Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sairaalloisen ylipainoisen perheen pikaruokapaikassa. :(

Vierailija
26.05.2016 |

Isä ja äiti olivat aivan järkyttävän lihavia ja vanhempi heidän pojistaan näytti tulevan hyvää vauhtia perässä. Nuorempi poika n. 12 vuotias oli suht normaalipainoinen ja kysyi voisiko hän saada salaatin. Äiti sanoi, ettei rehuista kannata tuollaisia summia maksaa ja pakotti pojan syömään pari 2e:n hampurilaista. Poikaa hävetti perheensä silminnähden ja syystä! Te läskivanhemmat: voisitteko olla pilaamatta lastenne elämiä kasvattamalla ja pakottamalla heidät sairaaseen ja vastenmieliseen elämäntapaanne! Itsellenne tehkää mitä haluatte, mutta pelastakaa edes lapsenne!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko Porvoon mäkkärissä kenties?

Vierailija
2/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lapsi halusi salaatin. Kotona ei ole varmasti tottunut salaattia syömään.

Mutta asiaan, näitä perheitä näkee, hesessä ja sitten toisaalta kaupassa. Ostoskorissa sipsejä, eineksiä, limua... Tekee pahaa ja lapsia käy sääliksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiltä elämänhallintansa menettäneiltä paksukaisilta ei huostaanoteta lapsia? Juopoilta ja narkeilta kyllä vaikka eivät tyrkyttäisi päihteitä lapsilleen. Läskit voivat myrkyttää lapsensa pakottamalla syömään mitä moskaa vain ja tämä on ok!

Vierailija
4/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te itse teette hampurilaispaikoissa?!

Vierailija
5/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te itse teette hampurilaispaikoissa?!

Satunnaisesti voi käydä syömässä missä vaan. Elämäntapaa ei kannata kuitenkaan tehdä.

Vierailija
6/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks käyt siellä satunnaisesti? Tekopyhää etkä hoida omaa eko-osuuttasi.

Vierailija
7/7 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tiedät, etteivät ole vaikka koko perhe tehneet elämäntapamuutoksen mutta ovat nyt pitkän tauon jälkeen syömässä? Olen samaa mieltä että vanhempien vastuulla on pitää huolta siitä että lapset saavat kunnollista ruokaa ja liikuntaa. Sitä kuitenkin inhoan, miten lihavia ihmisiä koko ajan jahdataan joka paikassa. Suurimmalla osalla ihmisistä on tai on ollut joskus jokin epäterveellinen elämäntapa, mutta lihavuus näkyy kaikille ihmisille ja kaikki ihmiset pitävät sitä asianaan kommentoida. Onko se jotain itsensä korottamista kun osoitellaan ja leimataan lihavia? Sellaiset ihmiset, jotka eivät ole todella lihavia koskaan olleet eivät voi koskaan tietää miltä se tuntuu ja miten vaikeaa ruokariippuvuudesta on päästä eroon. Mitä jos leimattaisiin vaikka tupakoitsijoita. Heidän pahat tapansa saastuttavat myös lähellä olijat ja passiivinen tupakointi on jopa haitallisempaa kuin itse tupakointi. Otetaan tupakoitsijoiden lapset huostaan. Vai onko se niin että tupakoitsija ei huonoine tspoinensa ole kuitenkaan niin paha kun ei ole kuitenkaan ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi