Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme raskaudet

26.05.2016 |

Itseäni kiinnostaisi kovasti tietää, tiedätkö jonkun tai onko itselläsi alkanut raskaus, vaikka sen ei pitäisi olla mahdollista. Esimerkiksi iän puolesta tai sterilisaatio antoikin vauvan saada alkunsa?

Kommentit (1)

1/1 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei pitänyt saada enää lapsia biologisesti, sanottiin jopa että ehkäisyä ei tarvitse.

Mulla on 2006 syntynyt poika, jonka jälkeen sainkin neljä kohdunulkoista raskautta. Oikea munatorvi on poistettu. Vasen repeai pahasti kun sinne jäänyt raskausmmateriaali puhkesi vartsaonteloon. Vasen munatovi tähystettiin ja todetiin sen olevan arpeutunut upeen. Lääkäri sanoi,että sama asia kuin siihen olisi laitettu klipsi ehkäisyä varten. Nämä kohdun ulkoiset on tapahtuneet 2007-2008.

No toissa viikolla alkoi olla olo että nyt on tapahtunut jotain. En laskeskele kiertoa koska sillä ei ole ollut minulle mitään merkitystä. Jotain tuttua olossa oli ja ostin sitten naureskellen raskaustestin. Eipä naurattanut enää kun siihen ilmestyi vahva plussa.

Toki lähdin sitten lääkäriin koska olin varma että siellä se on jossain sisuskaluissa. Ultrasivat ja kappasi kohdussa oli pseudosäkki ja siellä 4mm sikiökaiku ja jopa syke satiin näkymään. Viikkoja oli silloin siis 5-6. Asia varmistunee 21.7 äitipolilla johon minut lähettivät.

On ajatukset melko sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla