Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Seiskan lapsen pitäisi kelvata kaikille" Mutta eihän tuo toimi!

Vierailija
27.05.2016 |

Seiskan lapsen pitäisi kelvata koululle, vanhemmille ja yhteiskunnalle tuossa yhdessä artikkelissa sanotaan.

Kuitenkaan seiskalla ei pääse edes lukioon. Oma lapseni on juurikin yrittämässä lukioon ja niitä seiskoja vaan tulee ja kyllä se mua harmittaa.

Hänellä ei ole tarpeeksi oman toiminnan ohjausta. Ei vaan saa aikaiseksi aloittaa lukemista ajoissa ja lukee huonosti. Olen kyllä kiukkuinen.

Alakoulussa sai ysejä ja kymppejä. Nyt tulee sitä seiskaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nuori saisi kasvaa ja opiskella.ilman kilpailua jatkuvasti. Kaikkein kamalinta on ylioppilastutkinto. Koko elämä.on kiinni yhdestä onnistumisesta. Entäs jos onkin kipee silloin.

Vierailija
22/25 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seiskan lapsi pääse yliopistoon ja valmistu lääkäriksi. Seiskan lapsi pääsee huonopalkkaiseksi raatajaksi johonkin.

Siksi vanhemmat vaatii lapsiltaan ja vuorovaikutussuhdekin kärsii.

Sarkasmia? Sauli Niinistö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nuori saisi kasvaa ja opiskella.ilman kilpailua jatkuvasti. Kaikkein kamalinta on ylioppilastutkinto. Koko elämä.on kiinni yhdestä onnistumisesta. Entäs jos onkin kipee silloin.

Meillä ainakin jos oli kipeä tuli ilmoittaa ajoissa lukiolle, järjestää sulle tyhjän huoneen jossa on ämpäri johon oksentaa, tai laittavat luokan perälle jossa se ämpäri myös. Sairaalasta käsin pystyy myös suorittamaan kirjoitukset.

Vierailija
24/25 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen tietää, että seiskan lapsella ei ole mahdollisuutta päästä hyväpalkkaisiin ammatteihin. Yleensä päätyy toisia palvelemaan surkealla liksalla. Vaikka siivoomaan laivan hyttejä.

Määrittele hyväpalkkainen.

Minä olin kympin oppilas, mieheni ja veljeni olivat molemmat seiskan oppilaita. Molemmat ovat myös reilusti minua paremmin palkattuja.

Vierailija
25/25 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin jos oli kipeä tuli ilmoittaa ajoissa lukiolle, järjestää sulle tyhjän huoneen jossa on ämpäri johon oksentaa, tai laittavat luokan perälle jossa se ämpäri myös. Sairaalasta käsin pystyy myös suorittamaan kirjoitukset.

No kuule ei aivot pelitä samalla tavalla joissain kuumehouruissa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi