Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuisitteko?

Gaga
26.05.2016 |

Eli tilanteeni on nyt se et olen ns. Yksinhuoltaja.. Viimesen puolivuotta lapsen isä missannut lapsen hoidoissa eli ei tule sovitusti paikalle kun töihin pitäs lähtee, (lapsen isä on asunnoton eli lapsi ei voi olla isän kanssa muualla kun mun luona) mistään en apua saa on lastensuojelut ja kaikki käyny läpi ja kaikki sanoo että lapsi vaan 24/7 päiväkotiin. Mutta mua mietityttää tässä se kun itselläni on sellaiset työajat että lapsi saattaa olla päiväkodissa montakin päivää putkeen. Eli mitä te tekisitte??? Laittaisitteko lapsen päiväkotiin vai irtisanoutuminen????

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaga kirjoitti:

Eli tilanteeni on nyt se et olen ns. Yksinhuoltaja.. Viimesen puolivuotta lapsen isä missannut lapsen hoidoissa eli ei tule sovitusti paikalle kun töihin pitäs lähtee, (lapsen isä on asunnoton eli lapsi ei voi olla isän kanssa muualla kun mun luona) mistään en apua saa on lastensuojelut ja kaikki käyny läpi ja kaikki sanoo että lapsi vaan 24/7 päiväkotiin. Mutta mua mietityttää tässä se kun itselläni on sellaiset työajat että lapsi saattaa olla päiväkodissa montakin päivää putkeen. Eli mitä te tekisitte??? Laittaisitteko lapsen päiväkotiin vai irtisanoutuminen????

Vaihda työpaikkaa ilman muuta.

Vierailija
2/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa lastenhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää putkeen? Miten?

Vierailija
4/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisit? Kai sulla on toinen työpaikka katsottuna valmiiksi? 

Vierailija
5/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa hoitaja kotiin. Jos teet tuollaista työtä, palkkasi on todennäköisesti reilusti yli 4000 e/kk ja sulla on varaa hyvinkin hoitajaan. Saat siihen myös erilaisia tukia, kuten yksityisen hoidon tukea ja mahdollisesti myös TE-toimisto tukee, jos palkkaat työttömän. Vaikein pala tuossa taitaa olla sopivan ja luotettavan henkilön löytäminen.

Vierailija
6/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä sä nyt teet kun lapsen isä ei tule paikalle? Onko lapsi minkä ikäinen? Onko hän jo valmiiksi vuoropäiväkodissa? En nyt ihan helposti neuvoisi jättäytymään sosiaalitukien varaan, lapsi päiväkotiin ja yritän saada vuorot järjestymään mahdollisimman vähillä monipäiväisillä hoidoilla. Onhan siellä muutkin lapset samalla tavalla. Ja tietenkin olet kokoajan hakenut päivätöitä?

Vierailija
7/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs toi nyt on mahdollista? Oletko töissä risteilyaluksella esim 8 pvää putkeen??? Vai lääkärinäkö tee päivystystä??? Nimittäin missään muussa työssä ei tässä maassa joudu kyllä vuorokausia putkeen pitämään lasta hoidossa, työaika pitää siitä huolen...

Vierailija
8/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan hienoista isävalinnoista.....

Vierailija
9/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. lentoemäntä tai -kapteeni, laivatyöntekijä, kaupparatsu.... Kaikki eivät tee 8-16 työtä.

Vierailija
10/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs toi nyt on mahdollista? Oletko töissä risteilyaluksella esim 8 pvää putkeen??? Vai lääkärinäkö tee päivystystä??? Nimittäin missään muussa työssä ei tässä maassa joudu kyllä vuorokausia putkeen pitämään lasta hoidossa, työaika pitää siitä huolen...

Nimittäin äläpä ole noin topakasti esittämässä mielipiteitäsi jos et yhtään ehdi miettimään ennen kuin vastaat.

Vierailija
11/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit yhä avioliitossa sen miehen kanssa, niin lapsen voi laittaa päiväkotiin kun vanhemmat ovat työssä!!

Vierailija
12/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa hoitaja kotiin. Jos teet tuollaista työtä, palkkasi on todennäköisesti reilusti yli 4000 e/kk ja sulla on varaa hyvinkin hoitajaan. Saat siihen myös erilaisia tukia, kuten yksityisen hoidon tukea ja mahdollisesti myös TE-toimisto tukee, jos palkkaat työttömän. Vaikein pala tuossa taitaa olla sopivan ja luotettavan henkilön löytäminen.

No sille hoitajalle pitäisi maksaa monen päivän rupeamat öineen, ei taidi ihan 4000 riittääkään.

Vierailija
13/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 tarhaan ja yrität fiksata vuoroja parhaasi mukaan. Samalla etsit pvä töitä. Olen itse ollut samassa tilanteessa epäsäännöllisessä kolmivuoro työssä. Turhaan luotat mieheen joka ei pysty edes asuntoa itselleen hoitamaan, onko paras hoitaja lapsellesi?

Vierailija
14/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. lentoemäntä tai -kapteeni, laivatyöntekijä, kaupparatsu.... Kaikki eivät tee 8-16 työtä.

Esim lentokentän turvatarkastajilla on 13h vuoroja ja ne voi alkaa esim klo 4 aamulla, vietkö sitten lapsen klo 03 hoitoon? Kyllä siellä yh:t joutui pitämään useamman päivän putkeen hoidossa, mutta onhan siinä sitten vastaavasti paljon pitkiä 3-4-5 päivän lomia joka jaksossa.

Vierailija
15/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että porukka ei tajua että on olemassa iso joukko ihmisiä, joiden pitää nukkua päivällä, koska menevät yöksi töihin.

Kuka hoitaa silloin lapsen päivällä kun sairaanhoitaja yh äiti nukkuu? Lapsi on silloin sekä päivän että yön hoidossa. Aamulla väsynyt äiti hakee pirteän hyvin nukkuneen lapsen tarhasta!

Vierailija
16/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että porukka ei tajua että on olemassa iso joukko ihmisiä, joiden pitää nukkua päivällä, koska menevät yöksi töihin.

Kuka hoitaa silloin lapsen päivällä kun sairaanhoitaja yh äiti nukkuu? Lapsi on silloin sekä päivän että yön hoidossa. Aamulla väsynyt äiti hakee pirteän hyvin nukkuneen lapsen tarhasta!

Tuo on ammatinvalintakysymys. Jos moista duunia tekee ja pyöräyttää siihen lapsen, on toivottavasti miettynyt hoitokuvioita etukäteen.

Vierailija
17/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Selvennän siis vähän. En todellakaan ansaitse 4000€/kk. Tällä hetkellä lapsi normaalissa päiväkodissa mistä maksan 130€ joten ei pysty rahallisesti kyllä enää hoitajaa maksaa siihen päälle. Mulle jää verojen jälkeen noin 1700€/kk jos alan työaikaa lyhentää se vaikuttaa palkkaan, sillon jo sama olla työttömänä. Mulla on siten työt eträ iltaa ja aamua sekasin. Aamulla alkaa työt jo 06:00 (päiväkoti aukeaa 07:00) mä lähden 05:00 töihin. Sama iltavuorossa päiväkoti menee kiinni 17:00 mä pääsen 18:00. Ja ei ole valmiina työpaikkaa. Ja olen liitossa joten en tippuis heti kelan rahoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän