Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyy värikkäitä neuletakkeja?

Vierailija
28.05.2016 |

Haluaisin hankkia punaisen, pinkin tai sinisen lyhyehkön neuletakin, mutta mistä löydän sellaisen? En halua sellaista löysää tekokuituista versiota, vaan pitäisi olla vähän ryhdikkäämpi ja suurimmalta osalta villaa tai puuvillaa. Oletteko nähneet missään? Itse olen nähnyt vain liian lyhyitä boleroita tai sitten värit ovat olleet vääriä.
Kesällä olisi kiva pitää hihattoman mekon päällä neuletta, jos on viileää (kuten tänään).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espalla oli ainakin aikaisemmin yksi liike joka möi kaikkea käsintehtyä (oikeastaan sellainen turistikauppa), myös ihania neuleita. Heillä oli juuri tuollaisia ryhdikkäitä neuletakkeja. Muistaakseni virossa valmistettuja. Todella hienoja mutta myös aikamoisen hinnakkaita. Jos vaan kukkarolle sopii, niin suosittelisin käyntiä siellä.

Vierailija
2/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se siellä Espalla on?

Joku verkkokauppa olisi kätevin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudrun Sjöden?

Vierailija
4/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:llä on puuvillaisia värikkäitä neuletakkeja ns. perusmallistossa. Värit tosin vaihtelevat kauden mukaan, välillä on kirkkaita ja räikeitä värejä, välillä pastelleja, välillä murrettuja. Laatu menettelee, eivät ole mun käytössä nyppyyntyneet kovinkaan nopeasti ja ovat pysyneet hyvänä vaikka pesen 60 asteessa. Tuntuu kyllä riippuvan vähän väristä ja ostoajankohdasta kuinka laadukkaita ovat...

Vierailija
5/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on nyt tutkittu, ei ollut sopivaa väriä. ap

Vierailija
6/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetätä jollain, saat tasan tarkkaan oikeaa väriä ja voit valita materiaalin itse.

Vierailija
7/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gudrun Sjöden?

Tätä ajattelin minäkin! Jos ei siis rahasta ole pulaa...

Vierailija
9/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Uniqlolta kantsii ostaa merino- tai kashmirvillaa, ovat edullisia ja laadukkaita. Kaipa siellä puuvillaisiakin on, mutta merkki on tunnettu villastaan.

Vierailija
10/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudrun S. - turhan murrettua värimaailmaa.

Uniqlo - lupaavampi. Olen joskus Lontoosta ostanutkin jotain villaista, tosin en värikästä. ap

Vierailija
11/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd Molly. Klassikko Lovely Knit on saatavina kesäisin puuvillaisena ja talvisin villaisena. Sitten on paljon vaihtuvia malleja.

Vierailija
12/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odd Molly näyttää olevan liian yksityiskohtainen, kun mekko ei ole kovin yksinkertainen. Mekko on siis tavallaan pääosassa ja neuletakki tulee siihen vain päälle. ap