Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on nolointa mitä olet tehnyt miehen vuoksi?

Vierailija
27.05.2016 |

Nolointa, nöyryyttävintä tai muuten vaan epätoivoisinta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suostunut panosuhteeseen, vaikka tiedän miehen käyttävän minua vaan seksin takia.

Vierailija
22/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt hänen rapussaan asunutta miestä joka ei suostunut päästämään minua alaovesta sisään kun olisin mennyt miehen oven taakse huutamaan ja hakkaamaan ovikelloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanoteeraus kun laittauduin arkiyönä klo 02 nähdäkseni hetken aikaa baarista tulevan miehen, joka oli ollut viettämässä kavereidensa kanssa aikaa ja laittoi pari kämäistä viestiä siitä minulle. Epätoivoisia aikoja nuorena :D

Vierailija
24/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitellut suurinpiirtein itsetuhoisia itkukännipuheluita pitkin yötä, pyytänyt luokseni vaikka mies on just ilmoittanut, ettei halua nähdä. Soitellut hänen ovikelloaan yöllä ja hyvä etten mennyt ovesta läpi. Ah, tämä 35-vuotias yh-äiti osaa heittäytyä NIIN dramaattiseksi..

No, yhdessä ollaan yhä, ehkä mun sinnikkyys kannattikin :D Tosin elämä on hieman rauhallisempaa nykyään....

Miten sait "kelkan käännettyä" ja miehen vielä haluamaan sut ton jälkeen? T. samassa veneessä...

Vierailija
25/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkannut pari ihastusta,siis niin että törmäillään jatkuvasti "sattumalta" ja muutenkin suorastaan palvonut heitä avoimesti.Siis vaikeastitavoiteltavan vastakohta.

Vierailija
27/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen noloa on se, miten täysin luotin mieheen ja uskoin vain hyvään. Kaikki merkit oli nähtävillä koko ajan, mutta... Monta pettymystä tarvittiin, ennen kuin tajusin päästää irti.

Ja olen muutoin ihan täyspäinen nelikymppinen :)

Vierailija
28/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkunut miehessä jota tapailin. Hän teki oharit miljoonia kertoja, mutta annoin aina anteeksi. Tavattiin usein sattumalta baarissa ja kävinkin siihen aikaan joka viikonloppu kyseisessä kuppilassa, että törmään häneen. Soittelin hänelle tuntemattosta numerosta, jos en ollut tavannut häntä pitkään aikaan, mutta en puhunut mitään (noloa). Onneksi en harrastanut sen kanssa seksiä kuin kerran, vaikka tapailtiin puoli vuotta! Jotain itsekunnioituksen rippeitä edes...

Vierailija
29/29 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähettänyt kirjeen, jossa kerroin tunteistani, enkä saanut yhtään mitään vastakaikua. Hävettää vieläkin.

- Olen nykyisessä työssäni lähinnä sen takia, että saisin nähdä päiväunieni kohteen päivittäin, vaikka itse työ ei niin kiinnostakaan (+ olen varattu, kuten myös mies, eikä hän edes taida olla ihastunut minuun, vaikka joskus hymyileekin niin ihanasti ja tuijottaa syvälle silmiin).

- Jatkanut epämääräistä seksisuhdetta, vaikka itse olin tosi ihastunut mieheen ja miehellä itse asiassa oli avovaimo.

Oikeasti minulla on hyvä itsetunto ja olen kaikin puolin menestynyt ihminen (ja ikääkin jo lähes 40 vuotta), mutta jotkut miehet saavat aikaan tällaista epätoivoista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi