Parisuhde on paskaa, kerron miksi
Tässä elämää mietiskellessäni olen pohtinut mieleni olemusta sinkkuna vs. parisuhteessa. Miksi varattuna on paskaa?
Ensin alkuhuuma (mikä on asianakin kamala) loppuu. On kauhean masentavaa, kun yhtäkkiä pitkät yölliset juttelut loppuvat ja toinen haluaakin nukkua yöllä, eikä jutella.
Enää ei ollakaan yhtä hymyä tavatessa. Toinen ei olekaan enää "WOOOOOW😍💓💓"
Ne höpsöt piirteet muuttuvat rasittaviksi. Huonot vitsit eivät enää naurata, vaikka hetki sitten huonot vitsit olivat parhaita.
Siitä päästään ekaan riitaan. Et tunne ihmistä vielä täysin (ellei hän ole vanha ystäväsi.) Et tiedä, mitä tapahtuu. Miten hän toimii riidoissa, sovitaanko vai erotaanko.
Kun sinkkuna menen tyytyväisin mielin nukkumaan syötyäni hyvin ja siivottuani paikkoja hieman, ei se varattuna enää menekään niin. Mitä jos on riitaa, ja toinen on mennyt nukkumaan? En minä ainakaan pysty nukkumaan epätietoisuudessa, koski asia mitä hyvänsä. Sinkkuna kukaan muu ihminen ei aiheuta minulle stressiä ja epätietoisuutta.
Varattuna täytyy tehdä jatkuvia kompromisseja: sinkkuna on tottunut vaikkapa heräämään vapaalla aikaisin, tottunut laittamaan pesukoneen hyrräämään heti aamusta, avaamaan verhoja ja kuuntelemaan musaa. Toinen haluaakin nukkua vapaalla puolet päivästä ja häiriintyy kaikista aamutoimista (ja itseä vituttaa, koska on niin täysin erilaiset tottumukset ja niitä on mahdotonta sovittaa yhteen.)
Sitten päästään siihen hetkeen, kun ihana kultamussukkasi alkaa katselemaan muita ihmisiä ja miettimään heistä kaikenlaista. Minä en ainakaan aio olla parisuhteessa sellaisen kanssa, joka kokee tarvetta tiirailla muita. Varattuna itselleni muut miehet ovat tyhjiä kuoria, en kiinnostu yksin ulkonäöstä, vaan tarvitsen ja vaadin paljon enemmän. Jos mies kiinnostuu muiden ulkonäöistä, niin kiinnostukoon yksinään.
Ja tämän kaiken takia parisuhde on paskaa.
t. Sinkkuna muutaman kuukauden & mieli lepää
Kommentit (26)
Hei!
Olen kyllä samaa mieltä että parisuhde on perseestä.
Itsekin olin keväällä ihastunut yhteen likkaan joka on vanha tuttu ja oli vastakaikua. Kunnes sitten alkukesästä lähtien alkuhuuma häipyi ja likalla oli säätöä kunnes löysi itselleen jonkun maajussin josta oli enemmän haaveillut.
Joten asiasta jäi aika paskamainen maku suuhun ja sen takia ei voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde....
Ihmiset liian ahneita ja nautinnonhaluisia nykyään; eivät herkeä odottamaan oikeanlaista, eivätkä tajua tyytyä jos sellaisen liian nuorella iällä löytävät.
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta yhdessä ja hän on paras ystäväni. Tottakai tässä on ollut huonojakin aikoja, mutta sanoisin, että 24,5 vuotta näistä 25 vuodesta on ollut hyvää aikaa, oikeastaan todella hyvää.
Lapsemme ovat osin jo aikuisia ja perheenäkin meillä menee erittäin hyvin. Tänäänkin tein ruokaa vanhimman kanssa ja mieheni oli kolmen tunnin pyöräilykenkillä nuorimman kanssa. Eilen illalla pelasimme koko perheen kanssa ainakin kolmen tunnin ajan kaikkia pelejä ja söimme pari pussillista sipsejä.
Mutta jos parisuhdetta ajattelee, niin mikäs tässä ollessa. Meillä on hyvää seksiä 1-2 kertaa viikossa molempien aloitteesta ja juteltavaa riittää aina. Viihdymme yhdessä, huumorimme on samanlaista ja elo on leppoisaa.
Meidän molempien vanhemmat ovat olleet parisuhteissansa yli 50 vuotta ja ovat vieläkin onnellisia. Lähipiirissämme lähes kaikkien parisuhteet ovat kestäneet ainakin yhtä kauan kuin omamme ja nekin tulevat kestämään varmasti tästä eteenpäinkin onnellisina. Valitsin viisaasti ja rakkautta riittää.
Pettynyt kaupunkilainen kirjoitti:
Hei!
Olen kyllä samaa mieltä että parisuhde on perseestä.
Itsekin olin keväällä ihastunut yhteen likkaan joka on vanha tuttu ja oli vastakaikua. Kunnes sitten alkukesästä lähtien alkuhuuma häipyi ja likalla oli säätöä kunnes löysi itselleen jonkun maajussin josta oli enemmän haaveillut.
Joten asiasta jäi aika paskamainen maku suuhun ja sen takia ei voisi vähempää kiinnostaa mikään parisuhde....
Yhden naisen kokemuksella nyt paasaat siellä. Wau...
Kun parisuhteen perustana on rakkaus niin ei ole noita ap:n luettelemia ongelmia.
Amen. Kukkahattujen hössötystä että pitää "nähdä kaikki", eli asua yhdessä jotta parisuhde olisi "aito". No, on ne mun ystävyyssuhteetkin aitoja vaikken oo niitten kanssa asunut. Mulle sopii tää oma kämppä-juttu, selkee homma.
T. 18