Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näetkö värejä tai muotoja seksin aikana?

Vierailija
27.05.2016 |

Mielenkiinnosta kyselelen, että onko värien ja muotojen näkeminen seksin aikana yleistäkin? Mieheni kuulemma näkee vain mustaa, mutta itselläni on hyvinkin värikäs seksielämä. Aisteillani liukuu erilaisia värejä, yleensä joku väri on hallitseva ja muita liukuu siinä vieressä. Värit ovat hyvin harmonisia keskenään, mutta heijastavat mielialaani. Joskus näen myös muotoja (selkeitä tai epämääräisiä) ja joskus ikäänkuin liu'un erilaisten maisemien tai huoneiden läpi. Mutta yleisintä on olla jonkin värin/värien ympäröimänä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tunnen kuinka seksuaalienergia virtaa selkärankaa pitkin ylös ja joskus orgasmin räjähtävän ylös päälakeen saakka.

Vierailija
2/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kumppanin ja tavarat mitä huoneessa on sellaisina kuin ne on. Harrastaako joku seksiä silmät kiinni??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen kumppanin ja tavarat mitä huoneessa on sellaisina kuin ne on. Harrastaako joku seksiä silmät kiinni??

Tai jossain aineissa???

Vierailija
4/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vaimoni perseen muodot ja makkarin takaseinän valkoisen värin.

Vierailija
5/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille seksin aikaiset muodot näytän!

Vierailija
6/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tähtiä

Vierailija
7/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaivun johonkin tilaan jossa seikkailen... aivankun olisi jollain tripillä.. milloin mieheni on sotasankari ja kellistää lehmitytön heinäkasassa. Milloin ollaan renesanssin ajoilla riettailemassa palatsissa... ja ei en lähde hakemaan näitä mielikuvia vaan ne tulee vain ja vie mennessään... 😂

Vierailija
8/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se emännän ruskea reikä siinä silmieni edessä vilkkuu, kun lasetan takaapäin menemään.

Vierailija
9/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nähnyt sinistä väriä, kun sain suuseksiä mieheltä. Oli aika jännää.

Vierailija
10/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bataatti kirjoitti:

Itse vaivun johonkin tilaan jossa seikkailen... aivankun olisi jollain tripillä.. milloin mieheni on sotasankari ja kellistää lehmitytön heinäkasassa. Milloin ollaan renesanssin ajoilla riettailemassa palatsissa... ja ei en lähde hakemaan näitä mielikuvia vaan ne tulee vain ja vie mennessään... 😂

Mulla tulee näitä trippejä myös, välillä yritän olla huomioimatta niitä, mutta ne tosiaan vie mennessään. Ihan kuin ois jossain aineissa :D Saatan leijalla tummanpuhuvissa keskiaikaisissa linnoissa, mennä läpi jäisen sinisen vuorimaiseman tai olla eri vihreän sävyjä vaihtavassa metsässä. Nautinnon huipulla värit korostuu ja orgasmin päättyessä kuvat päästä katoaa. 

Tämäntyyppisille aistimuksille on jokin nimikin, aivot lähettää väärää signaalia väärässä kohtaa. Ihminen näkee värejä tilanteessa, missä ei pitäisi nähdä. Tälle on joku tieteellinen nimityskin ja asiaa on tutkittu jonkin verran.

Vierailija
11/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lsd

Vierailija
12/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on synestesia, aistiensekoittumista. Synesteetikko voi kokea ääniä väreinä tai makuina. 

Vierailija
13/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synesteetikkona näen värejä ja muotoja jo ihan vain kirjoittaessani tätä tekstiä, kuullessani musiikkia, syödessäni jne. Ja kyllä, myös seksin aikana.

Vierailija
14/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä luulin olevani jotenkin outo, mutta jee, meitä on muitakin!

Todellakin näen erikoisia kuvioita ja värejä, välillä tuntuu ihan kuin uppoaisin niihin. Kuviot ovat usein abstrakteja tai geometrisia, ja niitä on todella vaikea kuvailla. Vahviten tällaisia kokemuksia tulee masturboidessa, koska silloin olen useammin silmät kiinni.

Olen kai muutenkin jonkinasteinen synesteetikko, sillä numeroilla ja vokaaleita on mielestäni värit...

Vierailija
15/31 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, mä luulin olevani jotenkin outo, mutta jee, meitä on muitakin!

Todellakin näen erikoisia kuvioita ja värejä, välillä tuntuu ihan kuin uppoaisin niihin. Kuviot ovat usein abstrakteja tai geometrisia, ja niitä on todella vaikea kuvailla. Vahviten tällaisia kokemuksia tulee masturboidessa, koska silloin olen useammin silmät kiinni.

Olen kai muutenkin jonkinasteinen synesteetikko, sillä numeroilla ja vokaaleita on mielestäni värit...

No sinä juuri nimenomaan siis olet!

Vierailija
16/31 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu kuin aloittajalla!!!

Vierailija
17/31 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi seksi-synesteetikko! Joskus koen seksin aikana eri vibat ja orgasmit väreinä. Äsken oli alussa lipuvaa vaaleansinistä, hellä valkoinen orkku, sitten ei mitään, lopussa intensiivinen tumman lila orkku, joka taittui ihan lopussa mustaksi.

Pakko oli lähteä googlaamaan tätä asiaa ja tottahan toki päädyin vauva.fille! Kuinkas muuten :D

Vierailija
18/31 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!

Joskus näen pelkkiä värejä, mutta useimmiten ihan selkeitä kuvia. Kuvat eivät liity millään tavalla seksiin, vaan ovat todella random asioista. Ne voivat olla tyyliin ilmapalloja, tähtisumua, pitsiliinoja, vesivärimaalaus talosta...

Tästä aiheesta on uskomattoman vaikea löytää mitään kokemuksia, saati tutkittua tekstiä. Onkohan tällainen ominaisuus edes seksuaalitutkioiden tiedossa?

Vierailija
19/31 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä blogikirjoitus aiheesta, juuri tollasia "ihan tavallisia kuvia" mullakin näkyy huipulla.

https://medium.com/@krisgage/sometimes-i-see-visions-during-sex-613aa62…

Vierailija
20/31 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei taida olla suomeksi kirjoittanut kukaan missään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän