Salaisia, ällöjä, hävettäviä tapoja?
Itsellä esim. hilseen kaivelu päänahasta ja saattaa niitä suuhunkin sitten eksyä.
Toinen on kakan pidättely, jotenkin kiva tunne pidätellä oikein isoa kakkaa.
Saattaa kuulostaa keksityltä, mutta lupaan ettei ole.
Kommentit (15)
Kaivan nenää ja syön räkää. Kaivelen pimppaa ja haistelen sormiani.
Tällainen olisi kiva ketju jos ne tavat olisi siedettäviä lukea, ja ketju ei saisi aikaan oksennusreaktiota.
Yksin ollessani ahmin tavalla jota en seurassa viitsi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen olisi kiva ketju jos ne tavat olisi siedettäviä lukea, ja ketju ei saisi aikaan oksennusreaktiota.
Jos olet noin herkkä niin miksi edes avaat keskustelun? Tuo otsikko varmaan kertoi mitä tämä sisältää???
Masturboin parhaimmillaan parikymmentä kertaa vuorokaudessa. Ainoa virike on mielikuvitus. Olen parisuhteessa ja tyytyväinen seksielämääni.
Kaivan nenää, mutta hyi en syö räkää..
Raaputan hilsettä päänahastani.
Haistan alushousujani nopeasti samalla kun käyn vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet noin herkkä niin miksi edes avaat keskustelun? Tuo otsikko varmaan kertoi mitä tämä sisältää???
En arvannut että tänne kirjoitetaan noin ällöttäviä tapoja. Tällainen ketju olisi kiva jos kerrottaisiin 4. ja 6. kirjoittajan tyyliin siedettäviä mutta silti noloja ja salaisia.
en pese vittua viikkoon, hieron pillulimoja köteeni ja haistelen
N27 kirjoitti:
Masturboin parhaimmillaan parikymmentä kertaa vuorokaudessa. Ainoa virike on mielikuvitus. Olen parisuhteessa ja tyytyväinen seksielämääni.
eww löröpillu
Pillun nuoleminen. Kaikkihan sitä tekee, mutta kukaan ei sitä tunnusta.
Nenänkaivaminen ja sitten sormi suuhun. Yritän tehdä sen salaa vaikka olen asunut miehen kanssa 7vuotta, ikinä se ei ole mitään sanonut mutta pelkään että se on joskus saattanut nähdä.
Samoin kun salaa tuhnuttelen niin haistan miltä se haisee :'D
Tykkään kaivella keltaista räkää, liiskailla sitä sormien välissä samalla haistellen sitä, myös kynnenalusia tykkään nuuhkia :--D
Vierailija kirjoitti:
N27 kirjoitti:
eww löröpillu
...Mmmmmmikä?!
Ei taas näitä ketjuja. Liikaa informaatiota. Tuhnut ja räänsyömiset rikkovat satumaiset fantasiani naisten ihanuudesta.
Itse tosin kuseksin suihkussa jos kusettaa. Sehän on sama kuin seisoisi wcpytyssä. Samaan likakaivoon kaikki menee.
M
rään ja rupien syöminen ja päänahkakökköjen syöminen myös