Kauneudenhoitoammattilainen (parturi, kosmetologi, kosmetiikkamyyjä): Uskotko itse niitä selityksiä aineiden vaikutuksista joita kerrot
Asiakkaille jostakin tuotteesta? Vai kerrotko asiakkaalle jonkun tuotteen ominaisuuksista, vaikka itse et uskoisi tuotteen tehoon?
Kommentit (7)
Minun kampaajani ei usko kaikkea eikä useimmat muutkaan kampaajat. Onhan se asia pinnalla välillä.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat uskoa niitä loruja joita tuotteiden myyntimiehet heille lurittelevat.
Juuri näin. Mihinkään luonnonmukaisiin tuotteisiin eivät usko, mutta kaikki, mitkä ovat täynnä myrkkyjä ovat kuulemma hyviä. Olen opiskellut tuolla alalla ja oli kyllä kamalia myrkkyjä osa, moni kosmetologi joutuu lopettamaan jossain vaiheessa uraansa allergisoitumisen vuoksi.
kyllä SAATANA menen kyllä viereiseen parturiin ja markkinoin miesasiakkaana liikeen huomattavasti parempaa palvelua ja asiatuntemusta. Siellä ei mm. rähjää kiinalais(nais)parturi perässä epätoivoisen lovensa kanssa, se juoksee perässä kivijalassa.
pikku-kalle rakasta c tä kirjoitti:
kyllä SAATANA menen kyllä viereiseen parturiin ja markkinoin miesasiakkaana liikeen huomattavasti parempaa palvelua ja asiatuntemusta. Siellä ei mm. rähjää kiinalais(nais)parturi perässä epätoivoisen lovensa kanssa, se juoksee perässä kivijalassa.
Lääkkeet taaskin ottamatta?
Ei suurin osa noista kovin järjen jättiläisiä ole, joten voi ne vaikka uskoakin.
Taitavat uskoa niitä loruja joita tuotteiden myyntimiehet heille lurittelevat.