Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kovettaa itsensä pyyteettömästi.

Vierailija
26.05.2016 |

Oma mieheni harrasti armeijassa karatea ja eteni mustalle vyölle asti. Siitä lähtien hän on harjoitellut joka toinen päivä kovettamista. Rystyset, kämmensyrjät, sormenpäät, ranteen molemmat puolet ja kyynärpää.

Sääriluu, päkiä, jalkapöytä, isovarpaat ja kantapää.

Joka päivä tunnin verran aamuisin katossa roikkuvaan betonipalloon joka on vuorattu manillaköydellä. Monesti rystyset vuotavat verta kun mies oikein innostuu iskemään nopeita näpäköitä etusuoriaan.

Minä sitten sidon haavat ja laitain jäihin.
Mies yleensä käyttää tämän ajan hyväksi istumalla spagaattissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se sama tyyppi, jonka mies on tehny jotain helvetin takakierrepotkuja pihalla ja koirana on rothwayler Tim tms? :D Ihan vitun hauskoja juttuja :D Jokaselle oon revenny niin nauruun!

Sama tyyppi joka on tehnyt hyppytakakiertopotkuja kusen käpyihin ja potkinut tupakoita nuorten suusta pois tehyn nimissä.

Vierailija
22/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se sama tyyppi, jonka mies on tehny jotain helvetin takakierrepotkuja pihalla ja koirana on rothwayler Tim tms? :D Ihan vitun hauskoja juttuja :D Jokaselle oon revenny niin nauruun!

Nämä ovat niin hyviä, että alan uskoa, että jotain totuuspohjaakin on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaheli julkaisi aikoinaan youtubella videoita oman seuransa sivulla mutta urheiluseura suojeli mainettaan eikä halunut seuralle omaa "Chuck Norrista"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä