Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisi pahempaa, jos mies pettäisi maksullisen kanssa vai jonkun random naisen kanssa?

Vierailija
27.05.2016 |

Mies heitti mulle kerran tälläisen ajatuksen ja jäin sitä miettimään.

Toisaalta maksullinen oli parempi. Siinä ostetaan palvelu tarpeeseen ja thats it. Mutta ajatus maksullisen kanssa asioinnista on muuten vastenmielinen. Mutta siinä ei olisi sitä ihastumista tai viehättymistä, mikä ainakin jonkin asteisena on vaikka baari hoidon kanssa.

Mitä mieltä sinä olet??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olisi samanarvoinen, jos siihen randomiinkaan ei olisi tunnesidettä. Yksittäisen pettämisen joko prostituoidun tai vaikka baarirandomin kanssa voisin myös antaa anteeksi. Mutta mitään selän takana kaksoiselämää tunnesiteineen en antaisi anteeksi vaan lähtisin heti, koska siihen liitty paitsi seksuaalinen pettäminen, myös järjestelmällinen peittely ja valehtelu. En voisi luottaa mieheen enää koskaan.

Vierailija
2/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla miehen kanssa, joka ostaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pahoja, mutta en koskaan voisi olla yhdessä miehen kanssa joka on käynyt huorissa.

Vierailija
4/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen on pahempi koska seksin ostaminen on ällöttävää.

Vierailija
5/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa seksin ostamisessa muuten on niin ällöttävää? Oma mieheni on hoitanut koko seksuaaliset tarpeensa ensimmäisestä vaimosta erottuaan, ennen minun tapaamistani, maksullisilla. Hän vaan koki ettei ole tosiaan valmis parisuhteeseen eikä halua loukata ketään naista, mutta silti halusi seksiä. Maksullisen kanssa homma sujuu mutkatta ilman tunnesiteitä ja pettymyksiä kellekään. 

Itselleni ei ole mitenkään inhottava asia tuo, kun tosiaan mies oli silloin sinkku, vapaa tekemään mitä vaan. En muutenkaan ajattele että minkäänlainen seksi mitenkään pysyvästi "saastuttaa" ihmistä.

Vierailija
6/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisena on helppo tuomita miesten seksin ostaminen, kun itse ei moisia palveluita tarvitse.

Vierailija
7/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisen kanssa.

Siinä on ikäänkuin niin tunteet syrjässä, ja minusta olisi todella kolkkoa ja surullista, että "pakko saada" vaikka sitten ostamalla tunnesidoksettoman "kolon".

Vierailija
8/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen kanssa.

Siinä on ikäänkuin niin tunteet syrjässä, ja minusta olisi todella kolkkoa ja surullista, että "pakko saada" vaikka sitten ostamalla tunnesidoksettoman "kolon".

Mikä siinä on niin surullista. Onko itsetyydytyskin sinusta kolkkoa ja surullista? 

Minusta se olisi surullisempaa, että ihminen joka ei oikeasti ole sopiva parisuhteeseen eikä sellaiseen pysty, väkisin alkaisi parisuhteeseen vain siksi että saa seksiä. Minusta paljon parempi sitten vaan vetää käteen tai käydä huorissa, kuin vain seksin takia lähteä suhteeseen.

Vierailija
9/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisena on helppo tuomita miesten seksin ostaminen, kun itse ei moisia palveluita tarvitse.

No ei ne miehetkään tarvitse mihinkään. Ei ne niin eläimiä ole että olisi pakko hässiä kerran päivässä että järki pysyy päässä. Ja onhan niillä kädet.

Vierailija
10/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen olisi pahempi, koska silloin teko on täysin suunniteltu tunteja ellei jopa päiviä ennen (ajanvaraus). Ja toki sitä ennen hänen on jo täytynyt harkita pettävänsä minua, kun on ylipäätään nähnyt vaivaa etsiäkseen sopivan maksullisen tyydyttämään tarpeensa. Jos mies ei ole tyytyväinen suhteeseen kanssani, niin hänen tulisi puhua siitä kanssani, jotta voisimme joko korjata ongelmat tai lopettaa suhteen siihen.

Vierailija
11/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen olisi pahempi, koska silloin teko on täysin suunniteltu tunteja ellei jopa päiviä ennen (ajanvaraus). Ja toki sitä ennen hänen on jo täytynyt harkita pettävänsä minua, kun on ylipäätään nähnyt vaivaa etsiäkseen sopivan maksullisen tyydyttämään tarpeensa. Jos mies ei ole tyytyväinen suhteeseen kanssani, niin hänen tulisi puhua siitä kanssani, jotta voisimme joko korjata ongelmat tai lopettaa suhteen siihen.

Ei ne monet jutut noin suunniteltuja ole. Jostain baaristahan noita maksullisia voi löytää, ja samoin netistä saa usein ihan nopealla varoitusajalla maksullisen. Tiedän, koska mulla on tuttu (onneksi sinkku) joka katuu aina sitä että kännissä sortuu maksullisiin. Onnistuu ihan siis sen juomaillan aikana ilman kummempaa suunnittelua.

Vierailija
12/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomeesa huorissa käyminen on ällöttävää.

Mutta lomalla esim thaimaassa sen ymmärrän.

Kaikkihan siel kulemma,ainakin minun miehen mukaan käy

Vierailija
13/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne monet jutut noin suunniteltuja ole. Jostain baaristahan noita maksullisia voi löytää, ja samoin netistä saa usein ihan nopealla varoitusajalla maksullisen. Tiedän, koska mulla on tuttu (onneksi sinkku) joka katuu aina sitä että kännissä sortuu maksullisiin. Onnistuu ihan siis sen juomaillan aikana ilman kummempaa suunnittelua.

Joka tapauksessa pettäminen on suunniteltua, koska mies menee nettiin selaamaan sopivan naisen, jolle soittaa varatakseen ajan. Harvoin ihmisen mieleen yhtäkkiä tulee, että hmm hankinpa nyt prostituoidun. Eiköhän sitä ole jo pyörittänyt mielessään jo ennen sitä ajanvarausta.

Vierailija
14/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ajatellen maksullinen olisi parempi, tunteella pahempi. Minun syyni on puhtaasti itsetunnollinen. Maksulliset naiset ovat jollain tavalla seksuaalisesti ylivoimaisia tavallisiin naisiin verrattuna. He ovat valjastaneet koko kehonsa ja toimintansa miesten miellyttämiseen, seksuaalisen taivaan tarjoamiseen, vartalonsa viimeistelyyn ja huolettomaan luksukseen. Tavallinen nainen - etenkin vaimo - joutuu tarjoamaan samassa paketissa myös pahat päivät, kotityöväsymykset ja räjähtäneen olemuksensa aina silloin tällöin.

Vierailija
15/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomeesa huorissa käyminen on ällöttävää.

Mutta lomalla esim thaimaassa sen ymmärrän.

Kaikkihan siel kulemma,ainakin minun miehen mukaan käy

Eli ymmärrät kun mies ostaa Pattayalla seksiä ihmiskaupatulta alaikäiseltä tyttö-orjalta, joka väkivallan tai muun pakon uhalla tekee työtään, mutta et ymmärrä kun vapaaehtoisesti toimivalta suomalaiselta prostituoidulta ostetaan seksiä.

ok.

Vierailija
16/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksullisen palveluiden käyttäminen on aika turn-off. En tuomitse asiaa tai pidä sitä pahana, mikäli prostituoitu suurella varmuudella on täysi-ikäinen, järjissään, hommassa omasta tahdostaan eikä alistettu. Silti en itse haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka noita palveluita tykkää käyttää, koska tulee sellainen mielikuva (ei tosin välttämättä todellinen, tiedostan tämän), että tyyppiä ei haittaa vaikka toista ei kiinnostaisi panna sun kanssa tippaakaan nautinnon vuoksi, ja haluaa vaan tyydyttää omat tarpeensa. 

Siksi se olisi pahempi. Kummastakin todennäköisesti kyllä jättäisin, varsinkin kun itse olen vähän enemmän kallistunut avoimen suhteen puolelle kuin mies. Tulisi sellainen olo että se haluaa itse muita muttei missään tapauksessa halua että mä olen ulkopuolisten kanssa. 

Vierailija
17/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seksi on ällöttävää, koska toinen osapuoli ei nauti seksistä eikä halua sitä. Hyvässä seksissä molemmat nauttivat myös toistensa nautinnosta. Hyvä mies saa puolet kiihotuksestaan naisen orgasmista. Aivan kuin hyvä nainenkin miehen orgasmista.

En voisi ikinä harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka ei HALUA mua. Se olisi alentavaa, ällöttävää ja likaista.

Vierailija
18/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisen kanssa.

Mikä siinä on niin surullista. Onko itsetyydytyskin sinusta kolkkoa ja surullista? 

Minusta se olisi surullisempaa, että ihminen joka ei oikeasti ole sopiva parisuhteeseen eikä sellaiseen pysty, väkisin alkaisi parisuhteeseen vain siksi että saa seksiä. Minusta paljon parempi sitten vaan vetää käteen tai käydä huorissa, kuin vain seksin takia lähteä suhteeseen.

Kyllä se minusta hieman surullista on, että otetaan sitten seksikumppaniksi joku joka ei välttämättä tunne yhtään mitään mielenkiintoa sua kohtaan. Ja kuka saattaa olla jotenkin ei - niin - miellyttäväkin, esim. ulkonäöltään, mutta se "kolo" on se mikä merkitsee.

Ymmärtäisin enemmin miehen pettämisen jos on ihastunut ensin toisen ihmisen ulkonäköön, pitää tätä viehättävänä muutenkin ja tuntee häneen vetoa. Ja joka tuntee samoin.

Vierailija
19/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kumpikin olisi huono juttu, mutta aivan erityisesti maksullisella käyminen. Se kun ei ole mikään hetken känni-hairahdus, vaan tietoinen päätös pettää. Lisäksi se kertoo todella huonoa miehen naisia koskevista aseiteista, kun hän kokee voivansa esineellistää naiset (ja seksin) tuolla tavalla.

Vierailija
20/34 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjellä ajatellen maksullinen olisi parempi, tunteella pahempi. Minun syyni on puhtaasti itsetunnollinen. Maksulliset naiset ovat jollain tavalla seksuaalisesti ylivoimaisia tavallisiin naisiin verrattuna. He ovat valjastaneet koko kehonsa ja toimintansa miesten miellyttämiseen, seksuaalisen taivaan tarjoamiseen, vartalonsa viimeistelyyn ja huolettomaan luksukseen. Tavallinen nainen - etenkin vaimo - joutuu tarjoamaan samassa paketissa myös pahat päivät, kotityöväsymykset ja räjähtäneen olemuksensa aina silloin tällöin.

Nyt on kyllä aika romantisoitu kuva ammattilaisista. Puhut jostain harvinaisista kurtisaaneista, mutta suurin osa ei todellakaan pyri sen ihmeempään miehen miellyttämiseen, vaan sen kun tarjoavat ruumiin aukkojaan pökittäväksi maksusta. Monella on päihdeongelmia, ja vaikka yritetäänkin vetää työn takia se seksikäs look päälle, usein se näkyy päällekin silti että kyseessä on ongelmainen ihminen. 

Olen itsekin opiskelijana jonkun aikaa tehnyt maksullisen työtä. En ollut päihdeongelmainen enkä ruma, mutta en kyllä mikään kuvaamasi taivasta miehille tarjoava tyyppikään. Kyllä se oli enemmän sellaista kylmää meininkin, että sovitaan mitä tehdään, sitten se hoidetaan, sitten maksu. Useimmiten kyseessä oli jyystötyylinen peruspano, jossa minä makasin alla tai olin kontallani, ja mies pökki kunnes tuli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi