Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisitko ensitreffeillä, että mies salaa vilkuilisi kiinnostuneena tissejäsi ja peppuasi vaikka ei vielä mitäön aloitteita tekisikään?

Vierailija
28.05.2016 |

Niin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys,jos mies vilkuilee salaa,eli hyvin hienovaraisesti,en huomaa sitä.Jos taas huomaan,että mies vilkuilee,hän ei tee sitä salaa. Toivon,että en huomaa treffikumppanin vilkuilua.

Vierailija
22/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että hän katsoisi minua silmiin, tykkäisi huumorintajustani ja ajatukset ja jutut natsaisivat.

Yleisvaikutelma, olemus ja tyyli jolla itsensä kantaa kiinnittää oman huomioni, ei joku hauiksen koko tai pakaran kiinteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena itsekin tsekkaan hienovaraisesti miehen vartalon, joten ymmärrä miksei mies saisi tehdä samaa.

Vierailija
24/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"salaa vilkuilisi kiinnostuneena" - on taas niin lassukkamaista että ei ole todellista! Onkohan aloittaja ikinä ollut treffeillä? Koskaan kokenut sitä, kuinka tiedostamatta ja automaattisesti kaksi ihmistä silloin tarkkailee toisiaan ja toisaalta lukee vastapuolen sanattomasta viestinnästä pitääkö tämä näkemästään? Väitän, että ei. Tai sitten on ollut treffeillä ja ollut niin hämmentynyt siitä, että vastapäätä istuu nainen jolla on tissit, että ne myös ovat jääneet viimeisiksi treffeiksi salaa vilkuiluineen :-DDD

Vierailija
25/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ärsyttää kun tuijotetaan vaikka en ole treffeillä.

Eihän AP:ssa ollut mitään tuijottamisesta puhetakaan.

Anteeks, mun sanavalinta oli väärin. En pidä siitä että salaa vilkuillaan.

Vierailija
26/26 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä miehet luulee salaa vilkuiluksi nainen näkee kyllä vaikka sivusilmällä, mitä sitä tsekkaillaan. Ei minua häiritse, omat tissit on hyvät ja perse ei. Olen realisti. Ei niitä silti koko ajan tarvitse tuijottaa, ei ne karkaa ja hei, mun silmät on täällä ylhäällä.

Ihmisen saa ihastumaankin katselemalla silmiin, jos muuten natsaa. Katseen välttely kertoo joko siitä ettei ole kiinnostunut tai sitten niin ujo, ettei uskalla katsoa. Tai jos ne toisen silmät on poikkeuksellisen upeat ja koko tyyppi, niin ei vaan pysty koko ajan katsomaan. Noita tosin on harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi