Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa piiskaa

Vierailija
26.05.2016 |

Enkä taida olla piiskamies. Tykkää kun "käskytän" sekin vähän epämukavuusalueella..

Muuten menee hyvin mutta näissä ei nyt ajatus kohtaa. Voinko saada jostain asennetta touhuun?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nainen? Voin tulla tuuraamaan. Harrastan tennistä, joten lyönti kohdillaan

M29

Vierailija
2/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26. Ei sille taida tuuraajat kelvata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kertoisit ihan suoraan että et välitä sellaisesta. Ei kaikki voi pitää kaikesta ja se pitäisi ymmärtää.

Vierailija
4/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo kertominen auta siihen et tiedän toisen haluavan.

Yritetty on mutta tuntuu kyllä oudolle.. En saa kyllä yhtään kiksejä näistä. Hiuksista voin vetää mut toi menee jotenkin järjettömäks. Ja sit kun pitäis jatkaa vaik toinen valittaa kipua. Mistä sit tiedän koska lopettaa jos toinen pyytää lopettaa sitä sitten kuitenkaan tarkoittamatta..?? Jostain jotain ohjetta?

-kädetön

Vierailija
5/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinekauppojen sivuilla taitaa olla ohjetta tästäkin. Turvasana, jolla varoittaa että ollaan rajoilla ja pitää himmata ja toinen jolla kaikki toiminta loppuu.

Vierailija
6/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh ei vaan ole sinun juttusi. Turha yrittää jos sulta menee fiilikset kokonaan.

Me harrastetaan miehen kanssa ihan vanillaa vaikka minä tykkäisin paljon rajummastakin menosta. Helpompi kuitenkin näin päin ja mä katselen alistus- ja piiskausvideoita sitten netistä.

Vierailija
7/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Tykkää aika rajustakin alistamisesta,  mikä taas ei itselle toimi yhtään. Välillä rouvan mieliksi vedän roolia, toisena päivänä sitten jotain mistä itse tykkään. Turvasana käytössä, siihen loppuu, muu vastustelu kuuluu leikkiin.

Vierailija
8/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekkin kokeilla jotain rajumpaa, mutta mies on enemmän noita kermavaahtoleikki-miehiä ja sisäkkö asut kelpaavat myös. Harmi sinäänsä.

Vierailija
9/49 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta sitominen ja roolileikki ;)

Vierailija
10/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ajatella asia niin että toteutat naisesi fantasioita ja toiveita, ja tuotat hänelle oikeasti nautintoa. Kun saat tämän sisäistettyä, ei sulle tule siitä huonoa omaatuntoa.

Voit esim. pyytää naistasi kertomaan onko hän ajatellut tai tehnyt jotain "tuhmaa" ja sen jälkeen rankaiset häntä rajulla seksillä :)

On tavallaan hieman surullista että monet sub-naiset joutuvat elämään (alistamisen) puutteessa jopa koko elämänsä, kun eivät saa miestään mukaan alistamisleikkeihin.

Vierailija
11/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten eräänä yönä vaimon kanssa, kun lapset nukkuivat ja aloimme hyväillä seksi mielessämme, tuli puhetta pienen piiskauksen kokeilemisesta . Se alkoi kumpaakin kiihottaa ajatuksena heti ja hain pihakoivusta pieniä oksia kokeeksi.Vaimo halusi mennä vatsalleen peppu ylös ja levitti vähän jalkoja ja aloin virpoa häntä pepulle ja "sinne". Se ei ollut oikeastaan piiskausta eli ei kovaa lyöntiä. Sopivaa , pientä nautinnon antamista hänen mielestään. Hän kiihottui ihan heti, alkoi voihkia nautinnosta ja peppu liikkui tosi kiihottavasti...Muistan sen näyn vieläkin katulamppujen valossa makuuhuoneessamme... Hän pyysi lisää, lisää ja minähän annoin..Hän melkein laukesi jo siitä ensi kerralla, mutta halusi kuitenkin minut sisään kunnolla. Voi luoja miten hän nautti sen jälkeen yhdynnästämme. Ja minä kiihotuin todella paljon itsekin siitä mitä teimme. Hänen orgasminsa oli ennen kokematon varmaan. Hän otti ne vitsat ja alkoi vähän virpoa minuakin pepulle kun olin hänen päällään ja työntelin syvään.Kyllä se kiihotti, voin kertoa. Häntä kiihotti sekin kuulemma tosi paljon, kun teki minulle. Olemme tehneet samaa aina silloin tällöin ja se kiihottaa yhä, kun ei liian usein tee. Minulla on joskus ihana värisevä penisrengas samalla ja se lisää kiihotusta molemmille kun naimme. Se osuu klitorikseen. Suosittelen kokeilemaan...Tänään töiden jälkeen illansuussa varmaan taas tapahtuu ihania...Olemme jo yli 50 vee eli liittoa on takana paljon.

Vierailija
12/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla Ap:n vaimo.

Ehkä me ollaan vaan liian erilaisia ja pitäisi etsiä seksi muualta. En itse kiihottuisi siitä, että mies piiskaa vastentahtoisesti, silloinhan mä alistan sitä eikä toisinpäin.

Vierailija
13/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten eräänä yönä vaimon kanssa, kun lapset nukkuivat ja aloimme hyväillä seksi mielessämme, tuli puhetta pienen piiskauksen kokeilemisesta . Se alkoi kumpaakin kiihottaa ajatuksena heti ja hain pihakoivusta pieniä oksia kokeeksi.Vaimo halusi mennä vatsalleen peppu ylös ja levitti vähän jalkoja ja aloin virpoa häntä pepulle ja "sinne". Se ei ollut oikeastaan piiskausta eli ei kovaa lyöntiä. Sopivaa , pientä nautinnon antamista hänen mielestään. Hän kiihottui ihan heti, alkoi voihkia nautinnosta ja peppu liikkui tosi kiihottavasti...Muistan sen näyn vieläkin katulamppujen valossa makuuhuoneessamme... Hän pyysi lisää, lisää ja minähän annoin..Hän melkein laukesi jo siitä ensi kerralla, mutta halusi kuitenkin minut sisään kunnolla. Voi luoja miten hän nautti sen jälkeen yhdynnästämme. Ja minä kiihotuin todella paljon itsekin siitä mitä teimme. Hänen orgasminsa oli ennen kokematon varmaan. Hän otti ne vitsat ja alkoi vähän virpoa minuakin pepulle kun olin hänen päällään ja työntelin syvään.Kyllä se kiihotti, voin kertoa. Häntä kiihotti sekin kuulemma tosi paljon, kun teki minulle. Olemme tehneet samaa aina silloin tällöin ja se kiihottaa yhä, kun ei liian usein tee. Minulla on joskus ihana värisevä penisrengas samalla ja se lisää kiihotusta molemmille kun naimme. Se osuu klitorikseen. Suosittelen kokeilemaan...Tänään töiden jälkeen illansuussa varmaan taas tapahtuu ihania...Olemme jo yli 50 vee eli liittoa on takana paljon.

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa.

Vierailija
14/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa.

Sitä se tosiaan on myös luonnossa...Kertokaa , aiotteko kokeilla tai oletteko joskus kokeilleet tuollaista koivun oksilla? Tuo alkoi meillä itse asiassa saunavihdasta, kun joskus  vaimoa vihtoessani , kun hän makasi lauteilla vatsallan ja vihta osui peppuun ja ihan sinne asti..Kysyin, miltä se tuntui ja hän sanoi vain että mmm...ihanaa. Silloin ei tehty enempää, mutta sitten se tuli silloin sängyssä mieleen ja sitten hain ne oksat ja sitten...Joskus olemme kesällä metsässä tehneet sitä hetken mielijohteesta mättäällä...Häneltä housut alas...ja sitten saan takaa häntä...

Tänään illan suussa aivan varmasti on taas sen aika kotona, nyt tuntuu siltä...

Vierailija
15/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä taida olla piiskamies. Tykkää kun "käskytän" sekin vähän epämukavuusalueella..

Muuten menee hyvin mutta näissä ei nyt ajatus kohtaa. Voinko saada jostain asennetta touhuun?

Katsoppa joku sm elokuva jossa alistetaan siitä se lähteeM50+.

Vierailija
16/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näistä nyt SAATANA voisi keskustella ennenkuin aletaan leikkiä parisuhdetta ettei sitten huomata että oho mieltymykset ei täsmääkkään.

Vierailija
17/49 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se keskustelu paljoa auta etukäteen, koska silloin tietää vain siihen asti kokemansa. Meillä parisuhdetta 30vee takana ja nyt ekat lelut ja koko ajan menee villimmäksi. Mies intoutuu kaikesta, mitä kotiin kannan. Vielä ei ole piiskaa, mutta pian sekin. Kokeeksi läppäsin taannoin aktin aikana ja ihan kun olisi innostusta tuntunut. Vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakkaan innostuvani. Varmaan stratti nykypäivän klassikko eli 50 shades.kirjat. Nimenomaan kirjat eikö leffa! Jos niistä kuvauksista ei ala innostua niin turha piiskata - huono sanavalinta?

Mutta siis: joskus mieli muuttuu ajan kanssa omist alähtökohdista. Lisäisin vielä, että en kestä kipua yhtään missään muodossa ja silti tämä innostaa...

Vierailija
18/49 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teki eilen taas todella hyvää tuo koivun oksilla virpominen kummallekin. Hain oksat valmiiksi, vaimo tiesi mitä on odotettavissa, itsekin olin jo valmiiksi kiihottunut, vaimo oli valmiiksi halukas ja pyysi virpomista ja sai myös..Lisäksi nuolin vaimolle ekan orgasmin jo ennen yhdyntää...Ihana oli nainti...ääntä ja nautintoa...

Vierailija
19/49 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näistä nyt SAATANA voisi keskustella ennenkuin aletaan leikkiä parisuhdetta ettei sitten huomata että oho mieltymykset ei täsmääkkään.

Nomutku on niin NOLOOO! Ja miehen pitäisi kyllä tietää sanomattakin niistä kaikista selkeistä vihjeistä.

Vierailija
20/49 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välinekauppojen sivuilla taitaa olla ohjetta tästäkin. Turvasana, jolla varoittaa että ollaan rajoilla ja pitää himmata ja toinen jolla kaikki toiminta loppuu.

Mut entä jos siinä kaikessa tohinassa se turvasana unohtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä