Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa hiuksiin shokkiväriä hennavärin päälle?

Vierailija
28.05.2016 |

Jostain luin, että hennatut hiukset + hiusten vaalennus -> hiukset saattavat katkeilla, koska jos hennassa on ollut jäämiä metallista (?) ne reagoivat jotenkin sen blondausaineen kanssa, ja voivat katkaista hiukset.
Minulla olisi yksi oranssihtava shokkiväri, jolla haluaisin hieman kirkastaa hennaväriäni. Näistä shokkiväristä sanotaan seuraavaa: "La Riche Directions hiusvärit ovat hellävaraisia ja eivät sisällä vetyperoksidia". Uskallanko siis käyttää tuon shokkivärin, vai onko lopputuloksena kalju? Onko kenelläkään tietoa, kokemusta tai edes arvausta asiasta?

En tällä hetkellä kaipaa kommentteja siitä, kuinka hiusvärini on mielestäsi ruma/kamala/hirveä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit käyttää :) en tiedä kuinka hyvin tarttuu, mutta mitään haittaa ei ainakaan ole

Vierailija
2/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tarttuu hennan päälle. Kannattaa käyttää hennasampoota, tai sitten värjätä vain uudestaan ja uudestaan hennalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hennaa olet käyttänyt? Oikeassa hennassa ei ole metalleja. Ja suoravärejä voi huoletta käyttää, eri asia vaan tarttuuko.

T. Entinen hennapää

Vierailija
4/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ihan sama miten hiuksesi tuhoat pitkässä juoksussa. Itse en ikinä tekisi.

Vierailija
5/5 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hennaa olet käyttänyt? Oikeassa hennassa ei ole metalleja. Ja suoravärejä voi huoletta käyttää, eri asia vaan tarttuuko.

T. Entinen hennapää

olen käyttänyt sekaisin sitä ihan punaista luonnonhennaa (Satva henna -niminen paketti) + "väritöntä hennaa",eli sennaa.

Taidan uskaltaa sen suoravärinkin päähän laittaa :)

Kiitos kaikille kommenteista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan