Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa 40v mies ja en "osaisi" panna yhdenillan juttua

Vierailija
27.05.2016 |

Pidättekö erikoisena, että jos 30v ja 40v välissä oleva komea mies ei käytännösä "tiedä" miten hommat menee yhdenillan jutuissa? Olen pääasiassa elänyt pidemmissä suhteissa, välillä sinkkunakin ja käynyt kyllä baareissa, tutustunut naisiin ja saanut vastakaikua ihan hyvin. Eli paikkoja olisi, mutta vietti ei ole ajanut koskaan "tikanpoikaa puuhun".

Välillä mietin, että millaista seksi on "tuntemattoman" kanssa? Mitä siinä tehdään? Paljonko on esim. suutelua (sehän on suht intiimiä) ja onko suuseksiä? Mitä nainen odottaa saavansa?

Mitä ajattelet miestä joka ehkä ei "osaisi" hyvää seksiä ekoilla kerroilla, jopa ekoina kuukausina uuden naisen kanssa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että mies ottaa kainaloon ja jää viereeni köllimään, kuiskailee korvaani postorgastisessa tilassa. Odotan, että nukahdamme lusikkaan ja aamulla hän suukottelee selkääni herätykseksi ja tuo aamukahvin (maidolla, ei sokeria) sänkyyn. Myöhemmin yhdessä suihkuun pesemään ruusuni.

Tämä kuulostaa näin miehenkin korvaan erittäin hyvältä.

Voisimmeko jättää sen seksin välistä ja hypätä suoraan tähän?

Vierailija
42/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että mies ottaa kainaloon ja jää viereeni köllimään, kuiskailee korvaani postorgastisessa tilassa. Odotan, että nukahdamme lusikkaan ja aamulla hän suukottelee selkääni herätykseksi ja tuo aamukahvin (maidolla, ei sokeria) sänkyyn. Myöhemmin yhdessä suihkuun pesemään ruusuni.

Tämä olisikin monelle naiselle unelmien täyttymys. Vielä kun mies vie aamubrunssille kalliiseen ravintolaan ja antaa luvan tutkia lompakon sisältöä niin nainen saa orgasmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Miten baarin jälkeinen toosa eroaa esim työpäivän jälkeisestä toosasta, kauppareissun jälkeisestä toosasta, nukutun yön jälkeisestä toosasta.... ymmärrän että seksin, synnytyksen tai suihkun jälkeen toosissa on eroja...mutta mitä erikoista on baaritoosassa?

Ei välttämättä eroakaan, mutta nuo kaikki eroavat alapesun jälkeisestä toosasta.

Vierailija
44/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi ap tavata mut. Sun ei tarvisi tietää yhtään mitään, minä kyllä kiimoissani hoitaisin kaiken :D Repisin vaatteet päältä, hyväilisin, kaataisin sänkyyn ja hoidettaisiin homma. Kyllä mun tulee yleensä ainakin kehoa suudeltua, suuseksiäkin yleensä annan koska kyllähän se sinne alaspäin se suutelu menee. 

Mutta tosiaan harrastan irtoseksiä juovuksissa, ja minusta tulee kännissä niin kiimainen nymfomaani että siinä ei toisen tarvi kauheasti tehdä mitään muuta kuin nauttia :D Kiinni olen käynyt jo baarissa joten homman nimi on siinä mielessä selvä, ei tarvi luulla pelkälle kahville lähtevänsä jos kysyn mennäänkö meille :D

Heh, taas yksi pyhä vulva-syndroomainen. :) Olettaa, että kaikkia miehiä kiinnostaa humalainen nymfomaani joka repii vaatteita.

En oleta sellaista. Ajattelin vaan että jos on ongelma, että kiinnostaisi yhdenillan seksi, mutta on vähän ujo siinä, joku kaltaiseni tyyppi voisi olla hyvä ensimmäinen kokeilu. Sellainen joka ei odota aloitteita mieheltä.

Aika monia kyllä kiinnostaakin. Joku aika sitten juuri nimittäin muistelin, että koskaan elämässäni ei ole käynyt niin, että jos olen lähtenyt baariin ajatuksella että tänään haluan seksiä, niin en olisi saanut. Mutta mulla ei olekaan mitään ulkonäkö- tai ikävaatimuksia vaan semmoinen ihan tavis 20-65 v käy.

Vierailija
45/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi ap tavata mut. Sun ei tarvisi tietää yhtään mitään, minä kyllä kiimoissani hoitaisin kaiken :D Repisin vaatteet päältä, hyväilisin, kaataisin sänkyyn ja hoidettaisiin homma. Kyllä mun tulee yleensä ainakin kehoa suudeltua, suuseksiäkin yleensä annan koska kyllähän se sinne alaspäin se suutelu menee. 

Mutta tosiaan harrastan irtoseksiä juovuksissa, ja minusta tulee kännissä niin kiimainen nymfomaani että siinä ei toisen tarvi kauheasti tehdä mitään muuta kuin nauttia :D Kiinni olen käynyt jo baarissa joten homman nimi on siinä mielessä selvä, ei tarvi luulla pelkälle kahville lähtevänsä jos kysyn mennäänkö meille :D

Tätä tarkoitan juuri ottamisella, sinulle antaminen ei kovin iso synti ole, mutta itse et siis katso yhtään, kenelle sulojasi jakelet. Epäilyttävän kuuloinen nainen, ei kumppanimatskua.

Kumppania en ole koskaan halunnut enkä halua, siksi juuri yhden illan juttuja harrastankin. Tykkään seksistä, mutta haluan elää ja olla yksin muuten.

Vierailija
46/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, taas yksi pyhä vulva-syndroomainen. :) Olettaa, että kaikkia miehiä kiinnostaa humalainen nymfomaani joka repii vaatteita.

Joko pyhävulvamies tietää mitä eroa on vulvalla ja vaginalla?

Vierailija
47/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama homma itsellä. Itsellä on käynytkin näin, että olen eksynyt jonkun käytännössä tuntemattoman naisen luo jatkoille. Ja sitten kun humalatila on alkanut haihtumaan, niin olen tajunnut että en helvetissä tiedä yhtään mitä tässä nyt pitää toimia. Alanko vaan ihan pokalla hyväilemään tuntematonta naista ja riisumaan sitä? Tajusin että en tiedä tästä hommasta yhtään mitään. Joten lähdin sitten kotiin.

Niin ja minulla ehkä enemmänkin se, että miksi työntäisin munaani tuntemattomaan naiseen? Mitä tehdä ihmisen kanssa jota ei tunne? Miksi en vaan menisi kotiin ja runkkaisi, miksi pitäisi tuntemattomalle naiselle tehdä jotain? Onko nainen sen arvoinen, että saisi kulliani tai muuta hyvää? Kai ensin pitäisi se puoli selvittää. Miksi ihmeessä yhtyisiin naiseen joka voi olla täysi mulkku päästään?

Jos runkkaus on mielestäsi parempi, kuin seksi naisen kanssa, niin mikäs siinä. Moni kuitenkin pitää sitä seksiä toisen ihmisen kanssa sen verran hyvänä kokemuksena, että suostuu siihen. Jos et halua työntää munaasi tuntemattomaan naiseen, jos et koe, että saat siitä itse mitään, niin ei sinun tietenkään ole pakko. Useimmat tekevät sen vain siksi, että se on kivaa. Ihan vain itsensä takia, eikä sen takia, että kumppani on sen arvoinen. Jos et nauti seksistä, älä nyt ihmeessä sitä turhaan harrasta.

Sanoinko etten nauttisi seksistä?

Seksi toisen kanssa on kivaa, mutta toisaalta ajateltuna seksuaalinen yhtyminen tuntemattoman kanssa on "outoa". Varsinkin naiselle jos ajatellaan biologiaa, nainen yleensä hakee turvaa ja hyvää elättäjää lapselle/itselleen. Irtoseksissä käytännössä nainen antaa miehelle mahdollisuuden levittää siementään tuntemattomaan.

Jaa, entäs jos on tällainen joka ei halua lapsia eikä kumppania parisuhteeseen muutenkaan? Ja joka, toisin kuin luonnoneläimet, tietää että on olemassa ehkäisy ja se toimii, niin ettei tarvi pelätä siementämisen seurauksia... Itse kyllä ainakin haluan seksiä vaain ihan siksi että se tuntuu hemmetin hyvältä, enkä minkään turvan tai lapsen saamisen takia.

Vierailija
48/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvälle, missä majailet?

T.M40v puutteessa.

Vierailija
49/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mennä kotiin kädelle niin säilyy monelta murheelta.

Vierailija
50/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa kainaloon. Mies suukottelee. Mies tuo kahvia. Mies pesee ruususi.

Toivottavasti kukaan ei sinuun hairahdu!

T. Mies

Kelpaisi jos saisi kunnolla pillua.

Vierailija
51/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa kainaloon. Mies suukottelee. Mies tuo kahvia. Mies pesee ruususi.

Toivottavasti kukaan ei sinuun hairahdu!

T. Mies

Tässä kysyttiin odotuksia miehelle. Ja lusikassa mies olisi takana. Kuvailussani oletin että olen miehen kämpillä enkä osaa käyttää hänen kapselikahvikonettaan. Ruusu pestään yhdessä.

Onko sulla vaaleanpunaiset terälehdet mitkä aukeaa aamulla kivasti?

Vierailija
52/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidättekö erikoisena, että jos 30v ja 40v välissä oleva komea mies ei käytännösä "tiedä" miten hommat menee yhdenillan jutuissa? Olen pääasiassa elänyt pidemmissä suhteissa, välillä sinkkunakin ja käynyt kyllä baareissa, tutustunut naisiin ja saanut vastakaikua ihan hyvin. Eli paikkoja olisi, mutta vietti ei ole ajanut koskaan "tikanpoikaa puuhun".

Välillä mietin, että millaista seksi on "tuntemattoman" kanssa? Mitä siinä tehdään? Paljonko on esim. suutelua (sehän on suht intiimiä) ja onko suuseksiä? Mitä nainen odottaa saavansa?

Mitä ajattelet miestä joka ehkä ei "osaisi" hyvää seksiä ekoilla kerroilla, jopa ekoina kuukausina uuden naisen kanssa?

Vähän vastaavaa minäkin olen miettinyt. Parikymppisenä oli jonkin verran yhdenillan juttuja, mutta ne jäivät parisuhteen vuoksi pitkäksi aikaa. Nyt eron jälkeen ollut pari yhdenillan juttua ja täytyy sanoa, ettei niissä ole ollut oikein mitään järkeä. Humalassa satunnaisen naisen kanssa huonoa seksiä. Toisen kanssa oli suuseksiäkin. Paljon parempaa seksiä minulla on kyllä ollut parisuhteissa.

Ehkä ajatuksena näissä yhdenillan jutuissa on ollut, että niistä tulisi jotain vakavampaa, mutta ei niistä kuitenkaan sen enmpää tullut. Itselleni ainakin sopii paremmin tavata selvinpäin ja edetä hitaammin. Mutta jokainen tyylillään. 

Vierailija
53/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tarkoitan juuri ottamisella, sinulle antaminen ei kovin iso synti ole, mutta itse et siis katso yhtään, kenelle sulojasi jakelet. Epäilyttävän kuuloinen nainen, ei kumppanimatskua.

Kumppania en ole koskaan halunnut enkä halua, siksi juuri yhden illan juttuja harrastankin. Tykkään seksistä, mutta haluan elää ja olla yksin muuten.

Okei, kuulostaa ihan hyvältä. Teet varmaan hyvää miehille :)

Vierailija
54/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.M40v puutteessa.

Hgistä Viikki-Arabianranta alueen baareista pääosin seuraani haen kun haen, joskus keskustastakin. Mutta minusta tuntuu että rennommat mukavat tavismiehet joille seuranhaku on yhtä suoraviivainen asia kuin itselleni, löytyy muualta kuin keskustasta. Eikä tarvi edes jaksaa erityisemmin pynttäytyä - itse asiassa oon huomannut että miehet uskaltaa lähestyä paremmin kun ei ole laittautunut kovasti.

Vierailija
55/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kuulostaa ihan hyvältä. Teet varmaan hyvää miehille :)

Parhaani teen ;) Minunlaisillenikin on "markkinarakonsa", vaikka moni halveksiikin, sellaiset joilla on ihanteena perinteinen parisuhde ja seksi vain siihen kuuluvana. Oman moraalitajuni mukaan siinä mitä vapaat ihmiset keskenään tekevät, ei ole mitään pahaa.

Vierailija
56/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin käy. Näin sinkkumiehenä on sekin jo kiva, jos saa nukkua sylikkäin, silittää naisen hiuksia, yms. Mutta tottakai seksin kera vielä parempi.

Vierailija
57/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.M40v puutteessa.

Hgistä Viikki-Arabianranta alueen baareista pääosin seuraani haen kun haen, joskus keskustastakin. Mutta minusta tuntuu että rennommat mukavat tavismiehet joille seuranhaku on yhtä suoraviivainen asia kuin itselleni, löytyy muualta kuin keskustasta. Eikä tarvi edes jaksaa erityisemmin pynttäytyä - itse asiassa oon huomannut että miehet uskaltaa lähestyä paremmin kun ei ole laittautunut kovasti.

Tuu Kallioon joku kerta!

Vierailija
58/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

No, kyllä ne on usein niin tehnyt, usko tai älä. En tietysti pakota, mutta yleensä ei ole tarvinnut pyytää.

Ja sen voi myös pestä vaikka wc-käynnin yhteydessä, kuule. T. Mystinen pubiruusu

Vierailija
59/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten baarin jälkeinen toosa eroaa esim työpäivän jälkeisestä toosasta, kauppareissun jälkeisestä toosasta, nukutun yön jälkeisestä toosasta.... ymmärrän että seksin, synnytyksen tai suihkun jälkeen toosissa on eroja...mutta mitä erikoista on baaritoosassa?

Yleensä jo se että se ihminen on ennalta tuntematon. Kuka idiootti imee jonkun random tyypin pillua / munaa kännisen baari-illan jälkeen? Ei voi tietää mitä sielläkin on ollut ja onko pesty jne. Onko kenties sukupuolitauteja??? Ai niin, ilmeisesti melkein kaikki. Olette luultavasti samoja tyyppejä jotka suunnilleen oksentavat jos joutuisivat ravintolassa syömään paistettua simpukkaa?

Vierailija
60/60 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteritaso liian alhaalla eli jäädyt tilanteessa. Nosta terveellisellä ruualla, kehonrakennuksella ja masturbointilakolla niin luonto ajaa tikanpojan puuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan