Haluaisitko kiinalaisen miehen?
Kommentit (14)
En uskalla avata linkkiä, mutta kyllä kiitos. Ja kakkonen, kerro ihmeessä lisää. Haluan sellaisen pitkän ja särmikkään kiinalaissoturin. rrr...
Minäpä avasin linkin (pesuainemainos) ja hitto, kuinka mielelläni tulisin likaiseksi sen ennen pesua -miehen kanssa :O
En. Tarjolla on ollut, mutta koin kulttuurit liian erilaisiksi.
Tuohan olisi ihan mukavaa jos miehen vaihto noin näppärästi kävisi..
Vierailija kirjoitti:
En uskalla avata linkkiä, mutta kyllä kiitos. Ja kakkonen, kerro ihmeessä lisää. Haluan sellaisen pitkän ja särmikkään kiinalaissoturin. rrr...
Harvoin noilla kinuskeilla mitään pitkää ja särmikästä löytyy
Mieluimmin musta mies. Tuo kiinalainen ei ole yhtä komea.
Tuo on kauhea mainos. Mutta itse asiaan: voisin halutakin, opiskeluaikana mulla oli kiinalainen poikaystävä.
Tää selittääkin miks niitä on ihan witusti.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset eivät ole kovin pitkiä. Yleensä kiinalaiset miehet on mua lyhyempiä, vaikka itse aika keskipituinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset eivät ole kovin pitkiä. Yleensä kiinalaiset miehet on mua lyhyempiä, vaikka itse aika keskipituinen nainen
Höpsis. Kiinalaisia on aivan kaiken pituisia.
No mä oon 180cm pitkä ja ne kiinalaiset on ihan tappeja. Ehkä jos sille pukis korkokengät niin sitten.
Ei kiitos. TOSIN JOTKUT harvat aasialaismiehet sytyttävät, mutta siihen vaaditaan miesmäinen ulkonäkö, ei hintelyyttä, hrrr. Muistan ikuisesti, kun katsoin entisen asuntoni ikkunasta alas pihalle ja bongasin sieltä oudon aasialaispariskunnan (koskaan ennen nähnyt heitä, liekö muuttaneet silloin.) En saanut katsettani irti siitä miehestä, se oli hhhhhoooootttt😍 (ja miehen näköinen.)
Mutta koska olen 99% enemmän suomalaisiin päin ja en jaksa mitään kulttuurierohässäkkää, niin perus suomimies minulle, kiitos. Ja suomimies ei tarkoita isämmaa-elämäm koululaista. Sellaisiin en koske😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Kiinalaisia on aivan kaiken pituisia.
Tuskinpa vain. Maailman pisin mies taisi olla noin 270 cm, eikä pituudet lopu siihen 270 senttiin, joten ei lähellekään aivan kaiken pituisia kiinalaisia ole
En avannut linkkiä, mutta minulla on kiinalainen mies, haluatko tietää lisää? Kysy.