Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa piiskaa

Vierailija
26.05.2016 |

Enkä taida olla piiskamies. Tykkää kun "käskytän" sekin vähän epämukavuusalueella..

Muuten menee hyvin mutta näissä ei nyt ajatus kohtaa. Voinko saada jostain asennetta touhuun?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ajatella asia niin että toteutat naisesi fantasioita ja toiveita, ja tuotat hänelle oikeasti nautintoa. Kun saat tämän sisäistettyä, ei sulle tule siitä huonoa omaatuntoa.

Voit esim. pyytää naistasi kertomaan onko hän ajatellut tai tehnyt jotain "tuhmaa" ja sen jälkeen rankaiset häntä rajulla seksillä :)

On tavallaan hieman surullista että monet sub-naiset joutuvat elämään (alistamisen) puutteessa jopa koko elämänsä, kun eivät saa miestään mukaan alistamisleikkeihin.

Ei sen surullisempaa kuin se, että aika monet miehet jäävät vaille sitä, mitä haluisivat. Joku haluaa syväkurkkua tai anaalia, toinen kaipaa naista kolmanneksi. Kolmas haluaa vaan aloitteellisen ja aktiivisen naisen, mutta ilman jää. Aika arvoin käy fantasiat yksiin. Eikä se ole mitenkään toisen syy, surullista kylläkin.

Entäpä jos toinen osapuoli eli mies saa ihan kaiken, mitä toivoo, mutta toinen eli nainen saa vain 20% siitä, mitä toivoo, kun ahdasmirlinen ja vaniljamies ei suostu? Se vasta on surullista se.

N49

Vierailija
42/49 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää käskytettävänä olemisesta. Asiaan liittyy myös se, ettei nainen kehtaa toivoa itse mitään vaan haluaa jotenkin että minä päätän siitä mitä tehdään.

No mikäs siinä,on toisaalta tosi makeeta olla sadisti. Parin päivän päästä luvassa on lisää sidontaa ja tiukkoja kuulusteluita:) Hän tykkää myös siitä että pakotan häntä siivoamaan asuntoni esileikiksi. Myönnän että tämä on aika outoa, mutta ihan mielissäni olen kun saan intohimoisen seksin lisäksi tip top asunnon 🙂

Piiskata on kyllä pakko kysyä, mitä mieltä hän on asiasta, jotenkin mielestäni ihan eri asia kuin tissien läpsiminen ja sitominen avuttomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua, niin ensi kerralla lyö niin että jää perseelle arvet ka näyttele mielipuolisen kiihottunutta. Tuskin enää lisää pyytää.

Vierailija
44/49 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuria haluava nainen on parasta mitä mies voi saada. Tuo että ninen tahtoo leikkiä kotiorjaa lienee aika yleinen juttu:) 

Meillä meni aika monta vuotta että nainen uskalsi paljastaa mulle likaisimmat fantasiansa, mutta iski kyllä kannatti hänen puoleltaan. Nyt yhteisellä lomalla nainen palvelee, siivoaa ja tekee kaiken muunkin, jopa  lumityöt. Seksijutuissa en mene yksityiskohtiin mutta outoa on ettei nainen edes halua orgasmia ollessaan kotiorja. Hän on selittänyt asian siten että haluaakin joutua rangaistavaksi, ja orgasmin puute on pahinta mitä voi saada. Anaali on ihan kätevä keino saada itse tyydytys mutta jättää vastapuoli ilman. On aina yhtä hauska kertoa naiselle että sitä orgasmia ei ole tuossa tänään eikä todennäköisesti huomennakaan ja nähdä hänen epätoivoinen ilmeensä, koska hän tietää että minä en muuta mieltäni teki hän mtä tahansa. 

Lopussa kuitenkin palkitsen naisen ja nainen on yhtä hymyä sessioiden jälkeen:)

Vierailija
45/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle nelikymppinen pulskaperäinen vapaa Tytteli tykkään saata Vitsaa Pyllylle,Reisille lantiota unohtamatta annan Pyrstöni miehen Tai Naisen Käsiteltäväksi ei voi olla ihanampaa kun hyvän vitsomisen jälkeen on niin hyväolo pyllypunoittaa,reisillä ihanat pikkumakkarat .

Vierailija
46/49 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Pitänyt Vitsan Saannista 12 vuotiaasta lähtien kun olin Äitinsylissä saamassa  kaipasin Äitin syliin useammin ottamaan vitsaa sattuihanse mutta vitsan jälkeen mulla oli hyväolo annoin äitin piiskata niin kauan kuin suinkin melkein 17 vuotiaaksi saakka sain nyt aikuisena kaipaan vieläkin Naisen Syliin ottamaan vitsaa.

Vierailija
47/49 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaseepra kirjoitti:

Kuria haluava nainen on parasta mitä mies voi saada. Tuo että ninen tahtoo leikkiä kotiorjaa lienee aika yleinen juttu:) 

Meillä meni aika monta vuotta että nainen uskalsi paljastaa mulle likaisimmat fantasiansa, mutta iski kyllä kannatti hänen puoleltaan. Nyt yhteisellä lomalla nainen palvelee, siivoaa ja tekee kaiken muunkin, jopa  lumityöt. Seksijutuissa en mene yksityiskohtiin mutta outoa on ettei nainen edes halua orgasmia ollessaan kotiorja. Hän on selittänyt asian siten että haluaakin joutua rangaistavaksi, ja orgasmin puute on pahinta mitä voi saada. Anaali on ihan kätevä keino saada itse tyydytys mutta jättää vastapuoli ilman. On aina yhtä hauska kertoa naiselle että sitä orgasmia ei ole tuossa tänään eikä todennäköisesti huomennakaan ja nähdä hänen epätoivoinen ilmeensä, koska hän tietää että minä en muuta mieltäni teki hän mtä tahansa. 

Lopussa kuitenkin palkitsen naisen ja nainen on yhtä hymyä sessioiden jälkeen:)

Kuulostaa ihan tavalliselle parisuhteelle. Nainen tekee kaikki talon työt ja sängyssä antaa tehdä mitä tahan sekä palvelee miestään aina. Ainakin minulle tuo on ollut täysin normaalia arkea eikä mikään fetish.

Vierailija
48/49 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten eräänä yönä vaimon kanssa, kun lapset nukkuivat ja aloimme hyväillä seksi mielessämme, tuli puhetta pienen piiskauksen kokeilemisesta . Se alkoi kumpaakin kiihottaa ajatuksena heti ja hain pihakoivusta pieniä oksia kokeeksi.Vaimo halusi mennä vatsalleen peppu ylös ja levitti vähän jalkoja ja aloin virpoa häntä pepulle ja "sinne". Se ei ollut oikeastaan piiskausta eli ei kovaa lyöntiä. Sopivaa , pientä nautinnon antamista hänen mielestään. Hän kiihottui ihan heti, alkoi voihkia nautinnosta ja peppu liikkui tosi kiihottavasti...Muistan sen näyn vieläkin katulamppujen valossa makuuhuoneessamme... Hän pyysi lisää, lisää ja minähän annoin..Hän melkein laukesi jo siitä ensi kerralla, mutta halusi kuitenkin minut sisään kunnolla. Voi luoja miten hän nautti sen jälkeen yhdynnästämme. Ja minä kiihotuin todella paljon itsekin siitä mitä teimme. Hänen orgasminsa oli ennen kokematon varmaan. Hän otti ne vitsat ja alkoi vähän virpoa minuakin pepulle kun olin hänen päällään ja työntelin syvään.Kyllä se kiihotti, voin kertoa. Häntä kiihotti sekin kuulemma tosi paljon, kun teki minulle. Olemme tehneet samaa aina silloin tällöin ja se kiihottaa yhä, kun ei liian usein tee. Minulla on joskus ihana värisevä penisrengas samalla ja se lisää kiihotusta molemmille kun naimme. Se osuu klitorikseen. Suosittelen kokeilemaan...Tänään töiden jälkeen illansuussa varmaan taas tapahtuu ihania...Olemme jo yli 50 vee eli liittoa on takana paljon.

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa.

Ja se on sitä myös. Me kokeilimme ja kiihotuimme  uudella lailla. Vaimo kiihottui vitsasta niin että huh kun oli mahallaan ja avasi reisiä peppu ylhäällä. Hiveli klittaa edestä samalla.

On muuten nautinto itsekin saada vähän piiskaa pepulle  ja vielä  jos vähän levittää jalkoja se menee kiveksiin asti kun tavallisesti vaan lähärissä työntelee. Orkku oli erilainen ja voimakas ja olin ihan kivikova

Kokeilkaa

Vierailija
49/49 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Hakenut Vitsan Eilen Valmiiksi Tänä Aamupäivällä olin  Kultanisylissä saamassa olin nakuna reitet,lantio ovatrantuiset pyllypunoittaa vieläkin kaipasin selkäsaunan ja sain hyvästi Vitsaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi