Selittäkää mieheni käytös: Ei halua lisää lapsia, mutta nyt onkin mun sterilisaatio ongelma.
Eli ilmeisesti jollain tavalla on tullut katumapäälle kun näin möläytti että mikä siinä lasten lisää saamisessa hänen kanssaan olisi ollut niin kauheaa?
Eli tilanne se että meillä on 3 lasta. 2 oli unelma (ainakin minun ja niin luulin miehellenikin, koska niin sanoi useeaan otteseen). Kolmas lapsi tuli kuitenkin 3 vuotta sitten vahinkona ehkäisystä huolimatta. Päätimme silti pitää lapsen ja hyvä niin! Mutta jo raskausaikana sanoin miehelleni etten enää kohdallani ehkäisyyn luota enkä myöskään missään tapauksessa halua enempää lapsia ja hän oli TÄYSIN samaa mieltä että lapsiluku oli tässä. Ei ottanut omaa sterilisaatiota puheeksi, koska minä kerkesin sen ensin--siis omalle kohdalle tehtäväksi. Kun lapsi synty, teetin sen ja olen erittäin tyytyväinen tilanteeseen. Nyt kuitenkin mies kysyi minulta että miksi en halunnut lisää lapsia HÄNEN kanssaan?? Sanoin etten halua hänen enkä kenenkään muunkaan kans. En vain yksinkertaisesti jaksa ja halua!
Mies ilmeisesti niitä sitten vielä haluaa vaikka väittää toista?
Ja sanotaan että naiset on vaikeita, puhuu toista ja ajattelee toista..
Kommentit (2)
Kuulostaa nyt että mies jollain ilveellä teki tosta itsetuntokysymyksen. Että johtuisi juuri HÄNESTÄ ettet sä halua enää lapsia. Voi ajatella että jos olisit jonkun paremman, alfemman, komeamman, menestyneemmän... miehen kanssa niin haluaisit täyttää maailman sen vauvoilla :D Huolimatta siitä että sanot toisin.
Kysyisin samaa kuin 1, eli onko miehellä jotain huonoja itseluottamus- tai tunto-ongelmia menneisyydessä? Ja vaikkei olisikaan niin onko nyt esimerkiksi ikäkriisin tai elämäntilannekriisin tmv takia niitä tullut?
Keskustelkaa. Muista korostaa sitä omaa jaksamustasi, voit vaikka selittää että ei sun kroppa ja psyyke olisi enää vauvoja kestänyt ja että haluat hoitaa kolme olemassaolevaa lasta kunnolla.
Onko hyvä itseluottamus?