"Fuckbuddy" onkin parisuhteessa
Aloin seurustelemaan ensimmäisen poikaystäväni kanssa 14 vuotiaana. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin, olin varma että tämä mies tulee olemaan kanssani koko loppuelämäni. Olimme 5 vuotta yhdessä, sitten selvisi että poikaystäväni on pettänyt minua pitkään, monen kanssa. Monien riitojen, itkujen, raivokohtausten ja hetkellisten välirauhojen jälkeen päätimme että on helpompi jatkaa erossa.
Olen nyt 24 vuotias enkä ole tuon suhteen jälkeen seurustellut. Tapasin baarissa mukavan miehen, mutta tein heti selväksi etten halua mitään vakavaa. Jostain syystä aloin viettämään hänen kanssaan enemmän aikaa, juttelimme yömyöhään elämästä ja kokemuksista.
Mies kertoi olevansa sinkku, eikä myöskään etsi mitään vakavaa. Kerran baari-illan jälkeen päädyimme sänkyyn ja pikkuhiljaa meidän "suhde" oli pelkkää seksiä.
Aloin yksi päivä selaamaan facebookista tuttujeni tuttuja ja heidän tuttujaan, en edes tiedä miksi. Päädyin naisen profiiliin jolla oli yhteiskuvia hänestä ja fuckbuddystäni. Ilmeni että fuckbuddy oli estänyt minut hänen facebookistaan jo alkumetreillä, sillä kaverini löysi hänen profiilin. Parisuhdestatus tullut jo vuosia ennen meidän "suhdetta". Kuvista päätellen lapsikin on tulossa.
En tiedä mitä teen, tuntuu kamalan pahalta hänen naisystävänsä puolesta. :(
Tämän suhteen lopetan kyllä, en halua tietoisesti särkeä kenenkään parisuhdetta. En ole vielä jutellut fuckbuddyni kanssa mutta aion kysyä asiasta. Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Miten olisi fiksuinta toimia?
Kommentit (27)
Niin no jos kerran olit itsekin siinä uskossa että mies on sinkku, et ole tehnyt mitään väärää. Unohda mies ja siirry seuraavaan.
Ajattele ensisijaisesti itseäsi.
Siis ohjeeni on että suunnitelman mukaisesti lopetat sen suhteen. Mutta loppu on sen mukaan, mitä tunnet parhaaksi itsellesi: suljetko vain sen kirjan vai haluatko että mies avaa tilannetta omalta kannaltaan.
Minä luulen, että sinä olet aika rikki. Se nuoruuden haava on olemassa ja nyt tuli tavallaan uusi, vaikka et edes täysillä ollut kuviossa. Muista arvostaa itseäsi. Muista luottaa elämään. Ja anna itsellesi aikaa.
Kysy asiaa ihan suoraan ja sano, että facebookkia selaillessa tuli tällainen ilmi.. Mitä muutakaan voit tehdä? Tosin kaikki kuviot ei aina ole mustavalkoisia, mutta mene ja tiedä, mistä tässä on kyse. Keskustelun paikka.
Kerro naiselle, että tietää jo tässä vaiheessa, mihin on lähtenyt. Turhaan pilaa elämäänsä, jos ei halua elämäänsä pettävää tai jopa tauteja levittävää ukkoa.
Ahhahhahhahaa! Tänään tällainen versio aiheesta "kerronko vaimolle". Muutaman päivän maltoit ollakin avaamatta keskustelua aiheesta.
Kerro mitä sinulle on tapahtunut, mikä saa avaamaan provoja tästä aiheesta muutaman päivän välein?
Ja siihen, kun aiot vastata, että et ole koskaan ennen avannut keskustelua aiheesta ja että et ole provo, vastaan saman tien:
1) kirjoitustapasi ja muutamat käyttämäsi ilmaisut ovat aivan liian helposti tunnistettavia
2) ei, jos kysymys olisi aito, niin ainoa oikea vastaus olisi "ei, et kerro vaimolle". Jos et usko minua niin soita vaikka sille Maarit Jotakin terapeutille, joka on nykyisin kaikissa parisuhdeohjelmissa, ja kysy häneltä onko sinun tehtäväsi kertoa vaimolle.
Kiitos vastauksista.
En ole ottamassa kyseisen miehen naisystävään yhteyttä, en halua rikkoa heidän suhdettaan. Tuntuu pahalta olla valehtelemalla vedetty mukaan tämmöiseen kuvioon.
Tottakai en voi pelkästään miestä syyttää, eihän mun olisi tarvinnut edes lähteä tämän miehen kanssa touhuilemaan.
Kyseinen nainen ei ole minun kavereissa, mutta löytyy monien kavereitteni kavereista. Eli toisinsanoen voi tulla milloin vaan vastaan, olen sosiaalinen ja liikun paljon ihmisten seurassa.
Laitoin miehelle viestiä että olisiko hyvä hetki ja voidaanko keskustella tästä meidän kuviosta, minkä takia hän on salannut naisystäväänsä eikä puhunut vauvauutisistakaan minulle mitään. En ole saanut vielä vastausta.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro naiselle, että tietää jo tässä vaiheessa, mihin on lähtenyt. Turhaan pilaa elämäänsä, jos ei halua elämäänsä pettävää tai jopa tauteja levittävää ukkoa.
Juurikin näin. Itse todellakin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista.
En ole ottamassa kyseisen miehen naisystävään yhteyttä, en halua rikkoa heidän suhdettaan. Tuntuu pahalta olla valehtelemalla vedetty mukaan tämmöiseen kuvioon.
Tottakai en voi pelkästään miestä syyttää, eihän mun olisi tarvinnut edes lähteä tämän miehen kanssa touhuilemaan.
Kyseinen nainen ei ole minun kavereissa, mutta löytyy monien kavereitteni kavereista. Eli toisinsanoen voi tulla milloin vaan vastaan, olen sosiaalinen ja liikun paljon ihmisten seurassa.
Laitoin miehelle viestiä että olisiko hyvä hetki ja voidaanko keskustella tästä meidän kuviosta, minkä takia hän on salannut naisystäväänsä eikä puhunut vauvauutisistakaan minulle mitään. En ole saanut vielä vastausta.- Ap
Ethän sinä heidän suhdettaan riko vaan pettävä mies rikkoo toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista.
Laitoin miehelle viestiä että olisiko hyvä hetki ja voidaanko keskustella tästä meidän kuviosta, minkä takia hän on salannut naisystäväänsä eikä puhunut vauvauutisistakaan minulle mitään. En ole saanut vielä vastausta.- Ap
Siis miten niin et voi pelkästään miestä syyttää? Tarkoitatko, että olet itsekin vähän syyllinen siihen, että mies petti? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin tietää jos mieheni pettää.
Miksi ihmeessä? Jos et ikinä saisi tietää, niin mitä haittaa siitä olisi? Jos mies ei tuo tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Jos et ikinä saisi tietää, niin mitä haittaa siitä olisi? Jos mies ei tuo tauteja.
En ole tuo jolta kysyt, mutta kaikki meistä emme halua elää valheessa. Jos luotan ja tukeuden kumppaniini, en halua tulla vedätetyksi. Se on pettämistä nimenomaan sen vuoksi, että petät muka rakastamasi ihmisen luottamuksen, sydämen ja sielun. Ilman luottamusta ei ole mitään.
Jos et voi tehdä sitä mitä olet tekemässä avoimesti niin silloin teet jotain väärin. Jos haluat tehdä suhteessa väärin, miksi olet siinä suhteessa?
En minä ainakaan halua olla heikon, yksinoloa pelkäävän paskahousumiehen kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ihminen, mutta kyllä mun suhde perustuu luottamukseen ja jos mies nussii muita, ei ole enää luottoa ja sen tahdon todellakin tietää.
Apn tapauksessa pettäminen on ollut jatkuvaa ja sellaista tuskin voisin antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin moisen paskahousun kuulla kunniansa.
Tämä. Lisäksi äänittäisin kyseisen palautteen ja miehen kommentit siihen jonka jälkeen lähettäisin sen hänen vaimolleen. Ei voisi ainakaan enää vaimolleen valehdella asiasta ja vaimo ei välttämättä halua asiaa uskoa miehestään ilman todisteita
Kertoisin sen vaimolle.