Naisen koirat ovat tärkeämpiä kuin minä.
-koirat syövät paremmin kuin edes nainen itse, koirille on pakastimessa hirvenlihaa, kokonaisia broilereita, sikaa, kalaa.. nainen itse syö (ja täten myös minä) pitkälti kasvisruokia ja helppoja ruokia kuten lasagnea.
- koirat saavat tulla sohvalle
- rahaa pala koiriin tolkuttomasti, uusia varusteita on "pakko" hankkia kokoajan mutta ei ole varaa lähteä vaikka 3 viikoksi thaimaahan kun "minne koirat sitten".
-Ollaan aina naisen luona koska en halua koiria omaan asuntooni.
Pitäisikö erota kerran ne kuolaavat hirviöt ovat noin tärkeitä?
Kommentit (78)
Kun katson oman asuisalueeni koiria. Ne raukat ovat juuri niissä perheissä, missä ei hallita muutenkaan asioita. Ja pahimmissa perheissä on vähintään kaksi koiraa. Niissä muutamissa fiksuissa perheissä, joissa on koira, ne koirat ovat selväpäisiä ja osaavat käyttäytyä. Kolmas ryhmä on harvassa olevat oikeat koira harrastajat. Käyvät akilityssä tai metsällä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiseraan ap:ta. Jos on haku päällä niin koira/hevos/lammas yms naiset kannattaa kiertaa kaukaa, paitsi jos olet itse hurmoshenkinen saman alan harrastaja. Jos et ole niin ennemmin tai myöhemmin se kääntyy sinua vastaan. Kissanomistajat hyväksyn koska itsellänikin on katti.
M
Kumppanisi täytyy olla kaltaisesi jotta pystyt häntä arvostamaan? Voi olla hiukan vaikea löytää ihmistä jonka kanssaa voi olla hyväksymättä mitään erilaisuutta.
Ihmeellinen into kehitellä vääriä johtopäätöksiä.
Kyse ei ole siitä miten minä arvostan kumppania vaan miten hän arvostaa minua jos en olekaan niin innostunut niistä eläimistä kuin hän. Eläimiä innokkaasti harrastava nainen ei pitemmän päälle arvosta miestä joka ei ole niistä eläimistä yhtä innostunut kuin hän, eikä oikein osallistu harrastukseen, ainakin niiltä osin kuin tarvitaan lihasvoimaa, rahaa ja muuta harrasta hyödyttävää.
Yleistys kaikkiin muihin ominaisuuksiin eläinharrastuksien lisäksi on ihan oma keksintösi.
Eläinten kohdalla tämä on sekä koettu että toisilta kuultu sen verran monta kertaa ettei enää viitsi hakata päätä seinään tässä asiassa.
En sano tätä sillä että eläimiä harrastavat naiset toimivat "väärin" tai heidän pitäisi muuttaa tapojaan. Asia vain on näin ja se kannattaa miehen tiedostaa jos meinaa hengaille eläinharrastajattarien kanssa. On paljon miehiäkin jotka pitävät yhtälailla eläimistä, tässä asiassa vastakohdat ei täydennä toisiaan vaan on parempi etsiä samanhenkisiä ihmisiä.
M
Kyllä sun kannattaa erota.
Parasta kaikille, erityisesti hänelle ja koirille.
On aika raskasta kokea syyllisyyttä siitä, että pitää lemmikeistään hyvää huolta. Olen itse saanut pari kertaa valita, että mies tai koira. Koira jäi ja en ole katunut. Koirani on vanhus, joka ei opi enää uusia temppuja.
Nyt olen ihmisen kanssa, joka tykkää minusta ja hurtasta.
Vierailija kirjoitti:
Vitsaillaan aina miehen kanssa, että kohta nämä koiriin niin kiintyneet (naiset yleensä) varmaan panevatkin niitä rakkejansa. Ärsyttää koirien inhimillistäminen. Onneksi ollaan miehen kanssa molemmat samaa mieltä. En todellakaa ymmärrä, että koira voi olla puolisoa tärkeämpi tai että koira syö parempaa ruokaa kun omistajat. En myöskään itse voi sietää koiria sohvalla, tajuan ap:tä täysin.
Sinäpä olet "miehen kanssa" oikein huumorinaisia! Siinä oikein parhaat huumorinkukat pääsevät kukkimaan, kun sinä pääset vitsailemaan ja ihan miehen kanssa!
Panevat rakkejansa! Hihhohhoo, älä nyt nauruun tapa.
Antaa heittää sitten. En nyt ihan mitään noin ylimitotettua tee koirani eteen, mutta kyllä minun koirani menee tyttöystäväni edelle. Rakastan toki sitä naista, mutta tuo koira on ollut ystäväni ja liittolaiseni kauan ennen, kuin tuo nainen tuli elämääni. Mies joka kääntää selkänsä tosiystävilleen naisten takia, ei ansaitse kumpiakaan.
Ymmärrän aloittajaa varsin hyvin ja mielestäni hänen on turha tuhlata aikaansa - ja naisystävänsä aikaa - enempää. Teillä ei tule olemaan yhteistä tulevaisuutta. Mulla on ollut aina lemmikkieläimiä ja asunto, jossa ei ole lemmikkieläimiä, on vain asunto tai kämppä, ei koskaan koti. En siis voisi olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa en voisi pitää lemmikkieläimiä. Tuntisin olevani aina kylässä tai väliaikaisessa majoituspaikassa enkä kotona, mikä aiheuttaisi myös sen, että kokisin koko suhteen väliaikaisena. Minusta on parempi puhua näistä asioista jo heti suhteen alussa eikä tuhlata kummankaan aikaa turhaan. Seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka vasta puoli vuotta seurusteltuamme kertoi olevansa kissoille allerginen. Ja mulla oli kissoja. Jos olisin asian tiennyt ajoissa, en olisi koskaan tämän miehen kanssa edes alkanut seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaa heittää sitten. En nyt ihan mitään noin ylimitotettua tee koirani eteen, mutta kyllä minun koirani menee tyttöystäväni edelle. Rakastan toki sitä naista, mutta tuo koira on ollut ystäväni ja liittolaiseni kauan ennen, kuin tuo nainen tuli elämääni. Mies joka kääntää selkänsä tosiystävilleen naisten takia, ei ansaitse kumpiakaan.
Ihanaa kuulla, että on myös miehiä, jotka pitävät kiinni sitoutumisestaan elävää olentoa kohtaan <3
Jos et voi koiria sietää, lähde vetämään.
Nainen on oikeassa: eläimet ovat luottamuksen arvoisia.
Jos koet, ettet ole naiselle tärkeä, et todennäköisesti ole ansainnut hänen luottamustaan. Kun luen postauksesi, luottamukseen ei ole mitään aihetta, joten parempi, että lähet vetämään.
Naiselle koirat ovat siis niin tärkeitä että suhde saakin kärsiä sen takia. Joko hyväksyt sen tai lähdet suhteesta.
Minusta on normaalia että koira tulee sohvalle mutta onhan se harmi jos koira menee ihmisen edelle eikä useimpien ihmisten kriteereille kovin tervettäkään.
Naurettavasti ketjussa on yläpeukutettu roimasti kommentteja, joiden mukaan mies on vain mustasukkainen ja koirat vain "tärkeitä". On eri asia pitää lemmikkiä tärkeänä kuin suunnitella elämäänsä niiden ehdoilla.
Kyllä minäkin pidän esim.hamsteria tärkeänä mutta olen valinnut lemmikin järkevästi siten että se ei määräile minun elämääni.
Kumpi tuli ensin koirat vai ap? Jos koirat on ollu ennen sua niin totta mooses ne tulee hoitaa. Ja kolme viikkoa thaimaassa. Edes normi työläisellä ei ole varaa tollaseen. Saati 3vk koiran hoitoloihin.
Olet ap ottanut itsellesi vääränlaisen naisen.
Meillä tuli myös uuden suhteen (1v) myötä miehen mukana pieni räksyttävä paimenkoira. Tykkään eläimistä ja itsellänikin on hauva, rauhallinen sakemannivanhus. Meillä riitaa on aiheuttanut tämä puolison koira siitä syystä, että eläin haukkuu yötä päivää aivan kaikille ulkoa/rapusta kuuluville äänille, helvetillisen kovaa ja kimeää hälytyshaukkua jota säikähdän kuollakseni joka kerta. Muuten todella hyvätapainen ja ihastuttava tapaus, vain haukkuminen raastaa hermojani. Asumme kerrostalossa ja pelkkä hissin liikkuminen riittää laukaisemaan hirveän kiljunnan, naapureilta on jo tullut sanomista tuosta metelistä. Olen välillä ihan hermoraunio kun heräilen pitkin yötä siihen että eläin kiljuu korvan juuressa, ja sitten en tietysti hereille säikähdettyäni tahdo saada enää unta. Tämä kiukuttaa kun unet jäävät muutenkin lyhyiksi.
Koiran käytöstä on koitettu muuttaa kaikin mahdollisin tavoin koko sen yhdeksänvuotisen elämän ajan, enkä syytä puolisoani tuosta haukkumisesta. Välejämme on vain alkanut hiertää se, että minulla on pinna helvetin kireällä tuohon koiran haukkumiseen ja univelka kiristää niitä entisestään. Kiukuttaa ja turhauttaa. Kieltäminen ei auta, huomioimatta jättäminen ei auta, hiljaa olemisen palkkaaminen ei auta, lenkillä väsyttäminen ei auta, sitruunapanta ei auta, väliovi ei auta, suihkepullo ei auta, kolinapurkki ei auta.. En keksi enää muuta. Kotini oli ennen rauhallinen ja mukava, nyt olen koko ajan jotenkin varpaillani ja todella pahalla tuulella eikä siellä tee enää mieli olla.
Mieheni tuntuu loukkaantuvan siitä, että hermoni ovat kireällä. En osaa esittää, etteikö tilanne ottaisi todella pahasti päähän. Olen koittanut selittää, etten syytä häntä ja että oikeasti ihan todella pidän koirasta, olen vaan ihan lopussa tuohon hemmetin kiljumiseen. Mitä enemmän koira käy hermoilleni, sitä vähemmän kiinnostaa katsella koko eläintä. Hoidan osuuteni ja pidän huolta molemmista koirista, mutta se on tämän toisen koiran kohdalla kyllä enemmänkin välttämätön paha.
En voisi kuvitellakaan vaativani, että koira annetaan pois, mutta en todellakaan keksi mitä tilanteessa pitäisi tehdä. (Mieheni on väläytellyt sitäkin vaihtoehtoa, mutta tuntisin itseni aivan hirveäksi jos hän todella antaisi koiran pois takiani. Ei se olisi oikein.) Toivon kai, että vaan totun jatkuvaan räksytykseen kuten mieheni, niin että en enää heräile siihen. Muussa tapauksessa pinna palaa jossain vaiheessa ihan lopullisesti, minun on pakko saada nukkua kunnolla edes joskus.
Kukaan nainen ei ole miehen kanssa, jolle ei ole tärkein. Tämä on tosin yleisen mielipiteen mukaan ok ja kyse ei ole mustasukkaisuudesta.
Mitä koiria ne on?
syötä salaa suklaata niille.
Mulla on yksi koira, mun neljäs oma koirani. Ja aivan vilpittömästi voin sanoa että mun koirani menee uuden miehen edelle aivan varmasti. Koirani ei pääse sohvalle, ei nuku sängyssäni, syö laadukasta koiranruokaa eikä estä mua lomailemasta mutta jos mahdollinen mies ei siedä koiraa, mies voi mennä.
Nämä meidän Einsteinit täällä puolustelee tätä naista, mutta inhoavat miestä, jonka harrastus on pois naiselta.
Miten suomalainen nainen voikaan olla näin tyhmä?
Ei se koira ole pelkästään aikaa ja rahaa vievä harrastus vaan elävä ja suhteellisen pitkäikäinen olento, josta pitää pitää huolta parhaansa mukaan. Ei sitä vaan voi jättää yksin kotiin kolmen viikon thaimaan-reissun ajaksi. Ei koira ole mikään esine, ja monille koiralle ei ole mitään varsinaista työkäyttöä, kuten metsästys, vaan se koira on kuin perheenjäsen. Kai sille haluaa syöttää parasta mahdollista ruokaa, ja shoppailusta pitävä nainen varmasti myös tykkää shoppailla koiralleen tarvikkeita. Kyllähän monet vauvalleenkin ostavat paljon hienoja ja kalliita leluja ja vaatteita, vaikka ei vauva niistä ymmärrä mitään. Myös esim. mun äiti syötti mulle vauvana kaiken maailman hienoja itsetehtyjä pöperöitä, kun itse söi tyyliin halpoja eineksiä. En sano, että koira on yhtä tärkeä kuin vauva, vaikka monelle se toki sitäkin voi olla, mut kyllä jos itse hankkii sen koiran tai vauvan tm, joka on täysin riippuvainen muista, niin kyllä siitä kans pitää huolehtia.
Turha miehen marista jos voi menneä yksin thaimaaseen lomalle. Varmaan löytyy joku sijaisvaimo sieltä siksi aikaa ja voitte vaikka syödä koiraa yhdessä. Voit tuoda vaikka jonkun pakaste broilerin ja parit luut tuliaisiksi.
No ei todellakaan ole. Kyllä ne teurasjätteiden hyötykäyttö on eettisempää kuin hirvenpaistin syöttäminen koiralle. Miten ihmeessä ihminen alkaa ajatella, että koira menee kaikkien edelle. Eihän se koira edes itsessään tykkää sellaisesta. Harva koira on luonnostaa alfa. moni koira joutuu ottamaan sen roolin perheessä vaikka olisi epävarma luonnostaan. Sillä tavalla saadaan käytöshäiriöisiä koiria. Koira ihannoi lauman johtajaa.