Lihottaako
Kaikki psykoosilääkkeet?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mikään psykoosilääke ei lihota, jos osaa ottaa huomioon niiden vaikutuksen aineenvaihduntaan.
... ja ruokahaluun. Itse ainakin joillain lääkkeillä olen kokenut ruokahalun kasvavan niin valtavaksi että en ole pystynyt sitä tahdonvoimalla ja järjellä hillitsemään ollenkaan. Lääkettä vaihtamalla ongelma on poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään psykoosilääke ei lihota, jos osaa ottaa huomioon niiden vaikutuksen aineenvaihduntaan.
... ja ruokahaluun. Itse ainakin joillain lääkkeillä olen kokenut ruokahalun kasvavan niin valtavaksi että en ole pystynyt sitä tahdonvoimalla ja järjellä hillitsemään ollenkaan. Lääkettä vaihtamalla ongelma on poistunut.
Mikä lääke sinulla nyt on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke sinulla nyt on?
Ap
Zeldox. Sen vaikuttava aine on psykiatrini mukaan ainoa joka on tieteellisesti tutkitusti sellainen ettei keskimäärin vaikuta painoon.
Pitäisiköhän kokeilla sitä vielä. Zyprexalla keräsin julmetusti painoa. Nyt kokeilussa abilify. Peratsin on kuulemma kans sellainen lääke ettei paino nouse.