Naisen koirat ovat tärkeämpiä kuin minä.
-koirat syövät paremmin kuin edes nainen itse, koirille on pakastimessa hirvenlihaa, kokonaisia broilereita, sikaa, kalaa.. nainen itse syö (ja täten myös minä) pitkälti kasvisruokia ja helppoja ruokia kuten lasagnea.
- koirat saavat tulla sohvalle
- rahaa pala koiriin tolkuttomasti, uusia varusteita on "pakko" hankkia kokoajan mutta ei ole varaa lähteä vaikka 3 viikoksi thaimaahan kun "minne koirat sitten".
-Ollaan aina naisen luona koska en halua koiria omaan asuntooni.
Pitäisikö erota kerran ne kuolaavat hirviöt ovat noin tärkeitä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen eroa. Seurustelin kerran naisen kanssa, jolla oli koira ja se meni aina kaiken edelle. Kaikki piti tehdä koiran ehdoilla, nainen oli jopa ammattinsa valinnut sillä perusteella, että se häiritsi koiranhoitoa mahdollisimman vähän. Piskiä ei tietenkään ollut koulutettu, vaan hyppi missä sattuu, puri ja tuhosi asuntoa. Elämäni paras päätös lähteä siitä suhteesta.
Koiralle ei muuten saa antaa broilereita. Luut liian pieniä, tukehtuvat niihin.
Raaka broileri on oivallinen ruoka koiralle. Kypsänä ei saa antaa.
On helpompiakin tapoja lopettaa koira.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ämmä ja ne kuolaavat kirppukasat. Kärsiköön nainen yksin piskiensä kanssa.
En usko että nainen kärsii koirista, pikemmin kumppanista joka ei hänen lemmikkejään voi sietää.
No itse en voisi olla kumppanin kanssa, jolle jokin muu on tärkeämpää kuin minä. Tosin nuo antamasi esimerkit eivät siitä minua vielä vakuuta. Voithan tehdä itsekin ruokasi mistä aineksista tykkäät tai ostaa tai palkata kokin tekemään jos vain rahat riittävät.
Mutta ainoa minkä hyväksyn kumppanilla menevän edelleni ovat lapset.
Muuten en usko, että on kanssani rakkaudesta, vaan vain arkista hyötyä tavoitellakseen.
Koiralle voi huoletta antaa raakaa broileria luineen. Kyps luu saattaa lohjeta vaarallisesti. Mutta jos aloittajalla on noin nihkeä asenne tyttiksen koiriin, niin kannattaa lopettaa suhde. Tyttis jos (kun) tämän huomaa, alkaa halveksua sinua, koska koirat ovat tärkeämpiä, sorry. Meilläkin mies syö sika-nautaa ja nirso koira peuraa, lammasta ym.. Mä en kattelis päivääkään sellaista ihmistä, jota mun nelijalkaiset lapsukaiset häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
No itse en voisi olla kumppanin kanssa, jolle jokin muu on tärkeämpää kuin minä. Tosin nuo antamasi esimerkit eivät siitä minua vielä vakuuta. Voithan tehdä itsekin ruokasi mistä aineksista tykkäät tai ostaa tai palkata kokin tekemään jos vain rahat riittävät.
Mutta ainoa minkä hyväksyn kumppanilla menevän edelleni ovat lapset.
Muuten en usko, että on kanssani rakkaudesta, vaan vain arkista hyötyä tavoitellakseen.
Siinäpä yksi maailman napa kanssa. Minä, minä, minä. Kerran erehdyin seurustelemaan kaltaisesi ihmisen kanssa. Omiin vanhempiinkin olisi pitänyt laittaa välit poikki, koska nyt MINÄ olen tärkein. Huh.
Koira ei saa salmonellaa raa'asta kanasta ja onkin aivan oiva ravinto raakaruokailevalle koiralle. Koiran lyhyt suolistomja nopea aineenvaihdunta eivät muodosta kasvualustaa salmonellalle, se tulee läpi sairastuttamatta koiraa. Luut tosiaan ovat vaarallisia vain kypsennettynä tai jos eläin on vanha. Broilerin raa'at luut ovat pehmeitä ja sulavat hyvin vaaraa aiheuttamatta.
T. Kohta 10 vuotta raakaa broileria luineen koiralle syöttänyt
Kannattaa erota, ehdottomasti! Ja sanon tämän nyt naisena ja koiraharrastajana, jolle koirat tosiaan ovat keskeinen osa elämää. Ja siksi olen valinnut miehen, joka pitää aidosti koirista, on harrastuksissa mukana jne. Tein heti suhteen alussa selväksi, että koirat ovat mulle tärkeitä ja niitä tulee olemaan aina. Ja naimisissakin ollaan oltu jo pian 20v, eli koiria on kuollut ja uusia tullut otettua.
Mutta siis EROA, tee palvelus itsellesi ja erityisesti naiselle. Ongelmia tulee koirista olemaan myöhemmin jos sinä et niistä tykkää.
Ei pidä koskaan seurustella koirafanaatikon kanssa. Sama koskee muita lemmikkejä.
Istut siis valmiiseen pöytään ja valitat, etkä viitsi itse valmistaa haluamaasi ruokaa teille? Jos ei tyttöystävän ruuat kelpas niin laita itse jotain muuta!
Vaikutat aika nyhveröltä mieheltä.
Ja mikä estää sinua hakemasta kaupasta itsellesi vaikka kunnon sisäfilepihvin? Vai kieltäisikö nainen sinua paistamasta pihviä kodissaan? Jotenkin huvittavaa, että aikuinen mies on kateellinen koirille siitä, mitä nämä syövät. Noin muutoin, jos ei pidä koirista, kannattaa valita sellainen seurustelukumppani, jolla ei ole ja joka ei edes halua koiraa.
Meidän naapurissakin koirilla on parempi virka kuin miehellä, sanoi appiukkoni kerran.
Naapurissa asuu miehen veli vaimoineen. Kannattaa harkita, ihmiset joilla on pakkomielteitä ja päähänpinttymiä elukoista tms. asioista, eivät ole mukavia kumppaneita.
Se, että hoitaa lemmikkinsä hyvin, ei ole pinttymä tai kieroutuma vaan aikaa ja rahaa vaativa harrastus. Aikataulu ei myöskään ole itse valittavissa vaan se luonnollisesti menee koiran tarpeiden mukaan kellotettuna. Jos ei itse saa mitään suhteesta koiraan, tuo kaikki vaiva ja raha tuntuu luonnollisesti hukkaanheitetyltä.
Akat syyttelevät miestä, mutta jos nainen valittaa vaikka miehen peliharrastuksesta, samat akat menevät sankoin joukoin naisen puolelle.
Kuvittelette olevanne loogisia ja viisaita, mutta käytäntö osoittaa sen harhaksi kerta toisensa jälkeen.
Itse en koiraihmisen kanssa pystyisi seurustelemaan. Kokemuksen mukaan asunnot, joissa asuu koiria on poikkeuksetta likaisia lääviä, ja koirien omistajilla on elämänhallintaongelmia turhankin usein. Kukaan siisteydestä ja järjestyksestä pitävä ei koiraa hanki. Ja monet vieläpä nukkuvat koiran kanssa samassa sängyssä... Hyh!
Vierailija kirjoitti:
Akat syyttelevät miestä, mutta jos nainen valittaa vaikka miehen peliharrastuksesta, samat akat menevät sankoin joukoin naisen puolelle.
Kuvittelette olevanne loogisia ja viisaita, mutta käytäntö osoittaa sen harhaksi kerta toisensa jälkeen.
Peli ei ole sama kuin itsestä täysin riippuvaisen elollisen olennon perustarpeista huolehtiminen. Jos ei kestä koiran aiheuttamaa vaivaa, kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin "akkana" olisin tuossakin tapauksessa sen miehen peliharrastuksen puolella. Jos on oikeasti harrastus eikä elämäntapa niin eipä siitä mitään haittaa ole. Pelaanhan toki itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pystyä elämään kumppanin kanssa joka ei harrastustasi hyväksy?
Tai miksi jatkaa suhdetta kumppanin kanssa jota ei voi arvostaa esim. tämän aikaa vievän harrastuksen takia?
Eikö maailmassa ole muitakin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
-koirat syövät paremmin kuin edes nainen itse, koirille on pakastimessa hirvenlihaa, kokonaisia broilereita, sikaa, kalaa.. nainen itse syö (ja täten myös minä) pitkälti kasvisruokia ja helppoja ruokia kuten lasagnea.
- koirat saavat tulla sohvalle
- rahaa pala koiriin tolkuttomasti, uusia varusteita on "pakko" hankkia kokoajan mutta ei ole varaa lähteä vaikka 3 viikoksi thaimaahan kun "minne koirat sitten".
-Ollaan aina naisen luona koska en halua koiria omaan asuntooni.
Pitäisikö erota kerran ne kuolaavat hirviöt ovat noin tärkeitä?
Joo, lähde litomaan, tuo meno ei muutu ja häiritsee sua. Vaihtoehtoisesti et anna rahaa koiriin ollenkaan, molemmat maksaa omat menot ja nainen saa itte lenkittää koiraansa kun sinä kokkailet itelles gourmeeta.
Ja koiranäyttelyihin raahaaminen on aivan viimeinen pisara jos niistä ei rahaa tule kotiinpäin
Vastuullinen koiranomistaja syöttää lemmikeilleen vain vegaanista ruokaa.