****MARRASMASUJEN VIIKONLOPPU****
Aloitin nyt sitten viikonlopulle oman pinon ku tuo toinen pino alkaa olla jo tooosi pitkä ja sielä muutama jo ehdottikin uuden pinon aloittamista.
Kommentit (37)
Tein äsken apteekin oman testin kun en jaksanut odottaa kauempaa mutta se näytti negaa:( on tämä kummaa kun ne liuska testit näyttäisi ilmeisesti plussaa tai sellaisen käsityksen sain kun kaksi viivaa siinä näkyy mutta nyt tuli sitten apteekin testillä nega pitää varmaa nyt jaksaa vaan odotella ja testaa sitten ensiviikolla uudestaan jos aihetta vielä on.
Carita:no johan nyt on, onko se ihan puhdas nega joka tuli sillä apteekin testillä? Paljo sulla on kp nytte?
Yks kaveri teki joskus semmosen testin missä toisen viivan kuulu lähteä pois jos on raskaana, en tiä merkkiä enkä ite ole moisiin törmänny koskaa ja mikäli oikein ymmärsin niin ne sun liuska testit ei ollu tommosia?
Täälä inhottavat alavatsa kivut, joten eiköhän ne menkat sieltä ajallaan tule. Raskauden suhteen ei niin minkäänlaisia tuntemuksia...pläääh :( no eipä silti justhan tää yritys vasta alotettiin..mut mä oon niiin kärsimätön!
Joo puhdas nega testiin tuli siihen apteekin testiin ei edes haamua tullut ikävä kyllä.
Tällä hetkellä kp30 viime kiero oli kp24 mutta se olikin yllättävän lyhyt ja pisin väli on ollut 2kk mutta harvassa sellaiset välit on yleensä se vissiinkin pyörii tuossa kp30 tiennoilla joten aika epäsäänölliset ovat.
Ei minun tietääkseni ne testit olleet sellaisia missä toisen viivan olisi pitänyt lähteä tai ainakin näin luulisin.
Harmittaa kyllä kun tämä tilanne meni taas näin vaikeaksi että ei nyt ota sitten selvää onko tässä raskaana vai ei pitään vaan näköjään odotella ja katsoa miten tilanne etenee ehkä ensiviikolla sitten tilanteeseen saadan selvitys.
jos kiertosi on nyt yli 30 päivää, niin sinun ovulaatiosi on ollut aika myöhään... eli sepäs ei välttämättä vielä testissä näy. Oletko kokeillut aconeita? Ne näyttävät aikaisemmassa vaiheessa plussan, kun esim. tuo apteekin oma :) Meinasin tänään sortua kaupassa tuohon samaiseen testiin millä testailit, mutta taidan ostaa jonkun luotettavamman testin. Niin ja tietty odotan eka muutaman päivän menkkoja.
Tajusin tänään kaamean asian... jos nyt ei ole tärpännyt, niin seuraavaan kiertoon tulee tauko. meillä menee miehen kanssa niin ristiin työvuorot, joten hädin tuskin näemme toisiamme oviksen aikaan. Eli seuraavaksi siis alan tammivauvaa haaveilemaan. No saampahan stressivapaan kuukauden ;) ja alkuvuoden vauvakin olisi tervetullut :)
menkka jomotuksia tuli taas tänään :( jatkuva tunne, että jotain alkaa vuotamaan. Vessareissut menee taas pelon vallassa. JA HUI tänään on kp29/30-34. Maanantaille odotan oviksen perusteella menkkoja alkavaksi.
Nyt pitää alkaa töitä tekemään... hyvää yötä kaikille.
-anzq-
missä olet ja mikä on tilanne???? enhän minä suinkaan utelias ole ;) Ajattelin vaan kun aika samoissa pyöritään.
Täällä ollut toiminnan täyteiten viikonloppu ja tänä aamuna kun heräsin niin totesin tädin vierailun lähestyvän. Tuntemukset on niin selvät, että erehtyminen ei taida tulla kysymykseen, Plääh... :(
No eipä meillä tuota yritystäkään ole takana vielä kovin pitkään, mutta jotenkin tämä vaan tuntuu niin tylsältä.
Ehkä se ikä kuitenkin rupeaa vaikuttamaan,vaikka vasta kolmekymmentä täyttyy. Edelliset lapset kun on saaneet alkunsa ns. kertalaakista..
Hivenen itsekeskeinen pinoutuminen, mutta nyt vaan harmittaa niin kovin.
Kp vasta 24/n28
Nimittäin mulla alkoi ke/to välisenä yönä ekat menkat km:n jälkeen. Ekan päivän vuoti ihan normaalisti ja tokana vähän mut sitten loppu. nyt on kp4 eikä vuotoa ole tullu sen jälkeen. Yleensä aina mulla menkat kestää sen 7pvä. Eli 4-5pvä runsasta vuotoa ja sit vähenee pikku hiljaa. Rinnat on isot ja nännin pihat tummemat kuten muissa raskauksissa. Voisko ola mahdollista että oli vale menkat? Voiko menkat muutua näin tragedisesti km:n jälkeen?? Auttakee!!!!
Nipsu:voi johtua siitä keskenmenosta et nyt oli niin lyhyet menkat, muistelisin et itellä meni kans just noin et km:n jälkeen ne oli niukemmat ja kesti vaan muutaman päivän. Kyllähän se km siinä sotkee aluks kiertoa.
Täällähän minä.... =)
Olen lukenut teidän juttujanne kyllä, mutta kun omassa navassa ei ole mitään mainittavaa tapahtunut, niin en ole pinoutunut. =/
Tänään on kp 29/30 (-34)... Ei ole menkkaoireita, kuten alaselän jomotusta tai sellaista ollut, mut ehtii kyllä tulla jos täti on matkalla.
Rinnat on edelleen lähes kosketusarat, sain miehenkin noloksi, kun tiuskasin, ettei saa niin kovin tarrata kiinni... =) Ja väsynyt olen, mut johtunee aikaisista aamuherätyksistä, olen kans töissä tän viikonvaihteen.
Pe-aamuna mittasin eka kerran lämmön, oli 36,8, mut se voi olla mun norm. lämpöä, ei ole oikein mihin verrata, kun en ole niitä mittaillut. Sit eilen ja tänä aamuna unohtui mitata. =(
Mutta tiistaina testaan, jos on aihetta!
Tsemppiä meille kaikille ja plussatuulia!+++
KJ25
Vielä ei kummempia menkka- eikä raskausoireita ole, mutta eilen illalla alkanut hiiva sai sydämen lyömään pari kertaa tyhjää... olisiko tämä mun eka raskausoire?!? Mulla nimittäin raskauden ihan alusta loppuun asti on ollu hiivaa niin paljon, ettei mitään määrää. Ja nyt !,8vuotta hiiva on pysynny pois - siis tämän koko raskauden jälkeisen ajan.
No, ensi viikolla selviää. Menkat alkavat tod.näköisesti alkuviikosta, mut viimeistään perjantaina. Ajattelin nyt kuitenkin testailla jo tiistaina... hätänen kun olen... jos tätiä ei siis vielä silloin ole näkynyt...
Mukavaa laskiaissunnuntaita ja kaikki innolla pulkkamäkeen!!
t.satu
Aamulla tein sen kontrollitestin ja kyllähän sieltä PLUSSA paukahti, kuten odottaa saattoi = ).
Ulkoilemasta juuri koirien kanssa tultiin ja iltapäivällä pulkkamäkeen. Upea keli ainakin Lahdessa. Aurinko paistaa ja asteita - 5.
Laittakaahan tiistain testailijat sitten viestiä. Tänään yksi töihin ja sitten tiistaina vapaa, niin ehdin teidän viestejä odotella.
On ollut hirveästi kiirettä,mm, iso tentti oli perjantaina, johon luin tukka putkella.
Täällähän oli jo sattunut ja tapahtunut, pahoitteluni niille joiden luo täti änkesi ja onnittelut plussanneille!!!!=)
ANZQ, pisti silmään tuo että teille tulee tauko jos ei tästä kierrosta tärppää, meille tulee myöskin parin kuukauden tauko jos ei nyt ole tärpännyt. Tämä johtuu ihan taloudellisista syistä, ikävä kyllä... Mutta oon ajatellu niin, että ehkä se pieni tauko tekee ihan hyvääkin, jos sitten ei enää stressais niin paljon tätä asiaa.
Mulla kp 26/32-33, eli piinailtavaa aikaa vielä riittää. Yhtään mitään oireita ei ole, ja jotenkin on sellanen olo, että ei sitä plussaa saada tästäkään kierrosta. En osaa sitä oloa sen kummemmin selittää, se on vaan sellanen tunne... =( Tää on siis " jo" neljäs yrityskierto.Masentaa. Tai lähinnä kai PELOTTAA että jossain on jotain vikaa...
No, se hyvä puoli tässä on, että en kovin paljon stressaa ja etsi oireita, kun on sellanen olo että ei ole tärpännyt. Säästyn sitten ihan kamalilta piinailuilta...
Ja sen päätin, että seuraavan kerran teen testin kun kp on vähintään 35, koska nyt kun mietin niin oon noissa aikasemmissa kierroissa testannu ihan liian aikasin=täysin turhaan, kun nega on aina ollut ja sit parin päivän päästä täti hyökännyt.
Sori oma napa...
Mutta nyt pystyttämään kisastudiota!!!!! =D =D
Torstaina ja perjantain tuli siis himpun verran oranssia limaa. Eilen ei mitään. Tänä aamuna aika paljon samaista limaa. Ei oikein anna toivoa tämä. Eikä muutenkaan ole mitenkään raskautunut fiilis.
Hiivatulehdus mullakin muuten pukkas tuossa viime tiistaina. Viimeksi on ollut kierukan takia tulehduksia. Nyt ei edes lääke tunnu auttavan. Täytyy varmaan hakea vielä voidekin. Mutta en pidä kyllä tätäkään minään merkkinä, koska toisaalta söin niin hurjasti karkkia alkuviikosta, että saattaa johtua ihan siitä.
Mä oon ollu koko vkon varma et menkat alkaa, mutta...
alkuviikon oli samanlaista jomotusta kuin aina ennen menkkoja. Mut ei ole menkkoja kuulunu. Mut nyt jomotus on vähentyny ja melkein tänään jo loppunu. Mitä lie kipuja?
Valkovuoto on ollu tämän kk:n AIVAN kamalaa.. Tullu oikein kunnon klönttejä ja tätä on nyt kestäny tämän viikon. ????
KP olis nyt 24/28. Pitäisköhän mun sittenkin ostaa elämäni ensimmäinen raskaustesti ens viikolla ja testata. Toisaalta vois testata sit vasta ku jos menkat on myöhäss. Mitä mieltä te ootte?
Perjantaina oli bileet ja mä onnistuin välttää juomisen kuskin roolilla. Bileet oli sen verran kaukana menomestoista, et kyytiä tarvittiin ja opiskelijathan ei raaski ajaa taksilla.
Mulla jännittää ihan hirveesti teidän ens tiistaina testaavien puolesta!!! ++++++++säteitä++++++++
-KAKTUS-
Itsekin todennäköisesti joulutonttujen pinoon ilmoittaudun kunhan sellainen joskus avautuu. Pupuiltu on kp 12 ja 13 ja ovis on todennäköisesti ollut eilen kp17. En ottanut reissuun tikkuja mukaan, mutta samapa se koska ei pupuiltu olisi kuitenkaan anoppilassa. Miehelle on aivan sama missä paikassa ollaan, mutta jotenkin itsestä tuntuu kamalalta ajatella, että anoppi (tai omat vanhemmat) on melkein seinän takana. Menee nyt tämä kuu " hukkaan" näiden lomareissujen takia. Ovistikkuja on kaapissa (kuten raskaustestejäkin), mutta eipä noita tikutteluja enää kannata tähän kuuhun aloittaa...
Harmittaa tuo lasketun ajan siirtyminen koko ajan kauemmas siitäkin syystä kun niin kovin haluaisin kesäksi ison mahan. Kohta sitä ei enää saa taikka sitten täytyisi odottaa monta kuukautta ennen kuin jatkaa yritystä. No vauva se kuitenkin on pääasia, joten eiköhän jatketa projektia... :-)
Kyselenkin teiltä omaan tekstiini liittyen, että touhuiletteko te anoppilassa tai omassa lapsuuden kodissa??? Olenko vain outo ja vainoharhainen? :-)
babyunelma kp 18/28
Kyllä me ainakin olla ihan antaumuksella hommailtu sekä anoppilassa, että äitini luona. Ollaan hiukka hiljempaa vaan :) Ainoa, mikä mua voi haitata, on lapsi nukkumassa samassa huoneessa. Silloin ei oikein innosta...
Kiitoksia teille avusta:)
Tein tänään aamulla vielä sen viimeisen liuska testin ja siihenkin jäi sellainen vaaleanliila mutta kuitenkin näkyvä viiva että kyllä voisin toisaaltaan uskoa että se olisi plussa koska eihän niihin testeihin voi 3 viivaa tulla että jos 2 tulee niin se on sitten plussa?
Varmaankin menen vielä tänään hakemaan apteekista testin jotta saisin varmuuden asiaa en vielä uskalla kauheesti intoilla kun en ole täysin varma mutta hyvältä näyttää tällä hetkellä:)