Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä mies voi lapsensa äidille laillisesti tehdä

Vierailija
27.05.2016 |

On lakata haluamasta seksiä tämän kanssa. Se jättää pahat traumat loppuiäksi eikä miehen vaihtokaan noin vain onnistu enää koska lapsi.

Että kiitti vitusti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku frigidi täällä eri mieltä?!

Vierailija
2/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan mitään mutseja haluu panna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pahinta mielestäni. Olen itse seksittömässä suhteessa, mutta lisäksi kuulen jokapäiväistä haukkumista, nöyryyttämistä ja väkivaltaa, muttei suostu eroamaankaan.

Vierailija
4/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ei suostu eroamaankaan.

Vierailija
5/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole pahinta mielestäni. Olen itse seksittömässä suhteessa, mutta lisäksi kuulen jokapäiväistä haukkumista, nöyryyttämistä ja väkivaltaa, muttei suostu eroamaankaan.

Hänkö omistaa sinut? Paljonko veloitat?

Vierailija
6/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä sen lupaa tarvitset?

Vierailija
7/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi väkivalta on laitonta. Eli ohis.

Vierailija
8/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle. Jättäminen ja lapsen vieminen (esim ulkomaille pikloon) vielä pahempaa.

En ole tuota kokenut, mutten kestäisi.

Vierailija
9/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on henkinen väkivalta siitä alakaen kun vauva syntyi: Jos vauva itkee, mun vika, koska olen niin huono äiti. Vauvan itkun syy on usein esim. se että mä puhun. Se ei kato tykkää siitä. Vauvalle ei saa leperrellä, kun se kuulostaa niin vajaalle. Vauva on ihan kummallisen näköinen. Joka päivä mietitään kuinka ne pienet vauvat onkin rumia. Sitten sen sata kasvatus vinkkiä kuinka hänen työkaverinsa sisko oli aikoinaan kasvattanut lapsensa ja meidän pitäisi hänen oppiinsa nyt mennä. En osaa pukea, syöttää, pitää sylissä, olen liian totinen tai naurettava lässyttäjä... sen hetken kun mies on lapsen kanssa niin hän on tietenkin tehnyt kaiken oikein. Lapsi muutti todellakin kaiken!!!Miehestä tuli hirviö.En halua enää että se edes koskee mua.Haluan vaan pois!Ja mies oli ihmetelly kaverilleen miksei meillä ole enää seksiä.  

Vierailija
10/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on henkinen väkivalta siitä alakaen kun vauva syntyi: Jos vauva itkee, mun vika, koska olen niin huono äiti. Vauvan itkun syy on usein esim. se että mä puhun. Se ei kato tykkää siitä. Vauvalle ei saa leperrellä, kun se kuulostaa niin vajaalle. Vauva on ihan kummallisen näköinen. Joka päivä mietitään kuinka ne pienet vauvat onkin rumia. Sitten sen sata kasvatus vinkkiä kuinka hänen työkaverinsa sisko oli aikoinaan kasvattanut lapsensa ja meidän pitäisi hänen oppiinsa nyt mennä. En osaa pukea, syöttää, pitää sylissä, olen liian totinen tai naurettava lässyttäjä... sen hetken kun mies on lapsen kanssa niin hän on tietenkin tehnyt kaiken oikein. Lapsi muutti todellakin kaiken!!!Miehestä tuli hirviö.En halua enää että se edes koskee mua.Haluan vaan pois!Ja mies oli ihmetelly kaverilleen miksei meillä ole enää seksiä.  

Eroa, lapseen vaikuttaa pahasti tuollainen isä joka lyttää äitiä!

Vierailija
11/11 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lakata haluamasta seksiä tämän kanssa. Se jättää pahat traumat loppuiäksi eikä miehen vaihtokaan noin vain onnistu enää koska lapsi.

Että kiitti vitusti.

Entä jos nainen ei enää halua seksiä miehensä kanssa, paitsi kun on aika tehdä seuraava lapsi? Onko se taas ihan ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi