Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan sanoneet kenellekään näin ja miksi?

Vierailija
27.05.2016 |

Oletteko koskaan sanoneet kenellekään, että olisihan se pitänyt tietää, ettei sinuun voi luottaa missään asiassa ja miksi?Ja miksi se olisi pitänyt tietää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut. Kaverille, joka oli pettänyt luottamukseni jo monen monta kertaa niin pienissä asioissa (tehnyt oharit kun sovittu tapaaminen) että vähän isommissa. Sitten menin lainaamaan sille rahaa, ja niinhän siinä kävi että kun takaisinmaksun aika tuli, alkoi selittelyt ja kiertelyt ja kaartelut. Alkuun olin pitkämielinen ja uskoin selitykset, ja ajattelin että no, ei se mitään jos saan rahani vähän myöhemmin tai osissa vaikka. Sitten paljastui eräs perheen poikaan liittyviin kuluihin liittyvä selitys ihan vaaan valheeksi, ja kävi muutenkin ilmi että hän ei pysty/aio maksa velkaa takaisin ikinä. Siilloin totesin tuon.

Vierailija
2/5 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut vaikka aihetta olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin miehelleni. Otti opiksi ja nykyään voin taas luottaa, vaikkakin aina vähän varauksella.

Vierailija
4/5 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua loukata ketään noin syvästi. 

Ei pidä sanoa tuolla tavoin muotoillen. Pahaa tekee, kun olen kuullut lapsille tuohon tyyliin puhuttavan: AINA sä oot tollanen, sun kanssa EI KOSKAAN voi lähteä mihinkään jne. 

Pitää pysyä tismalleen siinä asiassa ja tilanteessa, joka on käsillä. 

Vierailija
5/5 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska en halua loukata ketään noin syvästi. 

Ei pidä sanoa tuolla tavoin muotoillen. Pahaa tekee, kun olen kuullut lapsille tuohon tyyliin puhuttavan: AINA sä oot tollanen, sun kanssa EI KOSKAAN voi lähteä mihinkään jne. 

Pitää pysyä tismalleen siinä asiassa ja tilanteessa, joka on käsillä. 

Lapset nyt ovatkin eri asia. Kyllä aikuisten ihmisten pitää jo osata kantaa vastuu luotettavuudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi