Miksi kannabiksen käyttäjät haisevat oksettavan pahalle?
Hirvittävän paha löyhkä, ei huomaisi vaikka niillä olisi vielä paskakin housussa, kun haju peittää vahingot.
Kommentit (126)
Tappaa pitäisi. Ennenvanhaan homot ja narkkarit hakattiin koko seurakunnan voimin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on oksettavia ihmisiä.
Huumeen käyttäjä ei ole ihminen enään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeen käyttäjä ei ole ihminen enään
'Enään' et muista edes mitä koulussa äidinkielen tunnilla opetettiin.
Jumalattomat kirjoitti:
Tappaa pitäisi. Ennenvanhaan homot ja narkkarit hakattiin koko seurakunnan voimin.
Minkä huumeen vaikutuksessa nyt itse tuollaisia tappamiskehotuksia tänne sosiaaliseen mediaan kirjoittelet ?
Tuo ei ole mitään normaalin ihmisen sivistynyttä puhetta.
Selvää vihapuhetta vain.
Sinä ja se sinun 'lähimmäisen rakkautta' julistava seurakuntasi ansaitsevat kyllä vain täyden halveksunnan.
Kannabis heikentää puolustuskykyä joten sisäelimet slkavat kovassa käytössä hapantua. Siksi kielenpäälle jää pahaa bakteeristoa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalattomat kirjoitti:
Minkä huumeen vaikutuksessa nyt itse tuollaisia tappamiskehotuksia tänne sosiaaliseen mediaan kirjoittelet ?
Selvää vihapuhetta vain.
Sinä ja se sinun 'lähimmäisen rakkautta' julistava seurakuntasi ansaitsevat kyllä vain täyden halveksunnan.
Häivy narkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalattomat kirjoitti:
Selvää vihapuhetta vain.
Häivy narkki.
Vastauksesi on epäasiallinen someenkin.Et noudata sivistyneen keskustelun perussääntöjä.
Eikö löytynyt haisevaa narkkia puolustelemaan löyhkäämistään? Muutenhan te kirjoitatte palstan täyteen loputtoman pitkillä ketjuillanne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löytynyt haisevaa narkkia puolustelemaan löyhkäämistään? Muutenhan te kirjoitatte palstan täyteen loputtoman pitkillä ketjuillanne.
Ehkä vain on niin,että harva viitsii teidän kanssanne alkaa täällä keskustelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain on niin,että harva viitsii teidän kanssanne alkaa täällä keskustelemaan...
Se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että haisette ihan vitun pahalle.
No pientä käytöksen miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain tällainen perustietokone (läppäri) käytössäni ,joten en voi tietää enkä aistia sen välityksellä sinun hajuasi siellä (...tai sanotaan 'tuoksuasi',jos niin haluat) ,joten emme siis voi vaihtaa tasapuolisesti mielipiteitä tuosta asiasta..
Tietokoneesi varmaan on kuitenkin ihan viimeisintä huutoa ja uusinta uutta tieteen saavutuksissa, jos se kerran siihenkin pystyy. (...kerro toki mistä ostit tuon tuoksureseptorilla varustetun tekniikan ihmeen, palan uteliaisuudesta! ....)
Vierailija kirjoitti:
No pientä käytöksen miettimistä.
Käyhän lukemassa kannabisketjuja ja kannabiksen hehkuttajien vittuilua aina sellaiset 20-60 sivua kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain tällainen perustietokone (läppäri) käytössäni ,joten en voi tietää enkä aistia sen välityksellä sinun hajuasi siellä (...tai sanotaan 'tuoksuasi',jos niin haluat) ,joten emme siis voi vaihtaa tasapuolisesti mielipiteitä tuosta asiasta..
Tietokoneesi varmaan on kuitenkin ihan viimeisintä huutoa ja uusinta uutta tieteen saavutuksissa, jos se kerran siihenkin pystyy. (...kerro toki mistä ostit tuon tuoksureseptorilla varustetun tekniikan ihmeen, palan uteliaisuudesta! ....)
*paukuissa olevan naurua*
Vierailija kirjoitti:
Lainrikkojina yleensä normaaleja ihmisiä pahempia ja moraaliltaan heikompia. Eli huonoja ihmisiä.
Sääli ettei rangaistukset ole kovempia kannabiksen käyttäjiä ja kasvattajia kohtaan. Suomessa tarvitaan muutos joka on entistä kovemmat rangaistukset lainrikkojille.
Minä olen sitä mieltä että jotain näille narkkareille pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaan voi olla että aihe vapaalle availlaan noin vain huumemyönteisiä keskusteluketjuja. Eikö tästä ole päättäjätkään kiinnostuneita?
Me voimme yhdessä viranomaisten kanssa tehdä tästä lopun mammavoimilla.
Housuihinsa paskonutta puliukkoa pahemmalle haisevat narkomaanit kertovat karua kieltään päänsä sekoittaneiden hygieniakäsityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä että jotain näille narkkareille pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaan voi olla että aihe vapaalle availlaan noin vain huumemyönteisiä keskusteluketjuja. Eikö tästä ole päättäjätkään kiinnostuneita?
Jes jes narkkareille turpaan ja kadut puhtaaksi huumeista. Olen mukana.
Tein hesarin Kofi Annanin kirjoituksesta nettivinkin poliisille.
Havua perseelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes jes narkkareille turpaan ja kadut puhtaaksi huumeista. Olen mukana.
Tein hesarin Kofi Annanin kirjoituksesta nettivinkin poliisille.
Kirjoittaako YK:n entinen pääsihteerikin nykyisin Hesariin ?!