aion jättää muuten hyvän miehen parin helvetin ärsyttävän seikan takia!
ensinnäkin, on lääkevastainen ja hoitaa päänsärkyä mm. saunalla ja lenkkeilyllä..
yhtenä iltana karkasin saunasta nukkumaan kun päätä jomotti, mies oli ihan ihmeissään mitenkäs se sauna ei auttanut? yritti tulla antamaan hartiahierontaa ja karjaisin, että "käy apteekissa äläkä saatana lääpi!" miehen asunnosta kun ei särkylääkettä löydy, tuon jälkeen opinkin kuljettamaan omat mukana!
ja toinen erittäin ärsyttävä asia on vaatimus LUOMUKAHVISTA.
en todellakaan aio katsella loppuelämääni miestä, jolle burana on sielunvihollisen keksintö ja tavallinen halpispahto ei kelpaa, vaan pitää ostaa joku kallis luomukahvi.. en ole köyhä, mutta en maksa kuutta euroa kahvipaketista!
sääli sinänsä, mutten ihana mies :/
Kommentit (5)
Mä mietin näiden tosi lääkevastaisten kohdalla usein sitä että mitä jos sairastuisivat vaikka syöpään niin olisko ne ihan että hyihyi sytostaatit en varmana saatana ota mitään sellaisia?
Ehkä vähän off topic mutta itse en ole vegaaniksi ryhtymisen jälkeen edes kertaakaan tarvinnut särkylääkkeitä. Kaikki menkkakivutkin loppuivat kuin seinään. Ennen tuntui kuin alavatsaa viillettäisiin veitsellä auki (olin silloin jo kyllä kasvissyöjä, ollut jo useita vuosia) ja nyt ei koske enää yhtään.
Ja esim. Kultakatriinan luomukahvi maksaa 2,89e. Ruotsalaiset hieman vahvemmat fair trade luomukahvit alle 4e... Itse tykkään eniten tuosta kultakatriinasta :)
En ymmärrä ihmisiä jotka ei voi sitä buranaa ottaa kerran pari kuussa. Sama oli eksä, menkkakivuista kärsi niin pitkään kun pystyi olee, sanoin, ota burana. Ei ottanu.