Kenen kanssa lempisit, jos saisit?
Mitään ikäviä seuraamuksia ei tulisi, kuvitellaan, että olisit vapaa ja kyseinen henkilö myös. Nimikirjaimet.
Kommentit (40)
Sanotaan vaikka se hyvännäköinen Peppu nainen
Samalla kuntosalilla ja uimahallissa käy yksi todella hyvännäköinen poika. Joskus näytti saunassa hieman puolikovaa kaluaan, mutta ujous voitti ja lähdin suihkuun. Nyt häntä ei ole näkynyt vähään aikaan. Jos hän jotain ehdottaisi, niin ei painaisi vaimo eikä lapset, lähtisin heti...
Nimikirjaimet? Mitä järkeä tässä ketjussa on??
Yhtä ihanaa eksää, joka ei ole enää elossa ja sit yhtä poikaa, jonka kans on kerran pantu, mutta sitten yhteys katkesi.
Ensimmäisen haluaisin kokea vielä kerran, sulkea syliini ja haistella sen tukkaa, silittää sen poskea. Mulla on niin ikävä sitä välillä...
Jälkimmäisen kanssa taas haluaisin kokeilla uudestaan, paremmalla ajalla ja täysin rauhassa ilman, että luonani on muita samaan aikaan.
Harmittaa, kun päästin sen pojan liian nopeasti ja helposti lähelle, ja sitten jotain tapahtui.
Olin tehnyt henkisesti töitä sen eteen, että voisin antaa mahdollisuuden taas jollekin (ja itselleni) tuon ensin mainitsemani suuren rakkauden kuoleman jälkeen, ekaa kertaa.
Mutta ei se mee niin.
Jos tuo mies vaan olisi yhä elossa, mun ei tarvis satuttaa itseäni kaikenmaailman häntäheikkien kanssa, joille en ole edes ihminen.
Nyt kun mietin, en mä tuota elossa olevaa poikaa haluaisikaan enää. Se kohteli mua niin ala-arvoisesti eikä pitänyt minään.
Kuollutta eksää haluaisin, hitto kun sen saisikin puhallettua eloon ja voitaisiin olla ikuisesti yhdessä. Itkettää.
No, mä oon sen kans ikuisesti yhdessä mun muistoissa. En tarvi uutta miestä, kun oon jo kerran saanut kokea jotain niin puhdasta ja kaunista.
Jatkossa olen kiitollinen siitä, enkä tarvi enää ketään. Vittu mä oon rikki.
Eräs entinen työtoveri MM. Olemme jo eläkeläisiä. Minä naimisissa, hän sinkku. Upea, viehättävä naisellinen nainen! Tunteita on molemmilla.
Mun työkaveria ehkä. J jotain, oisko O.
Mies, jonka etunimi alkaa R:llä. Sukunimi ei tiedossa. Hgissä.
Eräs mies etelä-pohjanmaa. Ilmeisesti kerran sain tilaisuuden mutta menin lukkoon yllättävästä huomionosoituksesta kun ei kukaan vuosikausiin ole minkäänlaista kiinnostuksen osoitusta minulle antanut. Jälkeenpäin ymmärsin asian...sori ES että en tullut silloin vastaan. Nyt tajuaisin paremmin.
Punatukkainen misu laulu/soitinyhtyeestä Magma, katsokaa kummeli-pätkä, missä Danny vieraana. Voi luoja et on sexy ja ihana keikkuvine lanteineen ja törö-tisuineen!! :)
Pätkä on toki 90-luvulta, varmaan jo vanha luuska koko akka.
Kimmo H tosi pitkä mies. 83 tai 84 syntynyt. punaset hiukset luonnostaan.
R D jr (kyllä jopa nyt kun hän on 50)
Näyttelijä Jussi Vatasen kanssa. En tajua itsekkään mikä siinä kiihottaa :)