Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako

Vierailija
27.05.2016 |

Kaikki psykoosilääkkeet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään psykoosilääke ei lihota, jos osaa ottaa huomioon niiden vaikutuksen aineenvaihduntaan.

Vierailija
2/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään psykoosilääke ei lihota, jos osaa ottaa huomioon niiden vaikutuksen aineenvaihduntaan.

... ja ruokahaluun. Itse ainakin joillain lääkkeillä olen kokenut ruokahalun kasvavan niin valtavaksi että en ole pystynyt sitä tahdonvoimalla ja järjellä hillitsemään ollenkaan. Lääkettä vaihtamalla ongelma on poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja ruokahaluun. Itse ainakin joillain lääkkeillä olen kokenut ruokahalun kasvavan niin valtavaksi että en ole pystynyt sitä tahdonvoimalla ja järjellä hillitsemään ollenkaan. Lääkettä vaihtamalla ongelma on poistunut.

Mikä lääke sinulla nyt on?

Ap

Vierailija
4/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke sinulla nyt on?

Ap

Zeldox. Sen vaikuttava aine on psykiatrini mukaan ainoa joka on tieteellisesti tutkitusti sellainen ettei keskimäärin vaikuta painoon.

Vierailija
5/6 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kokeilla sitä vielä. Zyprexalla keräsin julmetusti painoa. Nyt kokeilussa abilify. Peratsin on kuulemma kans sellainen lääke ettei paino nouse.

Vierailija
6/6 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abilify lihottaa myös. Sulaako läski ja turvotus aikaa myöten?