Olen rakastunut työkaveriini
Olen 36-vuotias nainen ja korviani myöten rakastunut miespuoliseen kollegaani (42v.). Teemme paljon töitä yhdessä ja meillä synkkaa todella hyvin. Perhoset vatsassa lentelee yhteisissä palavereissa ja jonkin verran ollaan tekemisissä vapaa-ajallakin. Miten tätä hommaa voisi lähteä viemään eteenpäin? Riskinä tässä on kasvojen menetys työpaikalla, jos miehellä ei olekaan tunteita minua kohtaan. Miten voisi jotenkin varovasti kokeilla kepillä jäätä? Auttakaa rakastunutta!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sinkkuja molemmat?
Kyllä olemme. Eikö tämä nyt ole aika selkeä signaali, että hän on kiinnostunut minusta vai voisiko tässä edelleen olla kaverimeiningit kyseessä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olemme. Eikö tämä nyt ole aika selkeä signaali, että hän on kiinnostunut minusta vai voisiko tässä edelleen olla kaverimeiningit kyseessä?
Ap
No tuskinpa hän muuten olisi pyytänyt yöksi samaan paikkaan tai edes lähtenyt koko festareille.
Voi ihanaa! Tulethan sitten kertomaan, miten festarit sujui??:) Onhan tuo ihan selkeä merkki, jos mies pyysi yöpymäänkin sukulaisen luokse..
Olen itse nyt niin fiiliksissä kaikesta rakkaushömpästä, ihastuin pari vuotta sitten mieheen, kenet tiedän ystävien kautta, mutta kenen kanssa ei koskaan päästy kunnolla tutustumaan... Ennekuin nyt, törmättiin sattumalta jälleen yhteisten tuttujen kautta ja mies muisti mut, sanoi kuulemma ihailleensa mua myös silloin pari vuotta sitten..! Sydän pakahtuu! Sori hienoinen ot, oli vaan pakko päästä jonnekin kertomaan kun ei vielä viitsi ääneen muuten hihkua:D