Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti-ilmojen terminologiasta

Vierailija
27.05.2016 |

Olen keski-ikäinen mies, lueskellut noita deitti-ilmoja ja pohtinut että pitäisi kai itsekin laatia jonkinlainen. Tuossa tovi sitten huomasin etten oikeastaan tiedä mitä tarkoittaa esim "tositarkoitukselta" tai "seikkailua" tai "ei seikkailijoille". Siis jotain hajua kyllä mutta mitä nuo oikeasti tarkoittaa vai onko noilla edes mitään eksaktia merkitystä ts. vaihteleeko sen kuinka paljon yksilöstä riippuen.
Onko esim "tositarkoituksella" tyypeillä maali aina avioliitossa?
Onko "seikkailu" aina pettämistä?
Itse olen jo 40n, oma tupa ja elämä muuten ihan OK mutta naisystävää ei ole. Avioliittoa en kaipaa mutten mitään tunteetonta fuckbuddyrojuttorveenjamoro systeemiäkään. Sellaista missä kaksi aikuista tapailisi aina kun molemmille sopii kaikenlaisen kivan merkeissä mutta ei sen isompia odotuksia yhteisen katon alle muuttamisista. Miten sellaista kuvaisi? "Tositarkoituksella seikkailua"? Vai eikö kannata yrittäkään koska leimaannun sitoutumiskyvyttömäksi tjsp? Ei minulla sitoutumista vastaan ole mutta 24/7 kotileikki ei natsaa, liian pitkään jo tottunut elämään itse siivoten oman tupani, pessen omat pyykkini ja tehden omat ruokani. Luulisi että joku vastaavasti ajatteleva nainenkin on jossain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ongelma minullakin on, kun minulta kysytään, mitä etsin. En tosiaankaan tiedä, miten tuollainen tilanne kuvataan.

Vierailija
2/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tositarkoituksella kertoo, että tähdätään siihen, että tunteetkin tulevat mukaan. Seikkailu tarkoittaa seksisuhdetta, jossa ehkä tapaillaan muitakin. Itse olen nainen, joka seurustelee tositarkoituksella, mutta meillä on omat tuvat. Tarkoitus ei siis ole muuttaa yhteen. Paras vinkki on se, että kerrot treffi-ilmoituksessasi suoraan, mitä haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vinkki on se, että kerrot treffi-ilmoituksessasi suoraan, mitä haluaisit.

Tämä on selviö. Mutta monessa deittisysteemissä pitää erikseen itse "luokitella" oma ilmoitus tositarkoitus/seikkailu/ystävää jne lokeroihin ja etsijät voivat laittaa sen hakukriteeriksi.

Ilmeisesti olen sitten itsekin "tositarkoituksella". Jotenkin naiivisti olen ajatellut että eikö seikkailu voisi tarkoittaa sellaista positiivista vähän lapsekasta mukavien asioiden tutkimista maailmasta yhdessä <:-)

Kun jossain ilmossa oikein jämäkästi ilmoitetaan "ei seikkailijoille" niin tulee fiilis että henkilö on ei halua kokea ja kokeilla mitään mitä ei olisi jo kokenut. Mutta kait se sitten on vain tuo että "ei vain seksiä".

-Ap

Vierailija
4/6 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
5/6 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP näin naisena minä koen ”seikkailijat” juuri seksinperässä juoksijoiksi.

Kerrot että haet parisuhdetta yhteisellä seikkailumielellä? Että haluat tapailusuhteen? Siinähän tapaillaan mutta ei muuteta yhteen.

Minä taas kaipaan kunnon, syvää parisuhdetta jossa jaetaan myös se arki. Harmi vain ettei sellaisia miehiä juuri ole tarjolla 45-50 v miehissä.

Vierailija
6/6 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole se fwb tuo? Kyllä sinä olet ennemmin seikkailija kuin tositarkoituksella, jos "kotileikki" on no-no.

Lähde siitä, useille naisille se passaakin, näin korkeammalla iällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan