Fitness päiväkirjat: Kalastajan vaimo
Tuo Johanna vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä. Vanhentunutkin niin kauniisti. Itseltäkin mieheni ahdistus vanhenemisesta :) Olen 28-vuotias ja jos näytän yhtä hyvältä kuin Johanna noin 35-vuotiaana, olen iloinen :)
Kommentit (9)
Tykkään blogista, mutta mun mielestä näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta.
Symppis on, mutta myös herkkis.
Jotain luurankojakin lienee kaapissa?!?
Vierailija kirjoitti:
Paljon ulkona ja meri-ilmasto vanhentanee ja kun on niin hoikka ja sirokasvoinen, tulee rypyt ja uurteet aikaisin.
Mutta hirmu kaunis on!
Vierailija kirjoitti:
Symppis on, mutta myös herkkis.
Jotain luurankojakin lienee kaapissa?!?
Mistä luurankoepäilys?
No voi olla,että näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta silti on niin kaunis! Sanoikin, ettei ole ajatellut täyttää ryppyjä ym. Nyt vasta ymmärrän, miksi jotkut pitävät aikuisista naisista enemmän kuin nuorista. :)
Vierailija kirjoitti:
Totta, minä olin luullut, että se on reippaasi päälle 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
No voi olla,että näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta silti on niin kaunis! Sanoikin, ettei ole ajatellut täyttää ryppyjä ym. Nyt vasta ymmärrän, miksi jotkut pitävät aikuisista naisista enemmän kuin nuorista. :)
Kaunis on, ei tässä ole muuta väitettykään. Ihmettelin vaan tuota että joku haluaisi olla 35-vuotiaana yhtä hyvännäköinen. Kun ei hän minusta tuon ikäiseksi niin hyvännäköinen ole.
Samoja ajatuksia, olen myöskin 28-vuotias. Blogia lukiessa tulee olo kuin selaisi jotain satukirjaa niin kaunis koti ja kauniita vaatteita. Silti blogista huokuu lämpö ja kotoisuus, eikä niin että esim. kotia olisi sisustettu muita varten kuin heitä itseään. Sitten taas toi fitnesspäiväkirja paljasti, että hän vaikuttaa itsekin aika herttaiselta ihmiseltä. Mielestäni aika ihana poikkeus toi blogi kaiken pinnallisuuden ja ostokrääsän keskellä.
On kyllä tosi symppiksen oloinen nainen :) suloiset lapset!