Vierailija

Ne ovat jo vanhoja rikoksia ja tuomiot aikoja sitten kärsitty. En haluaisi turhaan pelotella kunnollisia vastakkaisen sukupuolen edustajia pois jo alkuvaiheessa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kyllä pitäisi, kertomatta jättäminen tollaisissa asioissa on sama kuin valehtelu ja jossain vaiheessa sellaiset asiat tuppaa tulemaan esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mun mielestä heti alkuvaiheessa tarvi. Sitten kun alkaa homma mennä vähän vakavammaksi niin olisihan ne hyvä ottaa puheeksi. Toinen kun saattaa joskus kuulla niistä muualta niin on parempi jos olet itse kertonut.

Mun mies kertoi. En säikähtänyt koska tunsin tyypin jo hyvin ja ymmärsin että vastaavaa ei enää tapahtuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne ovat jo vanhoja rikoksia ja tuomiot aikoja sitten kärsitty. En haluaisi turhaan pelotella kunnollisia vastakkaisen sukupuolen edustajia pois jo alkuvaiheessa.
Kuvittele itsesi vastaavaan tilanteeseen: tahtoisitko vanhoista rikoksista ja tuomioista?

Vierailija

Ei tietenkään heti ensimmäisillä treffeillä tarvitse olla kertomassa. Kuitenkin mielestäni siinä vaiheessa pitää kertoa, kun homma alkaa muuttumaan vakavammaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä heti alkuvaiheessa tarvi. Sitten kun alkaa homma mennä vähän vakavammaksi niin olisihan ne hyvä ottaa puheeksi. Toinen kun saattaa joskus kuulla niistä muualta niin on parempi jos olet itse kertonut.

Mun mies kertoi. En säikähtänyt koska tunsin tyypin jo hyvin ja ymmärsin että vastaavaa ei enää tapahtuisi.

Alapeukuttajilta kuulisin mieluusti perustelut. :)

Vierailija

Vain, jos ne vaikuttavat jotenkin nykyiseen elämään. Itselleni tärkeämpää on ihmisen arvomaailma kuin hänen menneisyytensä. Arvomaailman taas oppii oikeasti tuntemaan vasta ajan myötä.

Vierailija

Menee hieman asian vierestä.Kaikkea ei tarvitse kaikille kertoa, mutta mielestäni vakava seurustelu on sellainen tilanne että molempien tulee kertoa taustansa, jotta toinen voi tarvittaessa perääntyä.Tiedän tapauksen jossa parille oli tulla avioero (ja tulikin joidenkin vuosien kuluttua),kun toinen oli salannut lievän huumeiden käyttönsä.Itse olen kertonut välittömästi "white trash" taustani ja molemmilla kerroilla mies on jättänyt mietittyään asiaa." Mitä ihmisetkin ajattelisivat." Onneksi ei enää tarvitse pohtia moista:DD. Odotettavissa kun on vain kuolema ja loppujen lopuksi ihan hyvin olen elämäni "suorittanut".Taustasta huolimatta.

Vierailija

Kyllä tollaset isot asiat kannattaa kertoa aika alkuvaiheessa :) ei tietenkään ekan tai takan tapaamisen yhteydessä, mutta kuitenkin pian.

Muuten, myöhemmin, kumppanista voi tuntua harhaanjohdetulta ja saattaapi kyseenalaistaa sen mitä muita isoja luurankoja kaapissa lymyilee. Kaikilla meillä on historia ja varmasti menneisyydessä tapahtumia joista ei voi olla kovinkaan ylpeitä. Kyllä luulis normaalin ja ns kunnollisen naisen sen ymmärtävän. Itse ainakin ymmärsin :) ja vastavuoroisesti kerroin omat ikävimmät "salaisuudet" pois alta.

Ei mielestäni tarvitse jos kerran seksihistoriastakaan ei tarvitse kertoa. Miksi pitäisi kertoa jotain sellaista mikä on taakse jäänyttä elämää? Kukaan tuskin ensimmäisenä kysyy, että oletko rikollinen, joten ihan turhaa kertoa.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Pitää kertoa jos sillä voi olla vaikutusta myöhempään elämään. Esim adoptio tai asuntolaina tms. Mutta onhan se noloa jos kumppani saa muualta kuulla vuosien päästä. Tulee kusetettu olo.

Vierailija

Olet elämänkokemustesi summa ja tällaisen lainkuuliaisen kansalaisen näkökulmasta rikollisuus ja vankila ovat aika isoja kokemuksia, jotka ovat muokanneet luonnettasi. Kerro siis.

Jos salaat, joudut koko ajan varomaan, asiasta tulee itseään isompi, kumppanisi vaistoaa salaamisen ja alkaa etsiä sille selitystä omin neuvoin ... Luottamushan siinä menee. Et luota mahd. kumppaniisi kovin paljon, jos luulet menettäväsi hänet rikollisen menneisyytesi takia. Älä pahenna tilannetta, vaan kerro. 

Vierailija

Kyllä ne muutenkin tulee ilmi sitten eli eipä sillä väliä. Rikollisen paskasakin kanssa suhde ei koskaan ehtisi syventyäkään, koska kyllä se ali-ihmisyys aina jotenkin paljastuu.

Vierailija

Naispelko22 kirjoitti:
Ei mielestäni tarvitse jos kerran seksihistoriastakaan ei tarvitse kertoa. Miksi pitäisi kertoa jotain sellaista mikä on taakse jäänyttä elämää? Kukaan tuskin ensimmäisenä kysyy, että oletko rikollinen, joten ihan turhaa kertoa.

Terveisin Naispelko22

sitä se parisuhde on että hyväksyy toisen kaikkine vikoineen. ei tietenkään heti mutta kaikki pitäisi kertoa pikkuhiljaa mitkä saattavat tulla jostain muualta esiin.

tässä juuri tuli paljon jutusteltavaa naiseni kanssa kun puhdistelin ja järjestelin tietokonetta päivittämistä varten minkä takia joutusin kaivamaan kaikki hänen lomakuvansa sieltä sun täältä (miksi ihmiset eivät osaa pitää niitä yhdessä paikassa prkl sentään?) ja sieltä iski esiin aika paljon hänen asioita hänen entisistä säädöistään ja tekemisistään. kuvia mustelmista mitkä hakkaava exä oli aiheuttanut, monen eri ukon kanssa alastonkuvia puolelta toisin, sekstailuviestejä yms tekstiä mitkä oli tallentanut kuvina koneelleen varmaankin siitä syystä että on käsi näiden kanssa eikä osaa logia erikseen napata talteen. tiedä syytä miksi piti tallentaa niitä mutta onneksi oli heti vieressä jotta sain kysyttyä asiasta enkä joutunut päässäni pitkää vatvomaa näistä. vähän arkaili ensin mutta kertoi mitä ne kaikki oli ja ainut mistä saarnasin oli hänen lähettämät alastonkuvat tuntemattomille äijille mitkä oli bongannut deittisivustoilta. ja siinäkin selitin nätisti että nuo kuvat jäävät tod.näk. talteen ja näyttelevät niitä mielellään kavereilleen jos eivät olleet kuin seksin perässä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat