Viimeiset lastenjuhlat. Kuopus täyttää 10 vuotta
ja haluaa vielä pitää juhlat ja kotona. Inhoan juhlien järjestämistä 😯. Mitä ihmeen ohjelmaa keksin tuon ikäisille, lapsia on kymmenisen ? Pinjata on hankittu se kai ihan vaan hakataan rikki vuorotellen. Sitten ostin sellaisia oksennuksen (eri makuja) makuisia karkkeja, niiden ympärille pitäisi joku numero kehittää.
Mitäs muuta?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut olympialaiset jos ulkona kiva ilma.
Hyvä idea! Täytyy alkaa miettiä lajeja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut olympialaiset jos ulkona kiva ilma.
Tää on hyvä idea, itse olen myös toteuttanut.
Sää ne mukulat pihalle riehuu, meillä suht pieni asunto ja ahdistaa niiden lasten riehuminen sisätiloissa.
Miksi niille pitäisi keksiä mitään ohjelmaa? Kyllä me kymmenenvuotiaina tiedettiin ihan itse mitä haluttiin tehdä.
Meillä on ollut vielä kymppisynttäreillä "suunnistusta" omassa pihassa ja lähialueella, siitä on tykätty. Kartta on ollut itse tehty ja rastit vähän piilossa, esim. leikkipuiston aidan takan jne.
Meillä lasten synttärit ovat talvella, joten sisätiloihin on ollut tyytyminen. Semmoinen adjektiivitarina on ollut suosittu. Siis pieni juttu, jossa esiintyy kaikki kutsutut ja vieraat saavat sanoa adjektiiveja, jotka laitetaan tarinaan. Tyyliin "Olipa kerran xxxx päivä, jolloin xxxxx Jaakko täytti xxxxx 10 vuotta"
Sit aarteen etsintä on ollut suosittua. Kämppään on piilotettu suklaarahoja, joita on etsitty. Jokaiselle max. viisi tms. niin kaikille riittää löydettävää.
Nää toki voi toteuttaa ulkonakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niille pitäisi keksiä mitään ohjelmaa? Kyllä me kymmenenvuotiaina tiedettiin ihan itse mitä haluttiin tehdä.
Ihan aikuisten juhlissakin on usein ohjelmaa, joten siinä mielessä vähän hassu kommentti.
Suunnistus ja aarteenetsintäkin on hyviä ideoita, kiitos!
-ap
Hassua, että nykyään pitää synttäritkin käsikirjoittaa ja ohjelmoida. Ei ole meillä ollut oerinteenä eikä tapana kyllä. Lpaset viihtyvät keskenään, juosevat ulona, syövät herkkuja sisällä ja pälpättävät keskenään. Joskus on taidettu pitää leffapäivä, kerran grillijuhlat. Muuten en ole ohjaillut.
Olisiko kellään ideoita. Mikä ohjelmanumero on teillä ollut hitti?