Miksi kannabiksen käyttäjät haisevat oksettavan pahalle?
Hirvittävän paha löyhkä, ei huomaisi vaikka niillä olisi vielä paskakin housussa, kun haju peittää vahingot.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Havua perseelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä että jotain näille narkkareille pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaan voi olla että aihe vapaalle availlaan noin vain huumemyönteisiä keskusteluketjuja. Eikö tästä ole päättäjätkään kiinnostuneita?
Me voimme yhdessä viranomaisten kanssa tehdä tästä lopun mammavoimilla.
Jes jes narkkareille turpaan ja kadut puhtaaksi huumeista. Olen mukana.
Tein hesarin Kofi Annanin kirjoituksesta nettivinkin poliisille.
Kirjoittaako YK:n entinen pääsihteerikin nykyisin Hesariin ?!
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1460695157603
Näyttäisi tekevän hyvinkin tiivistä ja aktiivista työtä narkomaanien hyväksi.
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on oksettavia ihmisiä.
Lainrikkojina yleensä normaaleja ihmisiä pahempia ja moraaliltaan heikompia. Eli huonoja ihmisiä.
Sääli ettei rangaistukset ole kovempia kannabiksen käyttäjiä ja kasvattajia kohtaan. Suomessa tarvitaan muutos joka on entistä kovemmat rangaistukset lainrikkojille.
" Kuka itsensä ylentää,se...jne." muista tämä. Ja että "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven", "näette kyllä rikan toisen silmässä,mutta ette malkaa omassanne" Siinä teille vähän moraalia tueksi kirjasta,jota (...olette muka pitävinänne) elämänne tärkeimpänä 'ohjenuorana'.
Te itsehän olette ilman muuta niitä 'hyviä ihmisiä',siis 'kaiken hyvän puolella aina ja kaikessa' eiks'vaan?
Talousrikoksetkin on ihan ok.kunhan niistä ei jää kiinni,ja jos jääkin niin herra on herra vankilassakin ja omat taulu-tv:t ym.mukavuudet kuuluvat heillä tietysti asiaan sielläkin.
Jonkun kirkon palosta jaksatte kyllä kohkata,koska uskonto on teille vain joku vanha tuttu rakennus,jossa järjestetään tunnelmallisia tilaisuuksia ja hurskastellaan.
Työntekijöiden massairtisanomiset (kunhan ne eivät kosketa teitä itseänne) ovat vain olankohautuksella sivuutettavia juttuja.
Päivittäinen työttömien kiusaaminen täällä vain hauskaa hupia.
Hätää kärsivistä ihmisistä (kuten esim.pakolaisista) keskuudessanne ette välitä tuon taivaallista,mutta joku "Angry birds" -animaation menestys Yhdysvalloissa on teille huippu-uutinen.
Menestys markkinoilla,kansainvälinen kilpailukyky ja sen kehittyminen (vaikka sitten millä humpuukilla tai luonnon saastuttamisella) siinä teidän todellinen 'jumalanne'.
Älkää siis puhuko moraalista mitään, naurettavia ovat vain puheenne !
Havua perseelle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä että jotain näille narkkareille pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaan voi olla että aihe vapaalle availlaan noin vain huumemyönteisiä keskusteluketjuja. Eikö tästä ole päättäjätkään kiinnostuneita?
Jes jes narkkareille turpaan ja kadut puhtaaksi huumeista. Olen mukana.
Tein hesarin Kofi Annanin kirjoituksesta nettivinkin poliisille.
Taisitpa ainakin tehdä itsesi aika naurettavaksi,jos siitä semmoisen teit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainrikkojina yleensä normaaleja ihmisiä pahempia ja moraaliltaan heikompia. Eli huonoja ihmisiä.
Sääli ettei rangaistukset ole kovempia kannabiksen käyttäjiä ja kasvattajia kohtaan. Suomessa tarvitaan muutos joka on entistä kovemmat rangaistukset lainrikkojille.
" Kuka itsensä ylentää,se...jne." muista tämä. Ja että "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven", "näette kyllä rikan toisen silmässä,mutta ette malkaa omassanne" Siinä teille vähän moraalia tueksi kirjasta,jota (...olette muka pitävinänne) elämänne tärkeimpänä 'ohjenuorana'.
Te itsehän olette ilman muuta niitä 'hyviä ihmisiä',siis 'kaiken hyvän puolella aina ja kaikessa' eiks'vaan?
Talousrikoksetkin on ihan ok.kunhan niistä ei jää kiinni,ja jos jääkin niin herra on herra vankilassakin ja omat taulu-tv:t ym.mukavuudet kuuluvat heillä tietysti asiaan sielläkin.
Jonkun kirkon palosta jaksatte kyllä kohkata,koska uskonto on teille vain joku vanha tuttu rakennus,jossa järjestetään tunnelmallisia tilaisuuksia ja hurskastellaan.
Työntekijöiden massairtisanomiset (kunhan ne eivät kosketa teitä itseänne) ovat vain olankohautuksella sivuutettavia juttuja.
Päivittäinen työttömien kiusaaminen täällä vain hauskaa hupia.
Hätää kärsivistä ihmisistä (kuten esim.pakolaisista) keskuudessanne ette välitä tuon taivaallista,mutta joku "Angry birds" -animaation menestys Yhdysvalloissa on teille huippu-uutinen.
Menestys markkinoilla,kansainvälinen kilpailukyky ja sen kehittyminen (vaikka sitten millä humpuukilla tai luonnon saastuttamisella) siinä teidän todellinen 'jumalanne'.
Älkää siis puhuko moraalista mitään, naurettavia ovat vain puheenne !
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
Kannabiksen käyttö ja valmistus on yhteydessä saatananpalvontaan ja satanismiin.
Suojelkaa nuoria ja varjelkaa heidän tulevaisuutta. Sanokaa vain ei huumeille.
Ei ei ei!
Ei! kirjoitti:
Kannabiksen käyttö ja valmistus on yhteydessä saatananpalvontaan ja satanismiin.
Ei ei ei!
Kyllä alkoholi on paljon enemmän yhteydessä saatanaan ja pahuuteen kuin kannabis. Alkoholi on saatanan kirpeää virtsaa, jota juodaan usein naama irvessä, ja alkoholihuumeen saatanallisuuden aiheuttamat ongelmat näkee selvästi jokapäiväisessä mediassa - tappoja, murhia, väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei! kirjoitti:
Ei ei ei!
Kyllä alkoholi on paljon enemmän yhteydessä saatanaan ja pahuuteen kuin kannabis. Alkoholi on saatanan kirpeää virtsaa, jota juodaan usein naama irvessä, ja alkoholihuumeen saatanallisuuden aiheuttamat ongelmat näkee selvästi jokapäiväisessä mediassa - tappoja, murhia, väkivaltaa.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/alkoholin-haittakustannukse…
Ei! kirjoitti:
Ei ei ei!
Saatananpalvonta ja satanismi ovat kaksi täysin eri asiaa.
Sepustuksesi panee miettimään vain ,että mitähän huumetta mahdat itse olla popsinut ennen vauhdinottoa kommenttiisi...
Terve ja tasapainoinen pää ei tuollaista tekstiä tuota (...noine huutoineen sekoiluineen kaikkineen) Oikeaa lääkitystä tarvitsisit. Psykepoliin vaan yhteys taas että saat taas reseptisi uusittua.Ilman sitä et taida pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei! kirjoitti:
Ei ei ei!
Ei kukaan niitä samaksi ole väittänytkään. Vaan että kannabiksen käyttö liittyy aina muuhun epämääräiseen epäkristilliseen toimintaan. Muistakaas se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! kirjoitti:
Ei ei ei!
Ei kukaan niitä samaksi ole väittänytkään. Vaan että kannabiksen käyttö liittyy aina muuhun epämääräiseen epäkristilliseen toimintaan. Muistakaas se!
Tuo on vain oma mielipiteesi ja omaa uskoasi. Kannabis minun mielestäni on Jumalan suuri lahja maailmalle. Se on maailman monipuolisin lääke- ja energiakasvi, ja myös maailman vähähaittaisin päihde, jolla on myös ravinnollistakin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä mammat vastustaa erilaisia mielipiteitä.
Tehkää nettivinkki Kofi Annanista.
Jeesus ei koskaan hyväksyisi huumeiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! kirjoitti:
Ei ei ei!
Tuo on vain oma mielipiteesi ja omaa uskoasi. Kannabis minun mielestäni on Jumalan suuri lahja maailmalle. Se on maailman monipuolisin lääke- ja energiakasvi, ja myös maailman vähähaittaisin päihde, jolla on myös ravinnollistakin käyttöä.
Nyt löytyy jo aika monesta kaupasta hamppua ruokahyllystä. Siemeniä ja siemenrouhetta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei koskaan hyväksyisi huumeiden käyttöä.
Etpä sinä sitä mistään tiedä.
Kannabis avaa portteja henkimaailmaan ja aiheuttaa vakavia mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis avaa portteja henkimaailmaan ja aiheuttaa vakavia mielenterveysongelmia.
Mielenterveysongelmia tosiaankin, mutta näyttää kuitenkin siltä, että kannabiksesta johtuvat mielenterveysongelmat ovat kuitenkin yleisempiä kannabiksen vastustajien keskuudessa. Jutellaan Jehovien kanssa ja sellaista muuta skitsofreenistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeen käyttäjä ei ole ihminen enään
'Enään' et muista edes mitä koulussa äidinkielen tunnilla opetettiin.
Kauhealta näyttää ja kuulostaa minustakin mutta valitettavasti se on nykyään hyväksytty ja virallinen muoto enää-muodon rinnalla :(
Nyt kyllä haukkasit 'ihan sitä ihtiään',jos tuollaista väität!
Siistisit muuten itse vähän tuota kielenkäyttöäsi,etteivät haisisi niin pahalle nuo kommenttisi.