Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voidaanko taas kerrata miten oikeasti otetaan suihin niin että mies menee ihan sekaisin kun tuntuu niin hyvältä. Olen nyt useamman miehen kanssa ollut ( yhden illan juttuja) ja toisilla silmät pyörii päässä ja kehuvat seuraavana päivänäkin kuinka ihanaa oli. Jotkut taas haluavat että imen mutta melkein heti ohjaavat tai pyytävät lopettamaan. Mitä teen väärin ? Haluaisin olla hyvä! Nähnyt kun ne pari miestä saanut menemään ihan sekaisin ... on niin mahtavaa nähdä etttä saan toisen nauttimaan ja muutenkin onhan se niin kivaa ! :D
Joten, kertokaas sellaisia YLEISIÄ kikkoja mistä miehet tykkää mahdollisimman paljon !

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mika kirjoitti:
Harjoittele banaanilla. Jos banaani hyväksyy tekniikan se kelpaa myös miehille

Keskusteletko useinkin banaanien kanssa?

Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Harjoittele banaanilla. Jos banaani hyväksyy tekniikan se kelpaa myös miehille

Keskusteletko useinkin banaanien kanssa?

Päivittäin

No more Mr Nice guy

Vierailija

Tunnistan sen miehen ääntelystä ja kiihottaa ihan helv..... kuunnella sitä. Jos mies vielä saa sanottua, miten hyvältä se tuntuu ja joku on kuulostanut kuin alkaisi itkeä.

Rakastele sitä. Se on psykologinen tekijä.
Ime varovasti ja paina kielellä kitalakea vasten (tiukkuus).
Varo hampaitasi, auta kädellä välillä.
Laita hyvät meikit. Hommaa on vielä kivempi katella.

Eturauhasta voi hieroa ulkopuolelta.
Painat voimakkaasti pallien takaa ja liikutat edestakaisin.
Näin äijältä tulee alle minuutissa ikään kuin väkisin.
Vähän eri juttu jos haluaa nauttia pidempään.

Toisille on tärkeää, että nielee. Mulle ei.
Vemppaamalla voi laskea tisseille tai kiireessä paidalle.
Kasvoille tuleminen on kiva, jos nainenkin hyväksyy sen.
Se EI OLE alistamista kuten jotkut kuvittelevat, ellei pakota.
Upeata on myös sillä lastilla leikittely. En tiedä miksi.

Ja miehille sen verran, että tällaista naista kannattaa kunnioittaa.
Seksi ei loppunut siihen, vaan hänelle alkaa.
Ellei saanut jo. Hommaa ei jätetä kesken kun ite sai jo.
Ellei ole sovittu, että toinen sitten toisen kerran.
Mun exän kanssa hoideltiin joskus eri päivinäkin toisiamme.

Vierailija

En ala sen enempää neuvomaan, mutta jos mies käskee lopettamaan, niin Se ei tarkkoita välttämättä ett olisit huono. Päinvastoin tuntuu liian hyvältä ja mies haluaa ehkä laueta vasta pilluusi.

Vierailija

Lopettamaan pyytävät voivat pelätä laukeavansa lämmittelyyn. Tai sitten että tulevat aktissa liian nopeasti. Ei siis välttämättä johdu siitä, että olisit huono vaan päinvastoin..

Vierailija

Ei ole oikeaa tapaa. Yleensä se tuntuu aina todella hyvältä.

Mutta tapasin naisen tässä mikä syväkurkuttaa. Siis ihan pyytämättä. Siitä menee ihan sekaisin kyllä ja jösses niitä ääniä, yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta tapasin naisen tässä mikä syväkurkuttaa. Siis ihan pyytämättä. Siitä menee ihan sekaisin kyllä ja jösses niitä ääniä, yms.

Tän oon kuullu niin usein ennenkin, mutta MIKÄ niissä KAKOMIS äänissä kiihottaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tän oon kuullu niin usein ennenkin, mutta MIKÄ niissä KAKOMIS äänissä kiihottaa?

Mies luulee, että sillä on isokin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies luulee, että sillä on isokin.

No itse olin lähinnä, että mitä helvetin ihmettä nyt tapahtuu.... Eka kerta eläissäni. On multa poskeen otettu, mutta ei koskaan näin. Oli se kyllä kiihottavakin. En voi kiistää.

MonaLisa

Oma tekniikkani:

Ota mulkusta kunnollinen ote ja runkkaa sitä hyvällä tahdilla.

Samalla otat mulkun suuhusi, pyörität kieltä terskan ympäri ja

välillä imet terskan nipukkaa...

Tätä ei yleensä kovin kauaa tartte tehdä, kun lasti lentää.

Hyväksi havaittu tekniikka jo 30 vuoden treenauksen jäljiltä.

Kaikki on kiittäneet (jossei oo pyörtyneet)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa imeä munaa, kuten ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa nuolla pimppiäkään.

Eikä se miehen säkenöitten näkemisen puute välttämättä johdu sinusta, vaan miehen omasta, sen hetkisestä vireystilasta, jota hän ei aina voi itsekään hallita. Käytä välillä käsiäsi, kiusoittele hiuksillasi, sukkiksillasi jne., vaihtele, vartioi, kuuntele hänen reaktioitaan. Ja sit taas, kun veitikkansa herkistyy, ota se suuhusi. Parhaimmillaan pystyt pitämään hänet kaaauan aivan laukeamisen rajalla, jolloin hän jo kenties pyytää päästä loppuun saakka.

Joka tapauksessa hän varmasti arvostaa haluaisi tehdä hänelle hyvää. Oikea asenne sulla! Sillä onhan myös niin pirun kiihottavaa tehdä vastavuoroisesti naiselle hyvää, saada hänet tolaltaan kiimasta ja saattaa hänet laukeamisen yli.

M50+

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat