Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOI V****N HÄIRIKÖIVÄ PUHELINMYYJÄ!!!

Vierailija
27.05.2016 |

Eilen illalla klo 21 aikaan aloitti soittelun, en vastannut mutta googlasin numeron ja laitoin estolistalle. Nyt se saakeli pommittaa vastaajaa ja jättää sinne tyhjiä viestejä. Tänään tullut jo 3, joista ekan kuuntelin. Numeron vaihtoko tässä on nyt edessä?

Onko tässä aineksia jo rikosilmoitukseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä numero on siis estolistan ainoa, joten ei vaikea arvata kuka kyseessä kun puhelu ei tule luuriin. 

Vierailija
2/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnin esto; 0600 13404 ma-pe 8-18

Miten tämä voi joillekkin olla niin vaikeaa, vai eikö jengi vaan tiedä tästä???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa puheluun, kuuntele sen asia ja päätä, ostatko jotain.

Vierailija
4/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä voi joillekkin olla niin vaikeaa, vai eikö jengi vaan tiedä tästä???????

No Robinsonhan ei päivity reaaliajassa näiden paskafirmojen soittolistoille, eikä kaikki sitä edes noudata. 

Vierailija
5/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan

Vierailija
6/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä botin spämmäys vastaajaan täytä häirinnän merkit? Eli rikosilmoitus lähtee seuraavasta soitosta.

Vierailija
7/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Robinsonhan ei päivity reaaliajassa näiden paskafirmojen soittolistoille, eikä kaikki sitä edes noudata. 

Minun kohdallani vähensi soittoja 95%. Se loput 5 % lakkasi soittamasta, kun  vastasin"; Tiedäthän, että minulla on voimassaoleva puhelinmyynnin markkinointikielto ja rikot juuri lakia soittamalla minulle". Toimii.

Vierailija
8/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vaan vastata ja sanoa ei kiitos jo ennen kuin myyntipuhe alkaa? Mä toimin noin ja puhelu loppuu lyhyeen.

Vierailija
9/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä tekee työtään, ei kiusaa sinua henkilökohtaisesti. Tee tuo aiemmin mainittu esto. Menee tietenkin hetki että esto päivittyy myyjille. Siihen asti pitää vain kestää. Koska olet AIKUINEN niin kestät sen purkamatta pahaa oloasi muille 😉

Vierailija
10/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhrlinmyyjät ei kyllä soita 21.00 jälkeen eli sikäli aika huono provo.

Vierailija
11/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä tekee työtään, ei kiusaa sinua henkilökohtaisesti. Tee tuo aiemmin mainittu esto. Menee tietenkin hetki että esto päivittyy myyjille. Siihen asti pitää vain kestää. Koska olet AIKUINEN niin kestät sen purkamatta pahaa oloasi muille 😉

Puhelinhäiriköintiä ei tarvitse kestää oli sen takana yritys tai yksityishenkilö. Jos bännäämäsi numero tekisi sulle vastaavaa, niin ilmoittaisitko poliisille vai tyytyisitkö osaasi? 

Vierailija
12/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni niin väittänytkään. Eka puhelu tuli eilen hieman ennen klo 21, ja loput sitten tänään päivällä/illalla. 

Vierailija
13/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietääkseni niin väittänytkään. Eka puhelu tuli eilen hieman ennen klo 21, ja loput sitten tänään päivällä/illalla. 

Vai niin. Opettele sitten ilmaisemaan itseäsi oikein.

Vierailija
14/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani vähensi soittoja 95%. Se loput 5 % lakkasi soittamasta, kun  vastasin"; Tiedäthän, että minulla on voimassaoleva puhelinmyynnin markkinointikielto ja rikot juuri lakia soittamalla minulle". Toimii.

Tuo puhelinmarkkinoinnin kielto on rajoittamis- ei estämispalvelu. Robinson-rekisteri koskee vain Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyrityksiä joita on yli 600 eri toimialoilta. 

Ei siinä mitään lakia rikota, jos ko. liiton ulkopuolinen yritys sinulle soittaa.  Suomessa voi vapaasti soitella kelle haluaa. 

Minullakin on puhelinmarkkinointikielto ollut voimassa jo pitkään. Nykyiset soittelijat on näitä pieniä rakennus ja remonttifirmoja jotka ottaa yhteyttä kun "olemme juuri tekemässä remonttia alueella jolla asut, olisiko sinullakin tarvetta jne..." 

Vierailija
15/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 10 vuotta ollut puhelin markkinointiesto (Robinson) eikä myyjät soittele kuin kolmen vuoden välein. Silloin tiedän uusia eston.

Vierailija
16/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät eivät myöskään jätä viestejä eli provo on todella selkeä mutta jatkakaa vaan vääntämistä.

Vierailija
17/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjät eivät myöskään jätä viestejä eli provo on todella selkeä mutta jatkakaa vaan vääntämistä.

Ai ei jätä? Mikä se tyhjä viesti jonka kuuntelin sitten oli? Mitä ne muut todennäköisesti samansisältöiset ääniviestit ovat? Miksen saanut ilmoitusta saapuvista puheluista niiden tullessa? 

Vierailija
18/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut ensimmäinen päivä tällä viikolla, etten ole saanut puhelua salaisesta numerosta, joka hälyttää sen verra lyhyen hetken, että olen ehtinyt vastaamaan vain kerran ja silloinkin löi luurin korvaan.

Ei kai muuten mitään, mutta kun aikaisimmillaan puhelu tuli viideltä aamulla.

Vierailija
19/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei jätä? Mikä se tyhjä viesti jonka kuuntelin sitten oli? Mitä ne muut todennäköisesti samansisältöiset ääniviestit ovat? Miksen saanut ilmoitusta saapuvista puheluista niiden tullessa? 

Paitsi sen ekan kohdalla, jolloin otin luurista bännipuheluilmoitukset pois käytöstä ja luulin päässeeni häiriköinnistä. Vaan ei! Sen jälkeen alkoi tulla noita vastaajaviestejä.