Vierailija

Olin siis kertonut monta viikkoa aiemmin et mulla on edessä eräänlainen leikkaus. Mä normi myyjän möllökkä mutta tiedän paljon asioista. Muistutin aeiemmin et jään pitkälle lomalle, tarviiko apua ko projektista. Kuulema eivät. No olin herämössää ja esimies kysyi apua facebookin kaitta. Aiemmin on laittanut facessa la-su yönä et oli varmaan paras irtisanoutua kun oon niin sairas etten pysty tekee töitä kokoajan täsillä.

Mulla myös paljon sairaslomia tulossa kai, krooninen sairaus ja tämä ja toinen esimies ovat vihjaileet et kannataisi sanoa itteni irti (eivät halua maksaa sairaslomaajan palkkaa.) Ei ees kiinnosta neuvoa pätkääkään tuon takia provektissa jonka ainoa osaaja olen, kauheen paha mieli kun heti lempataan tai yritetään lempata :(

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos pystyy notkumaan siellä Facebookissa niin eikö siellä samalla pysty muutamaan kysymykseen vastaamaan?

En todellakaan notkut facessa, puhelin vaan iloitta jos sinne jon tullut viestejä. Olin leikkauksen jälkeen niin pöllyissä etten oikein ees osannut vastata.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos pystyy notkumaan siellä Facebookissa niin eikö siellä samalla pysty muutamaan kysymykseen vastaamaan?

En todellakaan notkut facessa, puhelin vaan iloitta jos sinne jon tullut viestejä. Olin leikkauksen jälkeen niin pöllyissä etten oikein ees osannut vastata.

Ap

Puhelin siis ilmoittaa! Ja se puhelin oli mukana jotta voin ketoa aviomiehelle ja äidille kuulumisia.

Vierailija

Onko facebook ns. työkalu töissänne? Käytetäänkö sitä  viestintäkanavana muutenkin vai oliko tämä kerta ainut ja ainutlaatuinen?

Älä vain irtisano itseäsi. Ja jos et kuulu liittoon, liity sinne viimeistään nyt ja sit kysele sieltä neuvoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräämössä notkut facessa? Niin varmaan.

En notkunut mutta usko pois, sinne todaan puhelin et voi soittaa läheisille ja mulla on puhelimessa fb.

ap

Vierailija

Onko tää nyt oikeasti niin iso ongelma, että siitä pitää kaksi avausta tehdä? No joo, ei ole asiallista tuo irtisanoutumiskehotus, mutta että ihan neuvoa kehtaavat pyytää?

Mulle on soitettu töistä privapuhelimeen äitiysloman aikana ja kysytty neuvoa, ei tullut mieleenkään vetää siitä hernettä nenään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhelin siis ilmoittaa! Ja se puhelin oli mukana jotta voin ketoa aviomiehelle ja äidille kuulumisia.

Et saa puhelinta heräämöön. Se pitää jättää lukittavaan kaappiin pukuhuoneessa (jos päiväkirurginen leikkaus) tai osastolle. Älä kuvittelekaan, että ne leikkaussalissa antaa sun pitää mukana sellaista bakteeripesää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko facebook ns. työkalu töissänne? Käytetäänkö sitä  viestintäkanavana muutenkin vai oliko tämä kerta ainut ja ainutlaatuinen?

Älä vain irtisano itseäsi. Ja jos et kuulu liittoon, liity sinne viimeistään nyt ja sit kysele sieltä neuvoa.

No ei käytetä. Ja oli toinen kerta, sama esimies on aiemmin morkannut mua pe-la yönä sielä kun oon ollut paljon sairaslomalla. Viestit on tallessa mutta en tiiä onko niistä sitten hyötyä..

En halua mitään koskatamista tms, vain sen et saisin ok kohtelun ja parannella itseni rauhassa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En notkunut mutta usko pois, sinne todaan puhelin et voi soittaa läheisille ja mulla on puhelimessa fb.

ap

Sinne EI tuoda puhelinta! Hoitajien tehtävänä ei ole tuoda sinulle sanomalehteä tai karkkiakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Siis joku hoitaja osastolta menee sun potilashuoneeseen, ottaa sieltä puhelimen laatikosta, kiikuttaa sen jossain muussa kerroksessa olevaan heräämöön siksi, että voit soitella puolisolle? Ihan ei nyt mene täydestä tämä tarina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Et saa puhelinta heräämöön. Se pitää jättää lukittavaan kaappiin pukuhuoneessa (jos päiväkirurginen leikkaus) tai osastolle. Älä kuvittelekaan, että ne leikkaussalissa antaa sun pitää mukana sellaista bakteeripesää.

OOn ollut heräämössä kaksi kertaa ja sinne on tuotu mun laukku ja vaatteet ja puhelin kun oon herännyt ja pyytänyt. Leikkausaliin ei oon saanut niitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt oikeasti niin iso ongelma, että siitä pitää kaksi avausta tehdä? No joo, ei ole asiallista tuo irtisanoutumiskehotus, mutta että ihan neuvoa kehtaavat pyytää?

Mulle on soitettu töistä privapuhelimeen äitiysloman aikana ja kysytty neuvoa, ei tullut mieleenkään vetää siitä hernettä nenään...

Yhden avauksen tein, ei aavistustakaan tuon toisen tekemästä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

OOn ollut heräämössä kaksi kertaa ja sinne on tuotu mun laukku ja vaatteet ja puhelin kun oon herännyt ja pyytänyt. Leikkausaliin ei oon saanut niitä.

Minä ole töissä heräämössä, siellä ei toimita noin. Potilaan tavarat ovat hänen lukollisessa kaapissaan ja ne saa siinä vaiheessa, kun on valmis siirtymään heräämöstä kotiinlähtevien alueelle.  Jos potilas on osastohoidossa, odottavat tavarat siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ohis mutta leikkaamo ja heräämö ihan  eriasioita!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ohis mutta leikkaamo ja heräämö ihan  eriasioita!

Tietenkin ne on eri asioita, mutta miten kuvittelet potilaalla olevan puhelimen heräämössä, jos hän ei ottanut sitä mukaan jo leikkaussaliin? Hoitajat EI saa mennä potilaiden lukituista kaapeista hakemaan tavaroita, joten joko puhelin on kaapissa tai sitten se on mukana kuten silmälasit.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat