Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkäät naiset, luetteko Bukowskia?

Vierailija
27.05.2016 |

On lempikirjailijani.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat olivat Bukowskin omaelämäkerralliset kuvaukset kun hakkasi naista siniseksi ja pani sen jälkeen! 

Bullshittiä. Sellaisia kuvauksia ei ole. Olen lukenut koko tuotannon. -ap

Se oli se pointti, jonka olisit huomannut, jos olisit lukenut koko ketjun. :D

Vierailija
22/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue, Bukowski on juuri sellainen ihminen kenen kanssa en tulisi toimeen ollenkaan. Hakkaa nainen, harrasta seksiä, juo liikaa, käytä rumaa kieltä. Katsoin dokumentin Bukowskista ja puistatti niin! Vaikka työnkin puolesta käännän ties mitä tapporaiskausjuttuja jotka ovat hyväkin, hyvin kirjoitettuja niin en hänen "runoihinsa" koske.

Lue "Siinä sivussa (Ham on Rye)". Bukowski oli herkkä mies ja älykkö, joka joi, koska oli herkkä mies ja älykkö tyhmien ihmisten joukossa pahassa maailmassa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lue, Bukowski on juuri sellainen ihminen kenen kanssa en tulisi toimeen ollenkaan. Hakkaa nainen, harrasta seksiä, juo liikaa, käytä rumaa kieltä. Katsoin dokumentin Bukowskista ja puistatti niin! Vaikka työnkin puolesta käännän ties mitä tapporaiskausjuttuja jotka ovat hyväkin, hyvin kirjoitettuja niin en hänen "runoihinsa" koske.

Lue "Siinä sivussa (Ham on Rye)". Bukowski oli herkkä mies ja älykkö, joka joi, koska oli herkkä mies ja älykkö tyhmien ihmisten joukossa pahassa maailmassa. -ap

Toinen vaihtoehto on luonnollisesti se, että Bukowski oli alkoholisti. Luulen, että vanha mulkku itse asettuisi kannalleni tässä asiassa.

Vierailija
24/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen. tai siis yhden olen vasta lukenut mutta aion lukea lisää. Bukowski osasi kirjoittaa rumasta ja epätoivoisesta elämästä kuin maalaisi maailman kauneinta taulua. Se on se juttu minulle. 

Vierailija
25/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä keskustelun avaaja ajaa takaa. Muutaman Bukowskin olen lukenut. Inhorealismissa omaa luokkaansa, muttei suuremmin säväytä. Eikös Bukowski ole aika last season? Jokainen itseään arvostava kirjallisuuden ystävä lukee tänä päivänä Houellebecqia.

No ihan sitä, lukevatko älykkäät naiset Bukoa (wt-naiset eivät lue kuin Seiskaa).

Miten niin last season, amerikkalainen ajaton klassikko siinä kuin joku Mark Twain tai Margaret Mitchell.

Houllebecq on minusta tylsää paskanjauhantaa. Mutta voi olla, että se on ranskalaisten tyyli. En ole lukenut paljoakaan ranskalaista kirjallisuutta. -ap

Vierailija
26/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkäät naiset"... =D   

Vierailija
27/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on luonnollisesti se, että Bukowski oli alkoholisti. Luulen, että vanha mulkku itse asettuisi kannalleni tässä asiassa.

Tietysti hän oli alkoholisti. Kaikki nerot ovat juoppoja. Jos en väärin muista,  - Buko kirjoitti alkoholin olevan maailman paras keksintö hänen itsensä jälkeen.

Toinen itseironinen kommentti häneltä: "Bukowski on ällöttävä, katkera vanha mulkku, joka vihaa naisia ja lapsia." -ap

Vierailija
28/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lukenut. Vielä.

Vierailija
29/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskoisi, mitä satun lukemaan tällä hetkellä :D

Vierailija
30/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä eri taiteen lajeissa: Bukowski, Hunter S. Thopson, Timo K. Mukka, Nick Cave, Kalervo Palsa jne... vetoavat tietyn tyyppisestä rappioromantiikasta pitävälle. Pidän kaikkien näiden taiteellisia saavutuksia ihan hienoina. Ongelmana vaan on se, että voin valita mihin haluan kiinnittää huomioni, enkä halua nähdä alkoholismia ja pahoinvointia. En tarkoita kieltää, etteikö näitä asioita olisi olemassa, mutta mielummin katson ympärilläni myönteisiä ja voimauttavia asioita.  

Vierailija
31/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjat olen lukenut ja kolahtaa, hyvin samanlainen tyyli kirjoittaa kuin Salingerilla, Sieppari Ruispellossa on myös lempikirjojani siis. Mutta olenkin aina ollut vähän inhorealismin kannattaja. Niin ja huumoriani ei moni nainen kestä, miehet taas tuntuu viihtyvän seurassani juuri sen takia. Meitä on moneksi ja luen toki kaikkea muutakin. Terv. FM

Vierailija
32/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti hän oli alkoholisti. Kaikki nerot ovat juoppoja. Jos en väärin muista,  - Buko kirjoitti alkoholin olevan maailman paras keksintö hänen itsensä jälkeen.

Toinen itseironinen kommentti häneltä: "Bukowski on ällöttävä, katkera vanha mulkku, joka vihaa naisia ja lapsia." -ap

Ei, kyllä uskon tuon olleen ihan puhdasta itsevihaa.

Vierailija
33/37 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kyllä, äijä kirjoittaa todella hauskasti ja sen kaiken spurguilun ja inhorealismin keskellä löytyy myös syvällistä näkökulmaa elämään, kauniisti kirjoitettuja totuuksia. Joku kirjoitti ettei halua lukea alkoholismista ja pahoinvoinnista - itselläni tilanne on päinvastainen, haluan ottaa maailman sellaisena kuin se on, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
34/37 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todistetusti älykäs. En ole lukenut kirjoja vuosiin, viimeksi koulussa. Tarinat eivät kiinnosta, tieto kyllä ja sen löydän aika pitkälti netistä. Joskus joudun kyllä etsimään kirjoista. Viimeksi taisin lukea allergologiaa.

Miten kirjojen lukeminen muka edes liittyy älykkyyteen? Läheskään kaikki tuntemani älykkäät eivät lue vapaa-ajallaan kirjoja, ja todella moni tuntemani tyhmä lukee. Typerää stereotyyppistä ajattelua. Ei se sisustuselementtinä toimiva hylly kirjoineen ketään älykkääksi tee.

Vierailija
35/37 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todistetusti älykäs. En ole lukenut kirjoja vuosiin, viimeksi koulussa. Tarinat eivät kiinnosta, tieto kyllä ja sen löydän aika pitkälti netistä. Joskus joudun kyllä etsimään kirjoista. Viimeksi taisin lukea allergologiaa.

Miten kirjojen lukeminen muka edes liittyy älykkyyteen? Läheskään kaikki tuntemani älykkäät eivät lue vapaa-ajallaan kirjoja, ja todella moni tuntemani tyhmä lukee. Typerää stereotyyppistä ajattelua. Ei se sisustuselementtinä toimiva hylly kirjoineen ketään älykkääksi tee.

Tämän viestin perusteella olet todistetusti autisti, et mitään muuta.

Vierailija
36/37 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ketjussa on väittänyt, että kirjojen lukeminen on älykkyyden merkki?

Vierailija
37/37 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ketjussa on väittänyt, että kirjojen lukeminen on älykkyyden merkki?

Kyllähän tuossa aloituksessa aika selkeästi sellainen oletus tehdään. Etkö tosiaan ole ikinä törmännyt siihen olettamukseen, että kirjojen lukeminen on älykkyyden merkki? Itse olen ensimmäisen kerran jo lapsena. Älykäs ihminen ei sellaista tietysti kuvittele, tyhmemmät selkeästi kyllä. Hyvin usein täällä palstallakin.