En uskalla muuttaa asunnostani!
Tämä kuulostaa varmaan todella typerältä, mutta en millään meinaa kehdata muuttaa pois asunnostani. Juu, mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko :( Olen harkinnut muuttoa jo lähemmäs vuoden ajan, sillä sijainti ja kustannukset eivät enää sovi elämäntilanteeseeni. Pian tulee 4 vuotta täyteen tässä asunnossa. Ensimmäinen kynnys olisi ottaa yhteyttä vuokranantajaan ja ilmoittaa irtisanomisesta - mitä sanon! tiedän, ettei minun tarvitse selittää syytä, mutta tyyppi on sellainen että ihan varmasti utelee asioitani. Vihaan vihaan vihaan yli kaiken ns. virallisia puhelinsoittoja. Toinen juttu on sitten naapurit... he ovat todella uteliaita vanhempia ihmisiä. Inhottaa ajatus siitä, että naapurit kyttäävät kun kannan hikihatussa tavaraa ulos kämpästä ja tulevat utelemaan miksi olet lähdössä ja minne. En vain kestä koska pelkään! En pysty olemaan huomion kohteena. Lisäksi myös häpeän tavaroitani vaikkei niissä mitään kummallista ole, vaan se tunne että vieraat ihmiset näkevät yksityistä omaisuuttani. Toisaalta naapurit ovat mukavia ja tekisi mieli edes jotain sanoa hyvästiksi muutamille, joita olen pihalla tervehtinyt. Olen jo suunnitellut että teen muuttoa öisin :DD mutta tuskin saan yöllä ketään kanssani kantamaan sohvia ja sänkyä autoon. On tämä hullua mutta minkäs teet, sydän hakkaa ajatuksestakin että olisin hetken koko uteliaan naapuruston puheenaihe. Ei tähän varmaan mitään neuvoja ole? Kunhan avauduin. Eiks jollain muillakin oo yhtä kummallisia pelkoja? :D