Pöytävaraus ravintolassa, jonon ohi?
Olen maalta kotoisin oleva täysi-ikäistyvä naisen alku. Synttäreiksi olen varannut pöydän ravintolasta. Tyhmä kysymys kuuluukin, mennäänkö pöytävarauksella jonon kärkeen? Näin ainakin kuvittelisin että asia toimii, jaluan varmistaa etten näytä ihan toopelta kun ohitan jonon :D
Kommentit (9)
Ruokaravintolaan ainakin jonotetaan jos joku on edellä odottamassa pöytään ohjausta.
Pöytävarauksia tehdään yleensä ruokaravintoloihin ja yökerhoihin jonotetaan. Enpä tuollaisesta tiedä. Paras varmaan kysyä suoraan paikasta, mihin varaus on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin ruokaravintolaan on jonoa
No kyllä ainakin minun kaupungissani on pe ja la iltoina jonoa ravintoloihin. Ja AP, joo menet jonon ohi ja kerrot nimesi.
Ei jonoa kiilata varauksen kanssa omin päin. Harvoin jonossa on kauheasti ihmisiä ja yleensä tarjoilija/pöytäänohjaaja kysyy tulijoilta onko varausta, jolloin ohjataan heti pöytään jonon ohi, jos muilla jonottajilla ei ole pöytää.
Kyllä minä odottaisin jonossa vuoronani. Todennäköisesti jonossa on muitakin joilla on pöytäväraus ja myöhemmin tulleen täytyy odottaa että tarjoilija saattaa ensin tulleet pöytään. :)
Kysy sieltä paikasta. Ei ole yhtään noloa kysyä semmoista, mitä ei tiedä.
Kiitos kaikille! Olin varma että tälle kysymykselle naureskellaan mutta tulikin asiallisia vastauksia. Taidan soitella paikkaan ja kysellä, kun ei ollutkaan mikään itsestäänselvä asia. :)
Aika harvoin ruokaravintolaan on jonoa