Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei halua tutustua luonteeseen

Vierailija
27.05.2016 |

Ensimmäinen kysymys on " Miltä näytät?" jos keskustellaan netissä. Kyllä meni taas mielenkiinto.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä ei-materialistejakin...

Olisi siis kelvannut siitä huolimatta, ettei käy lainkaan töissä eikä aio mennä ikinä mennä töihin?

Vierailija
22/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis kelvannut siitä huolimatta, ettei käy lainkaan töissä eikä aio mennä ikinä mennä töihin?

Tuo riippuisi työssä käymättömyyden syystä. Vapaaehtoinen yhteiskunnan elätti olisi luultavasti kanssani muutenkin niin eri arvomaailman omaava ettei homma toimisi. Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että ihmisen pitää pyrkiä elättämään itsensä. Sosiaalipummius tarkoittaa mulle yleensä sellaista työtävieroksuvaa, laiskaa ihmistä. Mä en halua olla laiskan ihmisen kanssa.

Plus että mä olen itse sen verran pienipalkkainen duunari ettei mun palkalla kahta elätettäisi. Mutta mitään diplomi-insinööriä tai johtajaa en tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuisi työssä käymättömyyden syystä. Vapaaehtoinen yhteiskunnan elätti olisi luultavasti kanssani muutenkin niin eri arvomaailman omaava ettei homma toimisi. Mä olen lähtökohtaisesti sitä mieltä että ihmisen pitää pyrkiä elättämään itsensä. Sosiaalipummius tarkoittaa mulle yleensä sellaista työtävieroksuvaa, laiskaa ihmistä. Mä en halua olla laiskan ihmisen kanssa.

Plus että mä olen itse sen verran pienipalkkainen duunari ettei mun palkalla kahta elätettäisi. Mutta mitään diplomi-insinööriä tai johtajaa en tarvitse.

Eli toisin sanon olet materialisti, joka laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Et vain vain kehtaa myöntää sitä suoraan ja yrität piilottaa sen tekosyiden taakse.

Vierailija
24/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luonne ja seura ei kiinnosta miestä. Suurin osa miehistä on naisen kanssa vain saadakseen säännöllistä seksiä. Yksikään mies, jonka kanssa olen ollut suhteessa, ei ole ollut pätkääkään kiinnostunut esimerkiksi siitä, mitä mieltä olen maailman asioista. 10 avioliittovuoden jälkeen osaan ulkoa miehen mieltymykset, hän joutuu vieläkin kysymään erikseen joka kerta kaikki asiat. Mies ei ole vajaa, vaan muistaa kyllä ulkoa esimerkiksi Pahkasian sisältöä 30 vuoden takaa. En vain kiinnosta häntä ihmisenä pätkääkään! Sama juttu on ollut kaikissa muissakin pitkissä suhteissani aiemmin. Alussa mies toki teeskentelee kiinnostusta, jotta saa haluamansa.

Vierailija
25/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanon olet materialisti, joka laskee miehen arvon rahassa ja työssä. Et vain vain kehtaa myöntää sitä suoraan ja yrität piilottaa sen tekosyiden taakse.

Aika huono yritys. En mä jaksa provosoitua nyt. Enkä ehdi jäädä jankkaamaan.

(Mun mies on muuten ollut työttömänä kohta kaksi vuotta.)

Vierailija
26/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono yritys. En mä jaksa provosoitua nyt. Enkä ehdi jäädä jankkaamaan.

(Mun mies on muuten ollut työttömänä kohta kaksi vuotta.)

Ei ollut provo. Todistin vain väitteen faktaksi helpolla kysymyksellä.

Vierailija
27/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan halua. Naisia kiinnostaa miehiessä ennen kaikkea varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Naisen ensimmäinen kysymys miehelle on "missä käyt töissä". Ihan sama keskustellaanko netissä vai naamatusten.

Omat ja tuttavapiirini treffailukokemukset eivät mene yksiin tuon kanssa. 

Ulkonäkö normaaleja naisia kiinnostaa, ja luonne. Kaipa tynnyrin pohjalla on noita gold digging -horoja, mutta eipä sellaisiin törmää, kun välttelee ankkahuulia ja käsilaukkujaan kuvissa esitteleviä tyttölöisiä. 

Työ kyllä kiinnostaa, se kertoo kuitenkin toisesta, muutakin kuin oletetun palkkaluokan.    

Vierailija
28/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan halua. Naisia kiinnostaa miehiessä ennen kaikkea varallisuus ja tulojen tasaisuus.

Naisen ensimmäinen kysymys miehelle on "missä käyt töissä". Ihan sama keskustellaanko netissä vai naamatusten.

Ulkonäkö normaaleja naisia kiinnostaa, ja luonne. Kaipa tynnyrin pohjalla on noita gold digging -horoja, mutta eipä sellaisiin törmää, kun välttelee ankkahuulia ja käsilaukkujaan kuvissa esitteleviä tyttölöisiä. 

Työ kyllä kiinnostaa, se kertoo kuitenkin toisesta, muutakin kuin oletetun palkkaluokan.    

Juu-u.

"ei rahalla oo mitää väliä, mut kyl miehen silti niinku töisä pitää käydä".

Ja tietenkin sama vanha "kertoo miehen luonteesta" olkinukke. Oikeasti tuo ei kerro muutakin naisten luonteesta ja siitäkin lähinnä sen, että varallisuus ja tasaiset tulot ovat naiselle kaikista tärkeintä miehessä.

Vierailija
29/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan joku sieluton, jolla ei ole luonnetta muutenkaan.

Vierailija
30/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on niin pinnallisia.. :(

Vierailija
31/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja topikin aloittajan tapauksessa vielä tekopyhä. Valittaa miten miehiä muka kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö, vaikka on itse harvinaisen tyypillinen akka, joka laskee muiden tapaan miehen arvon rahassa ja työssä.

Vierailija
32/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu-u.

"ei rahalla oo mitää väliä, mut kyl miehen silti niinku töisä pitää käydä".

Ja tietenkin sama vanha "kertoo miehen luonteesta" olkinukke. Oikeasti tuo ei kerro muutakin naisten luonteesta ja siitäkin lähinnä sen, että varallisuus ja tasaiset tulot ovat naiselle kaikista tärkeintä miehessä.

Lainasit viestiäni, mutta et ymmärtänyt sitä. 

"Kertoo toisesta" ei ole sama kuin "kertoo toisen luonteesta". 

Jos tapailet pohjasakkaa, niin ei kannattane yllättyä jos käyttäytyvät kuin pohjasakka.  

M44

Vierailija
33/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja topikin aloittajan tapauksessa vielä tekopyhä. Valittaa miten miehiä muka kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö, vaikka on itse harvinaisen tyypillinen akka, joka laskee muiden tapaan miehen arvon rahassa ja työssä.

Olen aloittaja ja minua ei vois vähempää kiinnostaa miehen työ. Viimeisin iihastus oli työtön mies jonka tapasin harrastuksen parissa. 

Vierailija
34/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varastomies ja kiinostais tietää mitä se musta kertoo :)

Palkkaluokka 1900 euroa.

Vierailija
35/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja ja minua on kutsuttu nätiks. mutta en halua että minusta kiinnostutaan sen nätiiyden takia, sikspä olen siirtynyt nettiin kuvattomalla profiililla, mutta heti ekat kysymykset on MILTÄ NÄYTÄT? ei tunnu kivalta tämä. Itse en kysy miehestä muuta kuin mitä hänelle kuuluu tai mitä harrastat. OI voi Oi voi miehet...

Vierailija
36/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol reps

Vierailija
37/37 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja ja minua on kutsuttu nätiks. mutta en halua että minusta kiinnostutaan sen nätiiyden takia, sikspä olen siirtynyt nettiin kuvattomalla profiililla, mutta heti ekat kysymykset on MILTÄ NÄYTÄT? ei tunnu kivalta tämä. Itse en kysy miehestä muuta kuin mitä hänelle kuuluu tai mitä harrastat. OI voi Oi voi miehet...

Olen siitä outo mies, että luonteeni paranee naisten silmissä aina laihtuessa ja muutun moukaksi lihotessa :D