Tunnetko ihmisiä jotka pitävät itse itseään hyvännäköisinä?
Kommentit (12)
Varmaan kaikki hyvällä itsetunnolla varustetut pitää.
Siis...joka ikisen pitäisi itse pitää itseään hyvännäköisenä.
Tunnen. Suuri osa luulee että ollakseen kaunis tarvitsee olla vain hoikka.
Mieheni. Hän pitää itseään täydellisenä. Onhan hän hyvännäköinen, mutta menee silräti överiksi, kun pitää minua huonompana ja arvostelee.
Nuoret naiset ovat nykyään narsisteja
Joka ikinen pitää itseään kauniina vaikka olisi ihan tavallinen
Vaatimattomuus kaunistaa ja hyvät tavat.
Mä pidän itseäni hyvännäköisenä. Entä sitten?
Jotkut pienikokoiset naiset kuvittelevat olevansa kovinkin hyvännäköisiä vaikka eivät sitä ole. Ja sitten he itkevät kuinka maailma on julma kun he eivät pääse malleiksi lyhyytensä takia.
Toinen ryhmä on sitten sellaiset alamittaiset ylibodatut miehet jotka kuvittelevat vähän liikoja itsestään. Ja uskovat oikeasti että kalju olisi jotain hienoa.
Joskus lukioaikoina minulla oli kaveri josta ei mielestäni saanut kaunista millään mutta silti hän oli omasta mielestään koko koulun kaunein. Hän myös piti monia itseään huomattavadti paremman näköisiä ihan b-tason naisina.
Tunnen. Itseni. Niin pitävät kyllä kaikki muutkin.
Opiskelukaverini oli Miss Pököperä. Hän muisti jauhaa asiasta tuon tuostakin. Minä en voinut oikein kommentoida mitään asiasta koska nuori nainen oli ihan tavallisen nuoren naisen näköinen. Joku minua ilkeämpi olisi kysynyt miksei hän mennyt Miss Suomi-kisoihin. Minä en halunnut kiusata toista vaan annoin muijan selostaa.
Tunnen. Osa on, mutta jostain syystä suurinta ääntä itsestään pitävät vahvalla itsetunnolla ja olemattomalla itsekritiikillä varustetut naiset, joilla BMI reilusti ylipainon puolella eikä ulkonäkö muutenkaan perinteisellä tavalla hyvännäköinen.