Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On jäänyt harmittamaan. Oli miekkonen

Vierailija
27.05.2016 |

Ja nyt on aivan turha tulla huutelemaan, että ei sitä kiinnostanut. Kyllä muuten kiinnosti.

Miekkosessa oli pari seikkaa (luonteenpiirrettä), jotka vaivasivat mieltäni. Tiesin, etten tulisi tuntemaan oloani 100% hyväksi hänen seurassaan, eli ts. tapailu olisi turhaa. Ei hän mielestäni ole ilkeä ihminen, vähän vain ajattelematon? Mutta kun se ei pelasta asiaa.

No, mikä minua jäi harmittamaan tapailun loppumista enemmän oli se, ettei miekkonen edes yrittänyt puolustautua, selittää, ei mitään. Miekkonen oli ulkonäöltään itsevarman näköinen. Sellainen, jolle ei tulla aukomaan päätä ihan helpolla. Luonteeltaan hän ei ollut liian itsevarma. Analysoin, että pakit olivat kova kolaus miekkoselle (minkä ymmärrän täysin), mutta minä olisin niin kovin arvostanut miekkoselta yritystä selittää, puhua, sopia toiset treffit ja katsoa miten ne menevät, ennen kuin heitetään hanskat tiskiin. Mutta ei mitään :( Ei edes vastausta.

Asia on jäänyt pyörimään mieleeni. Häiritsee.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne piirteet olivat niin häiritseviä, ettei voinut jatkaa tapailua(?), niin miksi haikailet miehen perään? Jos ne piirteet ovat sellaisia, ettei mies niitä voi edes itsessään muuttaa? Esim. pituus on yksi tällainen...

Vierailija
22/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkosesi oli itsevarma. Se ei jäänyt anelemaan ja selittelemään mitään vaan suoraselkäisesti puhui asiat halki ja sen jälkeen häipyi ikuisiksi ajoiksi kun ei kelvannut. Miksi sitä olisi pitänyt tuollaisessa tilanteessa muka edes jäädä? Selvä pelihän tuo oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osannut lukea sinun ajatuksia. Ehkä sinun olisi pitänyt lähestyä asiaa jotenkin toisin että olisit saanut toiveesi ilmaistua selkeämmin.

Ei ajatuksiani, mutta viestini kyllä.

Vierailija
24/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ne piirteet olivat niin häiritseviä, ettei voinut jatkaa tapailua(?), niin miksi haikailet miehen perään? Jos ne piirteet ovat sellaisia, ettei mies niitä voi edes itsessään muuttaa? Esim. pituus on yksi tällainen...

Sitähän en tiedä. Ehkä romantisoin miekkosen miinuksia liikaa.

Vierailija
25/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan itse tyytyväinen tilanteeseen? Oli ne pari puutetta, ei kokenut, että pitäisi alkaa muuttaa itseään, jotta kelpaisi toiselle. Mies elää elämäänsä eteenpäin -  ja niin pitäisi ap:nkin tehdä.

Vierailija
26/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osannut lukea sinun ajatuksia. Ehkä sinun olisi pitänyt lähestyä asiaa jotenkin toisin että olisit saanut toiveesi ilmaistua selkeämmin.

Ei ajatuksiani, mutta viestini kyllä.

Ehkä ei kokenut, että haluaisi alkaa muuttua toisen ihmisen takia. Varsinkin, jos itse ei koe piirteitään negatiivisina.

Vierailija
27/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Eli sinä lemppasit äijän ja nyt sulla on paha mieli kun se ei haikailekaan sun perään?

Minulla on paha mieli, koska niin pienellä asialla kaikki olisi muuttunut. Jos miekkonen olisi edes yrittänyt puolustautua, näyttää, että hän on hyvä mies ja minä teen virheen, jos lopetan. Mutta ei mitään :/ En minä voinut katsoa läpi sormien asioita, jotka saivat minut epäröimään henkistä yhteyttä. Sekin on kuitenkin erittäin tärkeää, sillä en aio esittää, ettei minulla ole (ollut) vaikeaakin.

sulla on kyllä aivan helvetin typerä tapa hakea varmistusta siitä onko mies kunnollinen.

Vierailija
28/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Eli sinä lemppasit äijän ja nyt sulla on paha mieli kun se ei haikailekaan sun perään?

Minulla on paha mieli, koska niin pienellä asialla kaikki olisi muuttunut. Jos miekkonen olisi edes yrittänyt puolustautua, näyttää, että hän on hyvä mies ja minä teen virheen, jos lopetan. Mutta ei mitään :/ En minä voinut katsoa läpi sormien asioita, jotka saivat minut epäröimään henkistä yhteyttä. Sekin on kuitenkin erittäin tärkeää, sillä en aio esittää, ettei minulla ole (ollut) vaikeaakin.

sulla on kyllä aivan helvetin typerä tapa hakea varmistusta siitä onko mies kunnollinen.

Sinulla on oma mielipiteesi.

Vierailija
29/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka esittävät vaikeasti tavoiteltavaa. Kyllä sitä haluaa tuntea kiinnostusta myös naisen puolelta. Mulla on myös joskus tapana valita ihan vahingossa väärät sanat ja tulla väärinymmärretyksi. Sen huomaa itsekin, että suusta ei tullutkaan ulos sitä mitä tarkoitin.

Vierailija
30/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka esittävät vaikeasti tavoiteltavaa. Kyllä sitä haluaa tuntea kiinnostusta myös naisen puolelta. Mulla on myös joskus tapana valita ihan vahingossa väärät sanat ja tulla väärinymmärretyksi. Sen huomaa itsekin, että suusta ei tullutkaan ulos sitä mitä tarkoitin.

Kuka tässä on esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa?? Minä annoin pakit, koska en voinut katsoa läpi sormien tympeää käytöstä kiinnostuneelta mieheltä. Ja jos ja kun minä ikinä vaikutan vaikeasti tavoiteltavalta, niin takaan ja vannon, että se on täysin aitoa minua. Minä en leikkejä leiki. Ja tässäkään ideana ei todellakaan ollut leikkiä mitään, vaan toivoin ainoastaan miekkoseltakin vähän panosta. Yleensä halutaan puolustautua ja vakuuttaa, että minä olen hyvä, ota minut.

Vierailija
31/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa?? Minä annoin pakit, koska en voinut katsoa läpi sormien tympeää käytöstä kiinnostuneelta mieheltä. Ja jos ja kun minä ikinä vaikutan vaikeasti tavoiteltavalta, niin takaan ja vannon, että se on täysin aitoa minua. Minä en leikkejä leiki. Ja tässäkään ideana ei todellakaan ollut leikkiä mitään, vaan toivoin ainoastaan miekkoseltakin vähän panosta. Yleensä halutaan puolustautua ja vakuuttaa, että minä olen hyvä, ota minut.

Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin käytös ei ole tympeää. Ainakaan alussa.

Vierailija
32/32 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin käytös ei ole tympeää. Ainakaan alussa.

Kyllä minä näin katseesta, että oli kiinnostunut. Jotkut ovat ajattelemattomia, kuten esim. hän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi