Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen koirat ovat tärkeämpiä kuin minä.

Vierailija
27.05.2016 |

-koirat syövät paremmin kuin edes nainen itse, koirille on pakastimessa hirvenlihaa, kokonaisia broilereita, sikaa, kalaa.. nainen itse syö (ja täten myös minä) pitkälti kasvisruokia ja helppoja ruokia kuten lasagnea.

- koirat saavat tulla sohvalle

- rahaa pala koiriin tolkuttomasti, uusia varusteita on "pakko" hankkia kokoajan mutta ei ole varaa lähteä vaikka 3 viikoksi thaimaahan kun "minne koirat sitten".

-Ollaan aina naisen luona koska en halua koiria omaan asuntooni.

Pitäisikö erota kerran ne kuolaavat hirviöt ovat noin tärkeitä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-koirat syövät paremmin kuin edes nainen itse, koirille on pakastimessa hirvenlihaa, kokonaisia broilereita, sikaa, kalaa.. nainen itse syö (ja täten myös minä) pitkälti kasvisruokia ja helppoja ruokia kuten lasagnea.

Naisesi ei syö lihaa. Entä sitten? Ota tyttöystävä, joka syö. Ei koirien ruoka ole pois ihmisten ruoasta.

- koirat saavat tulla sohvalle

Tämä jakaa ihmisten mielipiteitä. Ymmärrän, jos ei nappaa mutta pitäisi löytää kumppani, jonka kanssa asiat menee yksiin.

- rahaa pala koiriin tolkuttomasti, uusia varusteita on "pakko" hankkia kokoajan mutta ei ole varaa lähteä vaikka 3 viikoksi thaimaahan kun "minne koirat sitten".

Eihän tämä Thaimaan matka liity rahaan mitenkään vaan siihe, että ei ole hoitopaikkaa. Miten naisesi rahankäyttö on sinulta pois?

-Ollaan aina naisen luona koska en halua koiria omaan asuntooni.

Näin voi käydä

Pitäisikö erota kerran ne kuolaavat hirviöt ovat noin tärkeitä?

Kyllä, koska kumpikin ansaitsette parempaa.

Vierailija
42/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja koirien vuoksi toivon todella että eroat hänestä, mutta kerro myös oikea syy eli koirat. Jos naiselle koirat ovat oikeasti tärkeitä niin ei jää itkemään näin perääsi.  Itse en voisi ola miehen kanssa joka ei siedä eläimiä ja ikävää jos toinen teesekentelee sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissakin koirilla on parempi virka kuin miehellä, sanoi appiukkoni kerran.

Naapurissa asuu miehen veli vaimoineen. Kannattaa harkita, ihmiset joilla on pakkomielteitä ja päähänpinttymiä elukoista tms. asioista, eivät ole mukavia kumppaneita.

En rinnastaisi eläimistä välittämistä pakkomielteeseen/päähänpinttymään. Enemmän minua huolestuttaisi kumppani joka ei pidä eläimistä.  Pelkäämisen ymmärrän. Ihminen joka huolehtii hyvin lemmikistään on hyvä ihminen <3

Vierailija
44/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä kilpailemaan koirien kanssa. Monella on niin, että miehet vaihtuu ja koirat pysyy. Itselläsi on noussut pipari päähän ja luulit kestäväsi tuon koira asian. Nyt kun alkaa taas pää toimia, niin todellisuus alkaa näyttää  karvansa. Pystytkö kuvittelemaan itsesi 5 vuoden kuluttua istumassa sohvalla onnellinen hymy kasvoillasi ja tyhjä paikkansa nokkimisjärjestyksessä hyväksyneen katse silmissäsi kun koira nylkyttää pohjettasi?

Vierailija
45/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää erota! Koiranaisille koirat on aina ylitse muiden! Kun sängyssä tulee ahdasta se olet sinä joka siirtyy nukkumaan matolle eikä armaat sesset. Juokse. Juokse! JUOKSE!!!

Vierailija
46/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiseraan ap:ta.  Jos on haku päällä niin koira/hevos/lammas yms naiset kannattaa kiertaa kaukaa, paitsi jos olet itse hurmoshenkinen saman alan harrastaja. Jos et ole niin ennemmin tai myöhemmin se kääntyy sinua vastaan. Kissanomistajat hyväksyn koska itsellänikin on katti.

M

Vierailija
47/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lemmikit nyt ole oikean perheen sijaisia, kun ei uskalleta ottaa riskejä ja halutaan elää turvallisessa kuplassa, joka on hallittavissa ja johon voi luottaa.

Vierailija
48/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on todettu moneen kertaan, etta koira on parempi kuin mies. Saati sitten kolme koiraa vs. yksi mies.

Hyvaksy tilanne tai lahde.

49/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dog kirjoitti:

Kannattaa erota, ehdottomasti! Ja sanon tämän nyt naisena ja koiraharrastajana, jolle koirat tosiaan ovat keskeinen osa elämää. Ja siksi olen valinnut miehen, joka pitää aidosti koirista, on harrastuksissa mukana jne.  Tein heti suhteen alussa selväksi, että koirat ovat mulle tärkeitä ja niitä tulee olemaan aina. Ja naimisissakin ollaan oltu jo pian 20v, eli koiria on kuollut ja uusia tullut otettua.

Mutta siis EROA, tee palvelus itsellesi ja erityisesti naiselle. Ongelmia tulee koirista olemaan myöhemmin jos sinä et niistä tykkää.

Ihan samaa mieltä. Suhde on rasittava teille molemmille pidemmän päälle. Sinä joudut kärvistelemään koirien kanssa joista et piittaa päivittäin, ja naisellekin tulee ikävä tilanne kun näkee ettet siedä hänen tärkeitä lemmikkejään. Lopputuloksena kellään ei ole hyvä olo suhteessa...

Vierailija
50/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, ehdottomasti. Tuo ei ole hyväksi kummallekaan. Sinua koirat ärsyttävät, ja kukaan täyspäinen nainen ei kuitenkaan tule luopumaan lemmikeistään tai huonontamaan niiden hoitoa seurustelukumppanin vaatimusten takia. Parempi vaan todeta, että ette ole oikeat kumppanit toisillenne.

En kyllä ymmärrä, miksi olette alun alkaen edes alkaneet seurustella. Luulen, että tiesit kyllä naisella olevan koiria, joita hoitaa asianmukaisesti? Ja nainen taas, miksi hän suostuisi tapailemaan jotakuta joka nurisee naisen lemmikeistä? En ymmärrä.

Pillit pussiin vaan, sinua varten on maailmassa paljon naisia joilla ei elukoita ole ja naista varten taas paljon miehiä, jotka haluavat asua koirien kanssa samassa taloudessa :)

Vierailija
51/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että kumppani joka ei arvosta minua tai harrastuksiani on vähempi arvoinen kuin ne harrastukset.

Vierailija
52/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty lasagne ei minusta ole "helppo" ruoka. Eineksi tms ovat helppoja ruokia. Itse tekisin lasangnea useammin, jos siihen ei menisi niin paljon aikaa.

Vierailija
53/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en voisi olla kumppanin kanssa, jolle jokin muu on tärkeämpää kuin minä. Tosin nuo antamasi esimerkit eivät siitä minua vielä vakuuta. Voithan tehdä itsekin ruokasi mistä aineksista tykkäät tai ostaa tai palkata kokin tekemään jos vain rahat riittävät.

Mutta ainoa minkä hyväksyn kumppanilla menevän edelleni ovat lapset.

Muuten en usko, että on kanssani rakkaudesta, vaan vain arkista hyötyä tavoitellakseen.

Onneksi olen löytänyt elämänkumppanin, jolle on itsestäänselvyys, että hoidan koirani niiden elämän loppuun saakka, eikä hän ajattele, että ne olisivat silti häntä tärkeämpiä.

Vierailija
54/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty lasagne ei minusta ole "helppo" ruoka. Eineksi tms ovat helppoja ruokia. Itse tekisin lasangnea useammin, jos siihen ei menisi niin paljon aikaa.

Eineslasagneja löytyy useampaa sorttia.

Vierailija
55/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiseraan ap:ta.  Jos on haku päällä niin koira/hevos/lammas yms naiset kannattaa kiertaa kaukaa, paitsi jos olet itse hurmoshenkinen saman alan harrastaja. Jos et ole niin ennemmin tai myöhemmin se kääntyy sinua vastaan. Kissanomistajat hyväksyn koska itsellänikin on katti.

M

Kumppanisi täytyy olla kaltaisesi jotta pystyt häntä arvostamaan? Voi olla hiukan vaikea löytää ihmistä jonka kanssaa voi olla hyväksymättä mitään erilaisuutta.

Vierailija
56/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsaillaan aina miehen kanssa, että kohta nämä koiriin niin kiintyneet (naiset yleensä) varmaan panevatkin niitä rakkejansa. Ärsyttää koirien inhimillistäminen. Onneksi ollaan miehen kanssa molemmat samaa mieltä. En todellakaa ymmärrä, että koira voi olla puolisoa tärkeämpi tai että koira syö parempaa ruokaa kun omistajat. En myöskään itse voi sietää koiria sohvalla, tajuan ap:tä täysin. 

Vierailija
57/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsaillaan aina miehen kanssa, että kohta nämä koiriin niin kiintyneet (naiset yleensä) varmaan panevatkin niitä rakkejansa. Ärsyttää koirien inhimillistäminen. Onneksi ollaan miehen kanssa molemmat samaa mieltä. En todellakaa ymmärrä, että koira voi olla puolisoa tärkeämpi tai että koira syö parempaa ruokaa kun omistajat. En myöskään itse voi sietää koiria sohvalla, tajuan ap:tä täysin. 

Tuon tekstin perusteella et kyllä tosiaan ymmärrä mitään tähän aiheeseen liittyen. Toivottavasti jollain muulla saralla menee paremmin. 

Vierailija
58/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni koirat ovatkin iso miinus jos nainen josta olen kiinnostunut omistaa niitä.

Vierailija
59/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ex-miehen kanssa kaksi kissaa. Mies valitti, että käytän niin paljon omia rahojani kissoihin, koska tämä miehestä esti meidän matkustelua. Ei siihen matkusteluun olisi kuitenkaan ollut varaa enkä halua jättää kissoja pitkäksi aikaa hoitoon (niitä ei voi viedä mihinkään, äitini tulee kotiin käymään aamulla ja illalla). Mies itse ei käyttänyt kissoihin rahojaan, ei viitsinyt tyhjentää vessaa, ruokki joskus ja valitti kuinka jaloissa nukkuva kissa häiritsi ja pilasi hänen unensa. Erosimme. En pystynyt arvostamaan ihmistä joka oman kiukuttelunsa takia jätti kissojen vessat siivoamatta eikä halunnut vaihtaa vesiä juomakulhoihin kun niitä oli enemmän kuin yksi. Syitä oli monia muitakin mutta kyllä tuo on suhteelle niin iso ongelma että se jossakin vaiheessa päättyy hyvin todennäköisesti.

Vierailija
60/78 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sairasta taas.