Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenyön juttu ensimmäistä kertaa - vinkkejä?

Vierailija
27.05.2016 |

Nyt alkaa miehenkaipuu painamaan päälle likaa, ja ajattelin periaatteistani poiketen etsiä baarista jonkun miehen tälle illalle. Miten vältän (väkivaltaiset) hullut ja raiskarit? Onko turvallisempi mennä miehen luokse vai ottaa joku omaan kotiin? Kertokaa kokemuksianne ja vinkkejänne tällaiselle ummikolle!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi vittu elämä olla noin vaikeeta. itselläni nuorempana kymmeniä yhdenillanjuttuja, elossa ollaan ja hauskaa oli. pitääkö tuollaistakin suunnitella oikein etukäteen? menet baarit, juot viinaa, tapaat miehen, käyt panees. ihan normi setti nuorelle sinkulle. vaikka viikottain. osasta tulee sit kyl pidempiä panosuhteita, osasta poikaystäviä / avokkeja, osasta frendejä. pidä hauskaa!

No tuo on kyllä takuuvarma resepti pilata hyvä nainen.

Vierailija
22/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sopia kaverin kanssa jostain turvasoitosta yöllä, että olet ok. Ja tiedota hänelle mihin menet kenen kanssa ja nettiaikaan joku yhteisselfie nettiin miehen kanssa ennen baarista lähtöä... älä juo paljonkaan ja pidä puhelin lähellä että voi soittaa johobkin hätäkeskukseen ja varmista että pääsee pakoon ulos nopeasti. Ja ei mitään sitomisia vieraan kanssa. ja heitä mies ulos sen jälkeen taksille etkä anna sen olla yötä aamuun asti.

Siis mitä ihmettä? Minä en ihan periaatteesta halua naamaani minnekään nettijulkaisuihin (ohiksena, että olen itse ihan nainen), niin voi kyllä halut mennä ap:n vastapuoleltakin, jos täytyy ensin joku someposeeraus järjestää.

Täysin naurettava idea tuo. Kuvatekstisti varmaan laitetaan, että "nyt mennään panemaan" tai "löysinpä tällaisen miehen baarista, nyt lähdetään panemaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo itseäsi humalaan. Korkeintaan yksi tai kaksi drinkkiä. Seksi kännissä on muutenkin ihan paskaa. Ja näin pysyy harkinta päällä. Ihan sama kumman luokse menee, kunhan valitsee sopivan miehen. Jos on huono ihmistuntemus, niin sille ei voi mitään.

Vierailija
24/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, jos aloitus oli joidenkin mielestä ihan naurettava ja typerä. Ymmärrän kyllä sen perusidean, että juodaan ja naidaan. Välillä lukee kuitenkin uutisista, kuinka jatkoilla on pahoinpidelty ja raiskattu ihmisiä, ja en tietenkään tahtoisi itselleni tällaista. Olen itse kuitenkin seurustellut 16-vuotiaasta asti ja eroni jälkeen en ole aiemmin harkinnutkaan mitään yhdenyön pokaa. Ystäväpiirissänikään ei ole mitään baarihoitoja ikinä harrastettu, joten näinkin yksinkertainen asia on vähän pimennossa lähinnä turvallisuusriskejä ajatellen

Ap

Vierailija
25/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tällaisia murhaajastalkkeri tapauksia on ollut suomessa? hysteeristä

Vierailija
26/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi vittu elämä olla noin vaikeeta. itselläni nuorempana kymmeniä yhdenillanjuttuja, elossa ollaan ja hauskaa oli. pitääkö tuollaistakin suunnitella oikein etukäteen? menet baarit, juot viinaa, tapaat miehen, käyt panees. ihan normi setti nuorelle sinkulle. vaikka viikottain. osasta tulee sit kyl pidempiä panosuhteita, osasta poikaystäviä / avokkeja, osasta frendejä. pidä hauskaa!

Samaa ihmettelen aloituksesta. Taannoin juteltiin työpaikalla ja havaittiin, että moni parisuhde on alkanut yhden yön jutusta. Monesti jäänyt siihen yhteenkin kertaan, mutta onpa noista pitkäaikaisia säätöjä tai avioliittojakin alkanut.

Tosin olen nelikymppisenä liian vanha vastaamaan. Ehkä nykyisin Suomessa eletäänkin treffikulttuuria, johon ei baarista

löytyneet suhteet kuulu.

Vierailija
27/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vaikuttaa fiksulta naiselta. Muista ehkäisy! Väistele pelimiehiä ja valitse mies jonka kanssa synkkaa ja joka ei ole "liian" itsevarma. Saat todennäköisesti parempaa seksiä, kuin pelimieheltä, jolla ei ole tavoitteenakaan tuottaa naiselle nautintoa kuin itselleen.

Vierailija
28/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olen pahoillani, jos aloitus oli joidenkin mielestä ihan naurettava ja typerä. Ymmärrän kyllä sen perusidean, että juodaan ja naidaan. Välillä lukee kuitenkin uutisista, kuinka jatkoilla on pahoinpidelty ja raiskattu ihmisiä, ja en tietenkään tahtoisi itselleni tällaista. Olen itse kuitenkin seurustellut 16-vuotiaasta asti ja eroni jälkeen en ole aiemmin harkinnutkaan mitään yhdenyön pokaa. Ystäväpiirissänikään ei ole mitään baarihoitoja ikinä harrastettu, joten näinkin yksinkertainen asia on vähän pimennossa lähinnä turvallisuusriskejä ajatellen

Ap

Kuinka ne seurustelusuhteesi ovat alkaneet?

Vierailija
29/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 26v. ja on tähän ikään mennessä tullut aika monta miestä baarista kotiin raahattua. Turha sitä on liikaa miettiä. Toki nyt kannattaa katsoa, että mies vaikuttaa jotenkin täysijärkiseltä. Ja vaikka onkin pelkästä panemisesta kyse, niin on se silti kiva, että miehen kanssa synkkaa edes jotenkin yhteen. Tämmöiset asiat kyllä selviää aika nopeasti, kun alatte juttelemaan. Itelle on ainakin sattunut aina kohdalle vaan todella mukavia miehiä eikä koskaan oo tarvinnut pelätä mitään. Kuten joku totesi, niin suurin osa miehistä on kuitenkin ihan normaaleja ja kivoja yksilöitä.

Vierailija
30/35 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ottaisin pelimiehen yhden yön juttuun. Se tietää miten toimia ja hoitaa homman, ikäänkuin takuujuttu.

Vierailija
31/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saitko munaa vai tappoiko joku?

Vierailija
32/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itseasiassa, eikä mitään pahaa sattunut :D

ap

Vierailija
33/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ottaisin pelimiehen yhden yön juttuun. Se tietää miten toimia ja hoitaa homman, ikäänkuin takuujuttu.

Pelimies= huono pano.

Vierailija
34/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro lisää?:P

Vierailija
35/35 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies= huono pano.

Tai sitten ei. Miehestä (tai ihmisistä yleensäkään) kun ei voi tietää etukäteen varmuudella yhtään millainen on sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme