirveet allit, mutta väitän että todella harvalla on niin kauniit käsivarret että olisi syytä pitää hihatonta mekkoa. Onko se hiha jotenkin niin vaikea tehdä, vai miksi ihmeessä lähes kaikki mekot on hihattomia. Sitten siihen pitää ostaa joku kaapu päälle, jota ei voi riisua, vaikka kuinka olisi kuuma. aaaarrrgghh.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta alle "hihattimet" tai "hihatin". Sukkahousuista myös helppo tehdä, voi ommella myös liiveihin kiinni.

Vierailija
2/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi näiden hihattomien mekkojen kädentiet ovat hyvin epäistuvia. Olen hoikka, en laiha. Muutoin istuvuus voi olla ok, etenkin trikoorätissä. Mutta ne kädentiet ihan hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näitä muuten jostain Suomen kaupoista: http://www.wingzfashion.com/

Vierailija
4/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tuskailen! Ja mulla on ne allit, jotka on pakko peittää. En ymmärrä minkä ihmeen takia mekkoihin ei tehdä minkäänlaisia hihoja. Pakko joku stnan bolero aina laittaa, joka 1: ei näy hyvältä ja 2: on ihan tuhannen kuuma, mutta pakko pitää päällä.

Vierailija
5/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten tilaan nyt tällaiset itselleni.. voin raportoida tänne sitten millaset on. Mietin vaan et voikohan noita käyttää ilman liivejä vai painaako rintoja, jos ei ole liivejä siinä.

Vierailija
6/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, tosin työmekkojen osalta. Kesällä mekot ovat käytännöllisin vaihtoehto kuumassa toimistossa, mutta kun pukukoodi vaatii edes pieniä hihoja, niin eipä vaan löydy mistään. Ellei sitten itse satu olemaan iältään eläkeiässä eikä nuori nainen. 

Vierailija
7/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäongelmana rintsikoiden olkaimet!

Olen samaa mieltä ap:n kanssa: hihattomat mekot sopivat vain nuorille, hoikille, timmeille, tasaisesti ruskettuneille, kainalokarvattomille ja luomettomille naisille.

Vierailija
8/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi näyttää hyvältä :) olen tosi tyytyväinen, että spagettiolkaimet on tulleet takaisin. Myös bandeau sopii hyvin mulle.

Vierailija
9/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha. Ha. Ha..!!!

Vierailija
10/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma... Ei sitten muuta kuin boleroa päälle vaan, tai huivi hartioille... Vihaan iänikuista boleroa.

Vierailija
11/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bolero siinä päällä tekee nuorekkaastakin mekosta sitten tosi mammamaisen. Mutta ilmeisesti hihoilla olisi sama vaikutus mekkoon. Talvella laitan kotelomekon alle trikoopaidan, niin näyttää kyllä hyvältä. Mutta kesämekolle ei sovi sama kikka.

Vierailija
12/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa tuskailen! Ja mulla on ne allit, jotka on pakko peittää. En ymmärrä minkä ihmeen takia mekkoihin ei tehdä minkäänlaisia hihoja. Pakko joku stnan bolero aina laittaa, joka 1: ei näy hyvältä ja 2: on ihan tuhannen kuuma, mutta pakko pitää päällä.

Miten se pitkähihainen mekko olisi muka yhtään viileämpi kuin bolero?

Vierailija
13/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla oli eilen Oscarin ristiäisissä nätti hihallinen mekko. Tuo hihanpituus olisi ihan täydellinen myös hieman arkisimmissa mekoissa. Ja just vaikka pitsiä, mutta ei tosiaan mikään liehuva lepakkohiha, vaan tuollainen kapealinjainen niin ei olisi kamalan kuuma mutta silti sopiva esim työpukeutumiseen. Eikä tarvitsisi pukea päälle jotain jakkua/ boleroa/ saalia/ huivia/ u name it.

Vierailija
14/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se bolero siinä päällä tekee nuorekkaastakin mekosta sitten tosi mammamaisen. Mutta ilmeisesti hihoilla olisi sama vaikutus mekkoon. Talvella laitan kotelomekon alle trikoopaidan, niin näyttää kyllä hyvältä. Mutta kesämekolle ei sovi sama kikka.

Pitkähihaiseen tai tod.näk. 3/4-hihaiseen mekkoon saisi seksikkyyttä mekon istuvuudella, materiaalilla, lyhyydellä, kaula-aukolla tai paljastavalla selällä (ei kaikkea yhtä aikaa). Ei mahdotonta siis. Mutta ilmeisesti suunnittelijat eivät tiedä, että käsivarretkin voi olla ongelma-alue.

Tuo bolero kyllä tappaa nuorekkuuden ja seksikkyyden hetkessä...

Vierailija
15/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wingz - tuollainen on pakko saada!!!!

Vierailija
16/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Ja bolerot on rumia. Ja niin 90s....

Vierailija
17/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muuten tilaan nyt tällaiset itselleni.. voin raportoida tänne sitten millaset on. Mietin vaan et voikohan noita käyttää ilman liivejä vai painaako rintoja, jos ei ole liivejä siinä.

Ei kai kukaan pukeudu juhliin/töihin ilman rintaliivejä?

Vierailija
18/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois vaikka jos treenaisitte? kotona 20-60 min jumpat painojen kanssa 3-5 kertaa viikossa niin alkaa allit sun muut löysät lörpäkkeet lähteä :) 

Vierailija
19/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämän hetkinen muoti. Naisella pitää olla käsivarret paljaana niin arkena kuin juhlassa. Toinen on älyttömän kapea housun lahje. En tykkää kummastakaan muodista.

Vierailija
20/27 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillätavalla kirjoitti:

Mites ois vaikka jos treenaisitte? kotona 20-60 min jumpat painojen kanssa 3-5 kertaa viikossa niin alkaa allit sun muut löysät lörpäkkeet lähteä :) 

Tuleeko samalla lihaksia ja korjautuuko itsetunto-ongelmat? Totta, treenata kyllä pitäisi.